Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Moderatorene som lukker øynene for mye hets,personangrep og regelbrudd samtidig som de lager sine regler og lukker ørene for konstruktive tilbakemeldinger.

Anonymkode: 250da...ae1

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når noen kupper en tråd for å ri kjepphestene de rir i alle tråder de svarer i. 

Anonymkode: d3f3a...d9f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som påstår utseende på menn ikke spiller stor rolle. Jo det gjør det faen meg. 

Anonymkode: f5c64...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kvinner som påstår utseende på menn ikke spiller stor rolle. Jo det gjør det faen meg. 

Anonymkode: f5c64...e52

Stemmer, akkurat som menn påstår at de liker «naturlige» damer…

Anonymkode: 91d78...557

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for det meste bruker Siste Innlegg-funksjonen for å lese. Når den fylles opp disse ultra-teite "La oss telle ditt og datt"-trådene  holder jeg på å klikke 😡 Hva er poenget??? 😣

Anonymkode: ea39a...2b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg for det meste bruker Siste Innlegg-funksjonen for å lese. Når den fylles opp disse ultra-teite "La oss telle ditt og datt"-trådene  holder jeg på å klikke 😡 Hva er poenget??? 😣

Anonymkode: ea39a...2b3

Det går an å sette slike tullekategorier på ignorer. Jeg har gjort det og kg ble mye bedre 😁

Anonymkode: 1512a...a60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer, akkurat som menn påstår at de liker «naturlige» damer…

Anonymkode: 91d78...557

Bortsett fra at den påstanden faktisk er ssnn. For du tror vel ikke egentlig majoriteten av menn synes dukkene er noe å se på?

Anonymkode: fe533...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 17.03):

Moderatorene som lukker øynene for mye hets,personangrep og regelbrudd samtidig som de lager sine regler og lukker ørene for konstruktive tilbakemeldinger.

Anonymkode: 250da...ae1

Amen. 

Anonymkode: 8a8f0...bfa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Rosa Sløyfe said:

folk med lite empati

folk som tror dem vat alt

Enig, og spesielt når de nekter for at det kan være et det finnes flere perspektiver enn det de har. Eller når de insisterer på at den ene forskningsartikkelen de har lenket til er den eneste gyldige forskningen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig triste og fordummende fordommer mot mennesker med autisme.  Man kan miste litt trua på folk i dette forumet 

Anonymkode: ecddc...ebe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig, og spesielt når de nekter for at det kan være et det finnes flere perspektiver enn det de har. Eller når de insisterer på at den ene forskningsartikkelen de har lenket til er den eneste gyldige forskningen. 

Enda verre de som motargumentere uten henvisning til forskning.

Anonymkode: 86556...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de som styrer her ikke forstår forskjell på ytringsfrihet og hets. Alt som skrives om uføre slettes f eks, men det er faktisk ikke ulovlig å mene at mange uføre kunne jobbet litt hvis de ville/måtte. Dette er ikke hets, for det er ikke enkeltpersoner det går på og det gjelder heller ikke alle uføre. Jeg mener 100% at mange uføre kunne jobbet litt, det er en helt fair mening og er overhode ikke hets. Men av en eller annen grunn blir uføre behandlet som en skjør enhet her inne som skal overbeskyttes. Samtidig er det f eks helt fair å si at alle politikere er korrupte.

At moderatorer sletter innlegg og tråder uten å opplyse om det. Går an å la innlegg stå og heller kommentere hva som liksom er galt. Igjen, det ER ytringsfrihet her i landet.

Anonymkode: 3b2bb...f2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk er så naive i sin tro på at alt kan løses ved hjelp av:

parterapi

psykolog

«kommunikasjon»

en alvorsprat

fastlege

osv.

Anonymkode: 9613f...2e7

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at man kan si sin mening om alle borsett fra (a) trodde man har ytringsfrihet i norge                 🤔

Anonymkode: 3c717...b5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen henger alt på "knebling av ytringsfriheten:jolie:og blir dødelig fornærmet når en enten blir motsagt eller får innlegg slettet her inne. 

Nei du kan ikke skrive absolutt allt her inne på kg, det er også helt greit, ingen sin ytringsfrihet er i fare av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At noen henger alt på "knebling av ytringsfriheten:jolie:og blir dødelig fornærmet når en enten blir motsagt eller får innlegg slettet her inne. 

Nei du kan ikke skrive absolutt allt her inne på kg, det er også helt greit, ingen sin ytringsfrihet er i fare av den grunn.

Jeg vet at man ikke kan si alt men det blir sagt mye værre ting om kjendiser som admin ikke gidder og bry seg om i det hele tatt 

Men vær eneste ør lille ting som blir sag om A da koker det må jeg si. Hadde det blitt slettet vær gang alle andre ble sure for noe så lite da hadde det ikke kunne vært noe kg

Anonymkode: 3c717...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fødselsdag-selskap for skolebarn er en innviklet affære,

At et COS-kurs kan gi svar på det aller meste  i barneoppdragelsen.

At spørsmål om ulike NAV-ordninger får som svar: ring og spør på NAV, ikke sjekk på NAV.no.

Har også lært at generelt har NAV skylden for mye som ikke er som man skulle ønske. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...