Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?


Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

99% av alle på kg er negative, hissige og og sure. Sjelden oppmuntrende, sprudlende, leende og greie. Det henger en svart sky inne på forumet! Phu!

Anonymkode: 7ea43...65d

På tide å ta deg en feriedag på sosial prat 😊

Anonymkode: 6b33e...de4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om trådstarter skriver at hun er en kvinne og har noen kontroversiell meninger så er det nærmest alltid noen som svarer: Du må være en mann. Som at ingen kvinner har kontroversielle meninger. I tillegg selv om trådstarter skulle trolle så er det selvsagt mulig at trådstarter er en kvinne. Det er selvsagt ikke kun menn som kan trolle. 

Anonymkode: d3f3a...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At uskyldige trolletråder blir slettet,.og ikke minst å bli tillagt meninger en ikke har fordi en har uttrykt noe kontroversielt som kan kobles til det nye tema med vond vilje....

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Besteborgerlige folk 

Anonymkode: 36b33...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Besteborgerlige folk 

Anonymkode: 36b33...2a7

Hva betyr det?

Anonymkode: 6b33e...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er de som skal forsvare historien til ts, mener at ts overdriver og lager drama og unnskylder folks idiotiske oppførsel.

Anonymkode: b01fa...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er overraskende mye negativitet her... 
Det overrasker meg at folk bedriver fjerndiagnotistering (også av alvorlige diagnoser), at folk tør å skrive "troll" til andres innlegg (hva hvis de tar feil?! Skjønner det ikke!), folk er så kjipe og stygge mot hverandre/andre her inne, mye dårlige holdninger, skremmende holdninger, slemme svar, usympatiske folk, mye baksnakking og drittslenging, dårlig "klima", folk hiver rundt seg med påstander, hopper til konklusjoner, tror de vet bedre enn andre, mange svarer på alt mulige annet enn det de blir spurt om, det er mye flisespikkeri, hakking, terping på detaljer, mye giftig oppførsel...

Savner at folk støtter hverandre, er positive, glade, skriver fine ting, løfter hverandre opp, bygger opp andre, heier på hverandre, hjelper hverandre, svarer på det som blir spurt om, er mer ydmyke, kritiserer mindre, er mindre dømmende... 

Hvis Kvinneguiden er representativt for befolkningen syns jeg faktisk det er sinnsykt skremmende.
Mye av det som skrives her inne er ikke forenlig med en verden jeg vil leve i/folk jeg ville hatt i livet mitt. 

Jeg skjønner ikke heller om jeg bare har vært heldig som ikke har støtt på så mye av sånn det er her inne IRL eller om det er fordi de holder tilbake og at flere "egentlig" er slik man ser her inne... Håper ikke det, men... 

Anonymkode: 7ab4e...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...