Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

ting som admin sletter som ikke gir mening i det hele tatt for eks

en hadde skrevet at dem ikke pleide og låse døra si. jeg sa at det er jo ikke noe lurt det fordi man får jo ikke noe tilbake på innboforsikring hvis man blir ranet

man bør vel få lov til og gi folk gode råd her inne vel🤔

Anonymkode: 3c717...b5f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At admin misbruker sin makt ved å sjekke hvem som skriver under anonym,sletter innlegg som ikke bryter med retningslinjene.

Anonymkode: 86556...765

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle medlemmer på KG burde opptrått under visningsnamn, og det hadde vert lettere å orientere seg, og unngå at ein kommenterer feil person.

Har opplevd brukarangrep, og sjikane, og det blir umiddelbart rapportert, og medlemmer som ikkje klarer å forholde seg til regelverket oppfordres til å stenges ute, eller gis advarsler.  

Anonymkode: d267a...44d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle juletrådene folk driver på med i januar, februar, mars, april, mai, juni, juli, august, september, oktober og tildels november 

Anonymkode: 1512a...a60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle medlemmer på KG burde opptrått under visningsnamn, og det hadde vert lettere å orientere seg, og unngå at ein kommenterer feil person.

Har opplevd brukarangrep, og sjikane, og det blir umiddelbart rapportert, og medlemmer som ikkje klarer å forholde seg til regelverket oppfordres til å stenges ute, eller gis advarsler.  

Anonymkode: d267a...44d

Enig. Nå bruker jeg anonym selv fordi jeg ikke orker å bruke tid på angrepene fra snonyme.

Anonymkode: fe533...45a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke har erfaring med dilemmaet trådstarter er i, men som uttaler seg skråsikkert og selvfølgelig vet hva som er best, og så er de frekke i tillegg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Nå bruker jeg anonym selv fordi jeg ikke orker å bruke tid på angrepene fra snonyme.

Anonymkode: fe533...45a

For oss som har erfaring med å være brukere her tidligere. Mange av oss vet at det finnes svært mange og gode grunner til å være og forbli AnonymBruker om man i det heletatt slal si noe her. Det betyr ikke at man er ute etter å plage andre eller ikke å være grei og snill. 

Denne her konstante jamringen om anonyme brukere opplever jeg irtiterende og som barnslig!

Anonymkode: d93e3...c7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette er et sted med mange ulike mennesker og mennesker er nå mennesker.

Likevel syns jeg det er grusomt at folk her ikke kan forstå eller ikke bryr seg hvor nær selvmord enkelte personer her kan være. De likevel fortsetter å pøse på med ondskap og det er helt ok. 

Det er vel den nye digitale verden vi lever i. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2023 at 10:20 PM, AnonymBruker said:

"Tar denne som anonym jeg" - Anonym bruker

Anonymkode: 46d24...f91

Eller *skrive innlegg* Og så *skrive nytt innlegg og sitere seg selv og si at dette var altså meg, TS* 😅 Men er jo litt moro de gangene folk svarer seg selv og ikke vet at folk ser det da.

Ellers en gjenganger her, men hvorfor MÅ folk kommentere på innlegg med  "dette kunne ikke brydd meg mindre", eller om man er ekstra tøff i trynet "idgaf"? Dere som gjør det, hvorfor? Man hører som regel bare om hva folk irriterer seg over, men sjelden noen god forklaring fra de som gjør det. 

Anonymkode: 3e8f3...477

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de alvorlige deprimerte som klarer å gå på jobb. Dusjer hver dag mm.

Om papirene kommer frem til at man er alvorlig, så har det lite betydning, da vi alle har det med å overdrive egen elendighet. 

Anonymkode: 82189...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan folk nå godter seg i CBE-tråden. Det er som å se en gjeng ravner, det er bare vondt å se. 

Men det stemmer vel ordtaket "en manns død er en annen mans brød". Ikke mye som gir så mye godfølelse som å se at det går dårlig for andre mennesker.

Vet ikke hva man skal si om den type mennesker, jeg.

Anonymkode: 53ec2...fd4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som driver og lager innlegg om at de støtter terrorisme og barnehandel i Sri-Lanka. 

Anonymkode: f0a1e...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan folk nå godter seg i CBE-tråden. Det er som å se en gjeng ravner, det er bare vondt å se. 

Men det stemmer vel ordtaket "en manns død er en annen mans brød". Ikke mye som gir så mye godfølelse som å se at det går dårlig for andre mennesker.

Vet ikke hva man skal si om den type mennesker, jeg.

Anonymkode: 53ec2...fd4

Jeg reagerer også på den tråden. Ikke sett en annen langvarig tråd med så mye latterliggjøring og dritt som den. 

Anonymkode: a95d5...0cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 8.04):

Vel, dette er et sted med mange ulike mennesker og mennesker er nå mennesker.

Likevel syns jeg det er grusomt at folk her ikke kan forstå eller ikke bryr seg hvor nær selvmord enkelte personer her kan være. De likevel fortsetter å pøse på med ondskap og det er helt ok. 

Det er vel den nye digitale verden vi lever i. 

Frykter at noen tidligere her har opplevd slikt som fikk de vippet av pinnen pga nettopp det. Var en veldig aktiv bruker med veldig sterke meninger som folk så ut til å bli lei av, og sa fra til ganske tydelig. Plutselig var vedkommende vekke. Man vet aldri.

Anonymkode: 930f1...338

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som klager over hver minste lille skrivefeil. Ser jo idiotisk ut med skrivefeil altså. Men det blir bare patetisk å sutre sånn over dette.    

Man kan jo lure på om folk faktisk LIKER å fremstå som mest mulig hjerne-skadet her på Kvinneguiden. Man opplever i alle fall ikke den samme idiotiske søppel-oppførselen på for eksempel DIskusjon.no eller andre forum. 

Anonymkode: 055d3...942

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alle de alvorlige deprimerte som klarer å gå på jobb. Dusjer hver dag mm.

Om papirene kommer frem til at man er alvorlig, så har det lite betydning, da vi alle har det med å overdrive egen elendighet. 

Anonymkode: 82189...4c9

Og så har man alle de som mener at de kan vurdere andres tilstand og stille diagnoser basert på et par innlegg på forumet. Det er en grunn til at man har 6 årig profesjonsutdannelse for å kunne sette diagnoser.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2023 at 10:05 PM, AnonymBruker said:

Frykter at noen tidligere her har opplevd slikt som fikk de vippet av pinnen pga nettopp det. Var en veldig aktiv bruker med veldig sterke meninger som folk så ut til å bli lei av, og sa fra til ganske tydelig. Plutselig var vedkommende vekke. Man vet aldri.

Anonymkode: 930f1...338

Ja, la oss håpe at vedkommende bare ble lei  uforståelse og skaffet seg et liv. 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange brukere ter seg som empati løse mobbere hentet rett ut av skolegården. Gir såkalt "normale voksne" folk et dårlig rykte. Gå heller på freak.no hvis du vil ha noe i retning godhet rundt deg.    

Endret av Akkarogg
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...