Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. juni 2023 #781 Del Skrevet 27. juni 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Det er passe griseprat her for tiden. Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 28. juni 2023 #782 Del Skrevet 28. juni 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep, spekulasjoner, avsporing, misbruk av anonymBruker-funksjon og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 28. juni 2023 #783 Del Skrevet 28. juni 2023 En ting som ny bruker jeg har bitt meg merke i og det er alle anonyme brukerne her. Ikke spesielt imponert over dette. Tror folk at de har diplomatisk immunitet eller nosånt og at de går under cover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 28. juni 2023 #784 Del Skrevet 28. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor så negative om AB, noen av oss er ganske hyggelige faktisk. Anonymkode: d93e3...c7a Fordi når "alle" poster som anonym bruker blir det Jodel-nivå på alle tråder. For meg får forumet høyere kvalitet når det er mulig å bli kjent med de andre brukerne, men det er umulig når folk poster som AB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #785 Del Skrevet 28. juni 2023 At det er fritt frem å drive med trakassering, sjikane, kriminalisering og drittslenging mot uføre der f.eks en autist på minstesats må lese at siden hun greier skrive ett innlegg på kvinneguiden kan hun studere og jobbe. Anonymkode: 8acc1...782 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #786 Del Skrevet 28. juni 2023 ThereGoesBob skrev (1 time siden): En ting som ny bruker jeg har bitt meg merke i og det er alle anonyme brukerne her. Ikke spesielt imponert over dette. Tror folk at de har diplomatisk immunitet eller nosånt og at de går under cover? Ytringsfrihet har immunitet. Anonymkode: 86556...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #787 Del Skrevet 28. juni 2023 5 hours ago, blasfeminist said: Fordi når "alle" poster som anonym bruker blir det Jodel-nivå på alle tråder. For meg får forumet høyere kvalitet når det er mulig å bli kjent med de andre brukerne, men det er umulig når folk poster som AB. Nja, mulig der blir litt jodel, men er vel litt der underholdningsfaktoren med KG ligger. Hvor ellers kan man drive med litt humoristiske innslag? Er viktig med humor i hverdagen, for noen av oss, men selvsagt så lenge det ikke går på bekostning av andre. Noen av oss AB er også drevet "på flukt" på grunn av mobbing på selve forumet av brukere og andre AB. Til og med dette stedet har nok dessverre tendens til å bli klikkete. Da er det fint man har mulighet til å ha sine meninger og få de frem til tross for det. Anonymkode: d93e3...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 28. juni 2023 #788 Del Skrevet 28. juni 2023 Det verste med kvinneguiden er vel de få personene som drar alle under en kam. - Alle menn er griser - Alle menn er forvokste unger - Alle menn tenker kun på en ting osv. Det blir rett og slett for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #789 Del Skrevet 28. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Poenget med fri ytringsfrihet er at meninger skal kunne ytres uten konsekvenser. Hvis ikke blir resultat sensur for å tilpasse seg andre sine meninger. Anonymkode: 86556...765 Du har ikke fri ytringsfrihet på et privateid forum. Og det er en misforståelse at du ikke kan få konsekvenser, dvs motsvar. Spesielt ikke på et diskusjonsforum. Anonymkode: 53ec2...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #790 Del Skrevet 28. juni 2023 8 hours ago, ThereGoesBob said: En ting som ny bruker jeg har bitt meg merke i og det er alle anonyme brukerne her. Ikke spesielt imponert over dette. Tror folk at de har diplomatisk immunitet eller nosånt og at de går under cover? Enig i at det er mye bruk av AB og jeg er skyldig selv. Vet mange bruker AB-for å holde seg ekstra anonyme. Jeg gjør det vel selv også. Ikke fordi jeg tror jeg blir gjenkjent i det virkelige liv. Men fordi enkelte brukere på forumet her er hevngjerrige og jeg ønsker å holde meg anonym slik at de ikke kan sende meg kjipe innlegg. Anonymkode: d3f3a...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 28. juni 2023 #791 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig i at det er mye bruk av AB og jeg er skyldig selv. Vet mange bruker AB-for å holde seg ekstra anonyme. Jeg gjør det vel selv også. Ikke fordi jeg tror jeg blir gjenkjent i det virkelige liv. Men fordi enkelte brukere på forumet her er hevngjerrige og jeg ønsker å holde meg anonym slik at de ikke kan sende meg kjipe innlegg. Anonymkode: d3f3a...d9f Høres travelt ut å gå rundt å bekymre seg for hva andre brukere mener. La disse idiotene dumme seg ut akkurat så mye som de vil. Personlig så synes jeg det bare er morsomt å få tirret på seg noen blodsugere som ikke har bedre ting å sysle med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #792 Del Skrevet 28. juni 2023 - De som på død og liv skal kritisere tråden uten å ha noe konstruktivt å komme med. - De som har lært seg nye ord som stråmannsargumentasjon og ikke ser at de bruker det selv. - Dr som skal feie alle under en kam fordi de har en negativ opplevelse. - Tråder om bloggere. - Tråder som "Hva spiste du til middag i dag" +++ Anonymkode: e282b...141 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winchester Skrevet 28. juni 2023 #793 Del Skrevet 28. juni 2023 Alle sladrekjerringene her som skal ha meninger om alt og alle. Skulle blitt piska over tastaturfingra og sperra fra internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. juni 2023 #794 Del Skrevet 29. juni 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #795 Del Skrevet 3. juli 2023 Folk som tydelig starter tråder bare for å fiske etter tråden. Da formulerer de seg ofte slik: "Er det sånn at ALLE elsker pizza hver dag?" "Må ALLE reise til Syden om sommeren?" Ved å formulere spørsmålet så ekstremt så vet de at de vil få støtte fordi svaret sier seg selv. Anonymkode: 53ec2...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #796 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Folk som tydelig starter tråder bare for å fiske etter tråden. Da formulerer de seg ofte slik: "Er det sånn at ALLE elsker pizza hver dag?" "Må ALLE reise til Syden om sommeren?" Ved å formulere spørsmålet så ekstremt så vet de at de vil få støtte fordi svaret sier seg selv. Anonymkode: 53ec2...fd4 Det er godt med pizza men holder med en gang i uka. Det er digg med syden men holder med en gang i året. Anonymkode: 9a69b...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #797 Del Skrevet 3. juli 2023 Folk er ute etter å ta andre innpå her hele tiden. På ene eller andre måten. Det er utmattende. Går ikke an å spørre om noe uten å bli angrepet og andre leie ting. Anonymkode: b7ffc...3bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #798 Del Skrevet 4. juli 2023 Menn i 40 årene som tror se vet alt mellom himmel og jord. Bedrevitere som er arrogante og belærende Anonymkode: c129d...207 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #799 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn i 40 årene som tror se vet alt mellom himmel og jord. Bedrevitere som er arrogante og belærende Anonymkode: c129d...207 Om de tar feil så påpek det i stedet for å bare kalle dem bedrevitere. Om de har rett fakta, så er det jo ingenting å klage på . Anonymkode: 86556...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 4. juli 2023 #800 Del Skrevet 4. juli 2023 Det at så mange folk forventer at det er andres jobb å sette dem inn i sakene de velger å uttale seg om. Gjør jobben selv - eller betsl andre for tjenesten. Ikke forlang at andre brukere skal gjøre hobben gratis for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå