Entern Skrevet 18. januar 2023 #21 Skrevet 18. januar 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Hva med pappvin? Jeg kjenner ikke så forskjell på viner jeg, så pappvin går greit for meg
Entern Skrevet 18. januar 2023 #22 Skrevet 18. januar 2023 Musikk gjør meg også glad og gir overskudd, særlig å oppdage nye artister jeg liker Nå har jeg akkurat oppdaget et nytt kult band som er midt i blinken 1 1
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #24 Skrevet 18. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Musikk gjør meg også glad og gir overskudd, særlig å oppdage nye artister jeg liker Nå har jeg akkurat oppdaget et nytt kult band som er midt i blinken Hvilket da? 🥰 1
Entern Skrevet 18. januar 2023 #25 Skrevet 18. januar 2023 Embla Othea skrev (17 minutter siden): Hvilket da? 🥰 Gauntlet Veldig meg, minner en god del om en av de beste platene til et av favorittbandene mine ("Blood Fire Death" av Bathory) men litt tøffere og mer thrash metal. 😎
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #26 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Gauntlet Veldig meg, minner en god del om en av de beste platene til et av favorittbandene mine ("Blood Fire Death" av Bathory) men litt tøffere og mer thrash metal. 😎 Du har en litt røffere musikksmak enn meg 🙂 Men det er alltid gøy å oppdage ny musikk 💛 Endret 18. januar 2023 av Embla Othea 1
Entern Skrevet 18. januar 2023 #27 Skrevet 18. januar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Du har en litt røffere musikksmak enn meg 🙂 Men det er alltid gøy å oppdage ny musikk 💛 Jeg har hatt sånn musikksmak i 30 år 😆 Har hørt mye annen slags musikk og men trenger metal for å holde meg i humør og balanse 🙂 1
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #28 Skrevet 18. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Jeg har hatt sånn musikksmak i 30 år 😆 Har hørt mye annen slags musikk og men trenger metal for å holde meg i humør og balanse 🙂 Skjønner 1
MarianneE Skrevet 14. april 2023 #32 Skrevet 14. april 2023 Entern skrev (På 18.1.2023 den 9.30): Jeg har hatt sånn musikksmak i 30 år 😆 Har hørt mye annen slags musikk og men trenger metal for å holde meg i humør og balanse 🙂 Å gud, jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg er stor fan av Godsmack, Rammstein og Turboneger b.la og det er når jeg hører på dette at hodet mitt føles som vater (water?) igjen. Venninner reiser på "Godlåter ved havet" "Visekveld med Torsken" (veldig fiktive titler, bare ment som eksempel) og jeg kjenner jeg omkommer bortimot bare ved tanken. Kjedelig!!! Gi meg heller en god bass i bakgrunnen, skarpe trommeslag og et gitarriff det svir av. Da føler jeg meg levende.
Gjest Belinda B Skrevet 21. mai 2023 #34 Skrevet 21. mai 2023 Matlaging og baking Å skrive tekster, enten privat eller arbeid Å trene passe mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå