AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #881 Skrevet 8. august 2023 Mannfolka her som vil lære meg en lekse. Anonymkode: d93e3...c7a 2
Gjest Lurven Skrevet 9. august 2023 #882 Skrevet 9. august 2023 Kokeplate skrev (På 2.8.2023 den 20.51): Det er ekstreme mengder stråmannsargumentasjon her. Jeg synes KG burde hatt et minimum av debattstyring, slik at dette fenomenet hadde blitt noe redusert. Det er ikke så vanskelig å forholde meg til det som faktisk blir skrevet. Ja, men noen ganger kan man lese mellom linjene..
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #883 Skrevet 9. august 2023 Alt de ikke har eller har råd til er harry😃 Anonymkode: 85e5b...942
Kokeplate Skrevet 9. august 2023 #884 Skrevet 9. august 2023 (endret) Lurven skrev (37 minutter siden): Ja, men noen ganger kan man lese mellom linjene.. Joda. Noen ganger, men i se fleste tilfeller ikke. Endret 9. august 2023 av Kokeplate
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #885 Skrevet 9. august 2023 Kokeplate skrev (2 timer siden): Joda. Noen ganger, men i se fleste tilfeller ikke. Tjo hvis man ser nøye Anonymkode: 6b33e...de4
Gjest Chanel Skrevet 12. august 2023 #886 Skrevet 12. august 2023 voksne mennesker som får krampetrekninger på grunn av motstridende meninger
Mezzosoprena Skrevet 12. august 2023 #887 Skrevet 12. august 2023 Voksne mennesker som ikke vet hva de skal kle på deg i forskjellige situasjoner 🤣
Topsi Skrevet 13. august 2023 #888 Skrevet 13. august 2023 (endret) Alle som forventer at kvinnen skal ta abort Hvis hun blir uplanlagt gravid. Og at det nærmest er et overgrep mot faren å få barnet. Dyppa han stanga, så får han ta ansvar, så enkelt, så vanskelig. Barnet er uskyldig.og mor er tøff som står imot det sinnsyke abortpresset i samfunnet. Ingen som voldtok mannen ig tvang han til å ha sex, og ihvertfall ikke uten kondom Selv om det er sykt irriterende er det interessant likevel å se enkelte aborttilhengere som ikke synes selvbestemt abort er bra, nei her skal mor overkjører hvis hun nekter. Var vel tilogmed en feminist her inne som mente snille kvinner tar abort når far forlanger det Endret 13. august 2023 av Topsi 2
Rosa Gnom Skrevet 13. august 2023 #889 Skrevet 13. august 2023 At folk tror at det er så stor forskjell mellom kvinner og menn. Når det i realiteten ikke er noe som helst forskjell. Om vi ser bortifra utovertiss,innovertiss og lignende. At gammeldagse holdninger går igjen og igjen. At kvinnens plass er på kjøkkenet og mannfolk alltid er kåte og klare. etc etc. Listen er egentlig ganske lang. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #890 Skrevet 13. august 2023 Rosa Gnom skrev (42 minutter siden): At folk tror at det er så stor forskjell mellom kvinner og menn. Når det i realiteten ikke er noe som helst forskjell. Om vi ser bortifra utovertiss,innovertiss og lignende. At gammeldagse holdninger går igjen og igjen. At kvinnens plass er på kjøkkenet og mannfolk alltid er kåte og klare. etc etc. Listen er egentlig ganske lang. Det er mer likheter mellom menn og kvinner enn ulikheter ja, men det er mer forskjeller enn det du skriver. Anonymkode: c2da8...caf 3
Rosa Gnom Skrevet 13. august 2023 #891 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er mer likheter mellom menn og kvinner enn ulikheter ja, men det er mer forskjeller enn det du skriver. Anonymkode: c2da8...caf Tja,kom gjerne med noen eksempler. Selvsagt er det flere biologiske forskjeller,men utover det så er det ikke veldig store ulikheter. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #892 Skrevet 13. august 2023 Folk som alltid må komme med svar á la "Så teit du er som lurer på sånt," og "Har ikke sånne problemer, jeg." Bidrar null til debatten, og det virker som det bare har økt over de siste ti årene. Anonymkode: 79fac...d40 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #893 Skrevet 14. august 2023 Jeg husker fortsatt noen kommentarer jeg fikk her for over 10 år siden. Blant annet: " Mannen din er med feil kvinne". Man utvikler etterhvert et tykt skall, men det blir nok aldri helt glemt. Men vil da si man blir sliten innvendig... Anonymkode: d93e3...c7a 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #894 Skrevet 14. august 2023 Alle som svarer kun utfra overskriften, men uten å lese hovedinnlegget. Overskrift: "Jeg trenger hjelp med X". Hovedinnlegget er: "Jeg trenger hjelp med X, jeg har prøvd Y og Z uten at det funket". Omtrent samtlige svar: "Jeg synes du bør prøve Y og Z. Skjønner ikke at du ikke prøvde dem før du stilte dette spørsmålet!" 🤦♀️ Anonymkode: d3f3a...d9f 1
Rosakatt Skrevet 14. august 2023 #895 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg husker fortsatt noen kommentarer jeg fikk her for over 10 år siden. Blant annet: " Mannen din er med feil kvinne". Man utvikler etterhvert et tykt skall, men det blir nok aldri helt glemt. Men vil da si man blir sliten innvendig... Anonymkode: d93e3...c7a Ingen her inne kjenner deg, vi er alle mye mer en skravla som går. Håper du vil få det bedre, å kan legge kommentaren bak deg 💜 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #896 Skrevet 15. august 2023 Brukerne som har null forståelse for sannsynlighet og statistikk. "Bestefar røykte 40 røyk om dagen og han levde til han ble 100. Så røyking kan umulig være farlig". Anonymkode: d3f3a...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #897 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 15.48): Alle som svarer kun utfra overskriften, men uten å lese hovedinnlegget. Overskrift: "Jeg trenger hjelp med X". Hovedinnlegget er: "Jeg trenger hjelp med X, jeg har prøvd Y og Z uten at det funket". Omtrent samtlige svar: "Jeg synes du bør prøve Y og Z. Skjønner ikke at du ikke prøvde dem før du stilte dette spørsmålet!" 🤦♀️ Anonymkode: d3f3a...d9f Eller folk som skriver i overskriften at "dem sliter med jern-inntaket, og lurer på hva dem burde gjøre" men i selve innlegget skriver dem at dem "ikke liker leverpostei, og lurer på hva annet de burde få i seg" Men så finnes det noen fjotter som utelukkende får med seg ooverskriften, og de skriver umiddelbart at det er jo bare å få i seg mest mulig leverpostei!! Anonymkode: 055d3...942
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #898 Skrevet 17. august 2023 Brukere som tror at alle liker dem. Skriver jeg "jeg liker feite menn" så vil andre fortelle meg at jeg lyver. For siden de ikke liker feite menn så kan ingen andre gjøre det. Anonymkode: d3f3a...d9f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #899 Skrevet 17. august 2023 Alle misogynistene i fri flyt. Anonymkode: ef297...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #900 Skrevet 17. august 2023 On 8/16/2023 at 12:49 AM, AnonymBruker said: Brukerne som har null forståelse for sannsynlighet og statistikk. "Bestefar røykte 40 røyk om dagen og han levde til han ble 100. Så røyking kan umulig være farlig". Anonymkode: d3f3a...d9f Og motsatt. Kvinne: Jeg velger ikke mann etter økonomi eller sosial status. Incel: Jo, denne statistikken beviser at du lyver. Anonymkode: 3e8f3...477 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå