AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Hva er greia med menn på tinder, som når de ikke får svar «umiddelbart» sender en ny melding? Jeg orker ikke å være på telefonen hele tiden og har ikke mulighet til å skrive og sjekke i arbeidstiden og prøver å begrense skjermbruken min og går derfor ikke å skriver og scroller mens jeg feks går hjem eller er på bussen eller lager middag. Velger derfor å sjekke og svare hver kveld feks. men så er det da folk som ikke har sosiale antenner nok til å klare å vente på svar før de må sende en ny? Å svare en gang om dagen er da langt innafor rimelig tid å svare folk man ikke kjenner på tinder. Når det er snakk om de første bli kjent meldingene. Skjønner ikke greia. blir skuffa når man tror man har snublet over en oppegående fyr. Men nei. Anonymkode: 2bed4...02e 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Fordi du kaster bort tiden dems. Om du ikke vil scrolle/ha skjermtid, hvorfor INTERNETT/mobildater du da? Anonymkode: b3cd0...a61 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er greia med menn på tinder, som når de ikke får svar «umiddelbart» sender en ny melding? Jeg orker ikke å være på telefonen hele tiden og har ikke mulighet til å skrive og sjekke i arbeidstiden og prøver å begrense skjermbruken min og går derfor ikke å skriver og scroller mens jeg feks går hjem eller er på bussen eller lager middag. Velger derfor å sjekke og svare hver kveld feks. men så er det da folk som ikke har sosiale antenner nok til å klare å vente på svar før de må sende en ny? Å svare en gang om dagen er da langt innafor rimelig tid å svare folk man ikke kjenner på tinder. Når det er snakk om de første bli kjent meldingene. Skjønner ikke greia. blir skuffa når man tror man har snublet over en oppegående fyr. Men nei. Anonymkode: 2bed4...02e Setter du av en gang i døgnet så virker du ikke akkurat mye ibterresert, men enig i at det er teit å sende mange meldinger pga man ikke får svar, jeg hadde bare slettet og gått videre Anonymkode: b5f01...204 2
Gjest ti10 Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi du kaster bort tiden dems. Om du ikke vil scrolle/ha skjermtid, hvorfor INTERNETT/mobildater du da? Anonymkode: b3cd0...a61 De fleste har et liv utenom Tinder, og det er ikke alltid det passer å slippe alt man har i hendene for å taste inn et eller annet svar til et menneske man aldri har møtt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Setter du av en gang i døgnet så virker du ikke akkurat mye ibterresert, men enig i at det er teit å sende mange meldinger pga man ikke får svar, jeg hadde bare slettet og gått videre Anonymkode: b5f01...204 Seriøst?! Folk man ikke kjenner? Skjønner greia om det er en man dater og har noe på gang med. Men de første bli kjent meldingene? Anonymkode: 2bed4...02e 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi du kaster bort tiden dems. Om du ikke vil scrolle/ha skjermtid, hvorfor INTERNETT/mobildater du da? Anonymkode: b3cd0...a61 Haha! Kaster bort tiden? Å vente en dag på svar fra folk man ikke kjenner? Da er du desperat og har dårlig tid. man kan da bruke Internett selv om man ikke har mulighet til å sjekke tinder i arbeidstida?😂 dummeste jeg har hørt Anonymkode: 2bed4...02e 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst?! Folk man ikke kjenner? Skjønner greia om det er en man dater og har noe på gang med. Men de første bli kjent meldingene? Anonymkode: 2bed4...02e Men er det ikke meningen å bli kjent med disse bli kjent meldingene? Da må man prate litt, blir jo ikke kjent om man setter av et par min i døgnet på en melding eller to. Jeg hadde sett på det som mangel på interesse og gått videre til neste Anonymkode: b5f01...204 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 ti10 skrev (4 minutter siden): De fleste har et liv utenom Tinder, og det er ikke alltid det passer å slippe alt man har i hendene for å taste inn et eller annet svar til et menneske man aldri har møtt. Ja nettopp, og det å begrense skjermtid handler jo ikke om å slutte å bruke telefonen men det er faktisk ekstremt utmattende å gå å sjekke og skrive på telefonen mens man gjør alt annet. Det må da være lov å spise middag uten å måtte forventes å være tilgjengelig og få lov å sitte på bussen uten å sjekke telefonen. Blir helt sjokkert over folk Anonymkode: 2bed4...02e 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke meningen å bli kjent med disse bli kjent meldingene? Da må man prate litt, blir jo ikke kjent om man setter av et par min i døgnet på en melding eller to. Jeg hadde sett på det som mangel på interesse og gått videre til neste Anonymkode: b5f01...204 Jo men man skriver litt lengre meldinger frem og tilbake. Og det å få svar på kvelden er da ikke så ekstremt? Hva får man ut av et svar skrevet i hui og hast mens jeg løper til bussen? Har en jobb der jeg ikke kan ha med meg telefonen. Dette er noen av mine grunner- andre har sine. Men jg skjønner ikke forventningen om umiddelbar respons?! Anonymkode: 2bed4...02e 1 1
Gjest ti10 Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er det ikke meningen å bli kjent med disse bli kjent meldingene? Da må man prate litt, blir jo ikke kjent om man setter av et par min i døgnet på en melding eller to. Jeg hadde sett på det som mangel på interesse og gått videre til neste Anonymkode: b5f01...204 Jo, selvsagt, men det finnes jo en mellomting.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 Det sier for meg ganske mye om en person når hen ikke forstår dette og begynner å mase- respekt for andres tid og rett til å bestemme over den. Kjenner at et forhold med en sånn person er greit utelukka uansett. Anonymkode: 2bed4...02e 3 1
norw Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 Bør ikke gå flere timer før man svarer utenfor arbeidstiden, hvis det ikke er en spesiell grunn til at man er så fraværende, og jeg vil jo tro at de fleste har mulighet til å svare iløpet av arbeidsdagen. Jeg ville nok akseptert at jeg ikke får svar før seint på kvelden, men tenker at det er en indikasjon på hvor interessert hun er. Ville ikke sendt flere mld på rad. Jeg ville bare enten akseptert at hun er sånn og prøvd å være litt tålmodig, eller så ville jeg droppet dama.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 norw skrev (1 minutt siden): Bør ikke gå flere timer før man svarer utenfor arbeidstiden, hvis det ikke er en spesiell grunn til at man er så fraværende, og jeg vil jo tro at de fleste har mulighet til å svare iløpet av arbeidsdagen. Jeg ville nok akseptert at jeg ikke får svar før seint på kvelden, men tenker at det er en indikasjon på hvor interessert hun er. Ville ikke sendt flere mld på rad. Jeg ville bare enten akseptert at hun er sånn og prøvd å være litt tålmodig, eller så ville jeg droppet dama. Vær tolmodig i begynnelsen og se an ja! Du merker jo på meldingene om hun er interessert og om du får svar regelmessig! Ja man har jo «mulighet» til å feks svare mens man løper til bussen eller rører i suppa, men jeg syns virkelig det bør være aksept i samfunnet for å få lov å velge å gjøre en ting om gangen og faktisk ta seg tid til å svare ordentlig når man kan det! Og igjen- forskjell på å svare på en kjapp sms eller respondere på en kattevideo fra en venn / en man allerede kjenner og dater enn å svare på bli kjent meldinger på tinder Anonymkode: 2bed4...02e 1
Søgni Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 Mange man treffer på datingapper krever svar raskere, og purrer etter kortere tid, enn 99% av alle jobbrelaterte henvendelser jeg får eller noensinne har fått. Selv før man møtes. Dette var noe av det jeg mislikte mest med datingapper. Følelsen av å måtte administrere og vedlikeholde så veldig hele tida. Jeg veit hvor Kredinor kan leite etter stjerneskudd, for å si det sånn. "Vi kan ikke se å ha mottatt.." 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 Søgni skrev (Akkurat nå): Mange man treffer på datingapper krever svar raskere, og purrer etter kortere tid, enn 99% av alle jobbrelaterte henvendelser jeg får eller noensinne har fått. Selv før man møtes. Dette var noe av det jeg mislikte mest med datingapper. Følelsen av å måtte administrere og vedlikeholde så veldig hele tida. Jeg veit hvor Kredinor kan leite etter stjerneskudd, for å si det sånn. "Vi kan ikke se å ha mottatt.." Det er helt sjukt faktisk. Anonymkode: 2bed4...02e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Skrevet 17. januar 2023 Søgni skrev (1 minutt siden): Mange man treffer på datingapper krever svar raskere, og purrer etter kortere tid, enn 99% av alle jobbrelaterte henvendelser jeg får eller noensinne har fått. Selv før man møtes. Dette var noe av det jeg mislikte mest med datingapper. Følelsen av å måtte administrere og vedlikeholde så veldig hele tida. Jeg veit hvor Kredinor kan leite etter stjerneskudd, for å si det sånn. "Vi kan ikke se å ha mottatt.." Og blir jo da så sjokkert over dette fordi det er jo ikke sosialt oppegående måte å kommunisere på.. Anonymkode: 2bed4...02e
Søgni Skrevet 17. januar 2023 #17 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt sjukt faktisk. Anonymkode: 2bed4...02e Ja, vet du hva, det er jeg enig i. Noen forventer at man legger mer energi i å svare på hva man har gjort i dag innen 0,5 sekunder, enn alle andre relasjoner i livet sitt til sammen. Hvor ellers, nevn ett eneste sted i livet, kommer man unna med å mase sånn? Ja, jeg kaller det mas. Vi kan sikkert diskutere bakgrunnen for denne oppførselen side opp og side ned, men det er iallefall mas det oppfattes som. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 Søgni skrev (2 minutter siden): Mange man treffer på datingapper krever svar raskere, og purrer etter kortere tid, enn 99% av alle jobbrelaterte henvendelser jeg får eller noensinne har fått. Selv før man møtes. Dette var noe av det jeg mislikte mest med datingapper. Følelsen av å måtte administrere og vedlikeholde så veldig hele tida. Jeg veit hvor Kredinor kan leite etter stjerneskudd, for å si det sånn. "Vi kan ikke se å ha mottatt.." «Vi sendte deg en faktura for tretten sekunder siden og kan ikke se å ha mottatt betaling for denne». «Du burde avbrutt jobben din som kirurg eller droppet nattesøvnen for å behandle denne» Anonymkode: 2bed4...02e 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordi du kaster bort tiden dems. Om du ikke vil scrolle/ha skjermtid, hvorfor INTERNETT/mobildater du da? Anonymkode: b3cd0...a61 ...Fordi disse mennene har hastverk de trenger en dame NÅ! Next tenker jeg da Anonymkode: a0173...774 1 1
rosemarin Skrevet 17. januar 2023 #20 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ...Fordi disse mennene har hastverk de trenger en dame NÅ! Next tenker jeg da Anonymkode: a0173...774 Jepp. Og så blir man skeptisk for hvordan er det å være sammen med en person som ikke respekterer andres grenser? man får jo en bra indikator på om vedkommende er noe å samle på, vil gjerne ha en mann som respekterer at jeg ikke orker mas og intensitet 24/7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå