AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Jeg bestilte en kjole fra boozt, som jeg hadde gledet meg veldig til å bruke. Hentet og pakket den ut i dag, og oppdaget at den stinket (!) parfyme, og manglet underkjole. Jeg elsker kjolen, men vil selvsagt ikke ha denne som virker brukt og mangler en vesentlig del. Har sendt e-post til boozt og klaget, men lurer på om noen andre har opplevd tilsvarende. Hva er best her, bare sende hele greien i retur og heller bestille en annen plass? Anonymkode: 2f780...64f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Dette kan skje på alle nettbutikker Anonymkode: b5ba6...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå