Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannfolka her som vil lære meg en lekse. 

Anonymkode: d93e3...c7a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurven
Skrevet
Kokeplate skrev (På 2.8.2023 den 20.51):

Det er ekstreme mengder stråmannsargumentasjon her. Jeg synes KG burde hatt et minimum av debattstyring, slik at dette fenomenet hadde blitt noe redusert. Det er ikke så vanskelig å forholde meg til det som faktisk blir skrevet.

Ja, men noen ganger kan man lese mellom linjene..

AnonymBruker
Skrevet

Alt de ikke har eller har råd til er harry😃

Anonymkode: 85e5b...942

Skrevet (endret)
Lurven skrev (37 minutter siden):

Ja, men noen ganger kan man lese mellom linjene..

Joda. Noen ganger, men i se fleste tilfeller ikke.

Endret av Kokeplate
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (2 timer siden):

Joda. Noen ganger, men i se fleste tilfeller ikke.

Tjo hvis man ser nøye

Anonymkode: 6b33e...de4

Skrevet

voksne mennesker som får krampetrekninger på grunn av motstridende meninger

Skrevet

Voksne mennesker som ikke vet hva de skal kle på deg i forskjellige situasjoner 🤣

Skrevet (endret)

Alle som forventer at kvinnen skal ta abort Hvis hun blir uplanlagt gravid. Og at det nærmest er et overgrep mot faren å få barnet.

Dyppa han stanga, så får han ta ansvar,  så enkelt, så vanskelig. Barnet er uskyldig.og mor er tøff som står imot det sinnsyke abortpresset i samfunnet. Ingen som voldtok mannen ig tvang han til å ha sex, og ihvertfall ikke uten kondom

Selv om det er sykt irriterende er det interessant likevel å se enkelte aborttilhengere som ikke synes selvbestemt abort er bra, nei her skal mor overkjører hvis hun nekter. Var vel tilogmed en feminist her inne som mente snille kvinner tar abort når far forlanger det

Endret av Topsi
  • Hjerte 2
Skrevet

At folk tror at det er så stor forskjell mellom kvinner og menn. Når det i realiteten ikke er noe som helst forskjell. Om vi ser bortifra utovertiss,innovertiss og lignende. At gammeldagse holdninger går igjen og igjen. At kvinnens plass er på kjøkkenet og mannfolk alltid er kåte og klare. etc etc. Listen er egentlig ganske lang.

• Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (42 minutter siden):

At folk tror at det er så stor forskjell mellom kvinner og menn. Når det i realiteten ikke er noe som helst forskjell. Om vi ser bortifra utovertiss,innovertiss og lignende. At gammeldagse holdninger går igjen og igjen. At kvinnens plass er på kjøkkenet og mannfolk alltid er kåte og klare. etc etc. Listen er egentlig ganske lang.

Det er mer likheter mellom menn og kvinner enn ulikheter ja, men det er mer forskjeller enn det du skriver.

Anonymkode: c2da8...caf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er mer likheter mellom menn og kvinner enn ulikheter ja, men det er mer forskjeller enn det du skriver.

Anonymkode: c2da8...caf

Tja,kom gjerne med noen eksempler. Selvsagt er det flere biologiske forskjeller,men utover det så er det ikke veldig store ulikheter.

• Liker 1
Skrevet

Folk som alltid må komme med svar á la "Så teit du er som lurer på sånt," og "Har ikke sånne problemer, jeg." Bidrar null til debatten, og det virker som det bare har økt over de siste ti årene.

Anonymkode: 79fac...d40

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg husker fortsatt noen kommentarer jeg fikk her for over 10 år siden. Blant annet: " Mannen din er med feil kvinne". Man utvikler etterhvert et tykt skall, men det blir nok aldri helt glemt.  Men vil da si man blir sliten innvendig...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Alle som svarer kun utfra overskriften, men uten å lese hovedinnlegget. Overskrift: "Jeg trenger hjelp med X". Hovedinnlegget er: "Jeg trenger hjelp med X, jeg har prøvd Y og Z uten at det funket".  

Omtrent samtlige svar: "Jeg synes du bør prøve Y og Z. Skjønner ikke at du ikke prøvde dem før du stilte dette spørsmålet!"

🤦‍♀️

Anonymkode: d3f3a...d9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg husker fortsatt noen kommentarer jeg fikk her for over 10 år siden. Blant annet: " Mannen din er med feil kvinne". Man utvikler etterhvert et tykt skall, men det blir nok aldri helt glemt.  Men vil da si man blir sliten innvendig...

Ingen her inne kjenner deg, vi er alle mye mer en skravla som går. Håper du vil få det bedre, å kan legge kommentaren bak deg 💜

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukerne som har null forståelse for sannsynlighet og statistikk. "Bestefar røykte 40 røyk om dagen og han levde til han ble 100. Så røyking kan umulig være farlig". 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 15.48):

Alle som svarer kun utfra overskriften, men uten å lese hovedinnlegget. Overskrift: "Jeg trenger hjelp med X". Hovedinnlegget er: "Jeg trenger hjelp med X, jeg har prøvd Y og Z uten at det funket".  

Omtrent samtlige svar: "Jeg synes du bør prøve Y og Z. Skjønner ikke at du ikke prøvde dem før du stilte dette spørsmålet!"

🤦‍♀️

Eller folk som skriver i overskriften at "dem sliter med jern-inntaket, og lurer på hva dem burde gjøre" men i selve innlegget skriver dem at dem "ikke liker leverpostei, og lurer på hva annet de burde få i seg" 

Men så finnes det noen fjotter som utelukkende får med seg ooverskriften, og de skriver umiddelbart at det er jo bare å få i seg mest mulig leverpostei!!             

:bond:  

Anonymkode: 055d3...942

Skrevet

Brukere som tror at alle liker dem. Skriver jeg "jeg liker feite menn" så vil andre fortelle meg at jeg lyver. For siden de ikke liker feite menn så kan ingen andre gjøre det. 

Skrevet

Alle misogynistene i fri flyt. 

Anonymkode: ef297...6ae

• Nyttig 1
Skrevet
On 8/16/2023 at 12:49 AM, AnonymBruker said:

Brukerne som har null forståelse for sannsynlighet og statistikk. "Bestefar røykte 40 røyk om dagen og han levde til han ble 100. Så røyking kan umulig være farlig". 

Og motsatt.

Kvinne: Jeg velger ikke mann etter økonomi eller sosial status.
Incel: Jo, denne statistikken beviser at du lyver. 

Anonymkode: 3e8f3...477

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...