Gå til innhold

Vekt og menstruasjonssyklus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer ang vektflukturering gjennom syklusen? Jeg har begynt å registrere vekten fordi jeg vil gå litt ned i vekt, men vil gjerne høre fra flere hvordan dere opplever syklusen. Jeg går alltid litt ned etter mensen har startet. Men nå lurer jeg på om jeg går litt opp allerede rundt eggløsning…

Anonymkode: 631f8...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går opp et par kilo dra etter eggløsning til mensen. Tracker ikke lenger, men har ganske regelmessig syklus, og selv om jeg ikke følger med så vet jeg at mensen er på vei fordi jeg begynner å tisse bøtter 😄 Så vektoppgangen er vannvekt, ikke reeell vektoppgang. 

Anonymkode: bafee...822

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Går opp et par kilo dra etter eggløsning til mensen. Tracker ikke lenger, men har ganske regelmessig syklus, og selv om jeg ikke følger med så vet jeg at mensen er på vei fordi jeg begynner å tisse bøtter 😄 Så vektoppgangen er vannvekt, ikke reeell vektoppgang. 

Anonymkode: bafee...822

Det er jo ganske irriterende, for det er jo da halvparten av måneden. Merker selv hvor mye enklere det er å spise mindre mengder mat og holde meg unna godteri i tiden mellom mensen og eggløsning. Men så er det uken før mensen og cravingsa blir ekstreme…

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det bestemmer ikke du, og jeg tror du forsto poenget. Men takk for at du tok deg tid😊

Bestemmer?

Jeg foreslår kun at du skriver de unødvendig vanskelige ordene du velger å bruke korrekt, ellers ser det bare så utrolig dumt ut. 

Anonymkode: d3518...7e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestemmer?

Jeg foreslår kun at du skriver de unødvendig vanskelige ordene du velger å bruke korrekt, ellers ser det bare så utrolig dumt ut. 

Anonymkode: d3518...7e5

Vil du virkelig være denne personen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...