Gå til innhold

Utslitt på kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere der ute som er helt utslitt på kvelden? Den siste timen sitter jeg nærmest å venter på sengen🥵

Står opp 6 hver dag, med to småbarn (snart 1 og 3). 
Jobber 100% stilling (også med barn).
Hjem - lage middag + kvelds og kvalitetstid med barna før jeg kryper i seng klokken 20, sammen med yngstemann. 

Noen andre med likende erfaringer? Jeg er ikke noe helsekost-type - men nå har jeg begynt å se meg etter om det er noe jeg kan «ta», får jo lite egentid😂

Anonymkode: e7d61...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt. Tenker at det er en periode og at det går over 😅

Anonymkode: abe65...710

Skrevet

Du kan ikke kjøpe kompensasjon for at du er sliten. Alle med jobb og små barn er kronisk trøtte. Been there.
Det går ikke helt over heller. Er tenåringsmor, og var like sliten. Det hjalp å bli alene. Det tvang far til å ta halve innsatsen, og jeg kan legge opp løpet mitt mer selvstendig.

Skrevet

Samme her. 
Alene med barn,jobber med barn, barn legger seg kl 19. 

Ser serie i en times tid, også er det jammen leggetid. Og da scroller jeg litt til ca 21 og er DAUTRØTT. 

Har akseptert at sånn er livet mitt nå. Kommer sterkere tilbake om noen år 

Skrevet

Jepp! Men så står du midt i den verste småbarnsperioden 😅 Har en 2åring her som står opp før 05. Full rulle til han er levert i bhg 0730. Kommer hjem med han ca. 1600, middag, lek, gjerne en tur ut, rydding til ca 1930. Tar ca 20-45 min før han har sovnet. Er gjerne i seng til 21. Han sover i tillegg dårlig fordi vi er inne i en periode med mye sykdom. 

Mannen tar sin del, gjerne mer. Han har mye større kapasitet enn meg. Jeg har dog slitt med kronisk bihulebetennelse i over 1 år. Endelig fått operasjonsdato for å fikse de problemene. Så står vi midt i flyttekaos, maling av leiligheten vi skal selge og klargjøring til visning. Merker at jeg så vidt greier å prestere på jobb om dagen fordi jeg enten hangler med sykdom eller så er tankene helt andre steder. Alt av sosialliv er satt på vent. 

Så forstår godt at du er sliten med 2 små. Hadde sikkert tiltet over for meg 😅 

Anonymkode: 8c071...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...