AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #721 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er mer enn nok av sure og ufine damer på kg så, ingen kjønn er perfekte. Anonymkode: 6b33e...de4 Og det har jeg heller ikke hevdet Anonymkode: 1512a...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 22. mai 2023 #722 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen forum er bedre med bare ett kjønn. Anonymkode: 6b33e...de4 For de kvinnene som ønsker et ekkokammer der man ikke trenger å forholde seg til hvordan ting egentlig henger sammen passer det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #723 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): At det er de mest ekstreme i alle retninger som svarer på spørsmål. Så folk har 900.000 i årslønn, 3 millioner på sparekonto, har aldri barnevakt, lager all mat fra bunnen av, synes småbarnstida må nytes, har 0 egenmeldingsdager i året, and the list goes on 😂 Anonymkode: e4cfc...9aa Har helt motsatt inntrykk. At alle er sykemeldt eller på AAP og lever og ånder for «barnefri». Anonymkode: 9613f...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 22. mai 2023 #724 Del Skrevet 22. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har helt motsatt inntrykk. At alle er sykemeldt eller på AAP og lever og ånder for «barnefri». Anonymkode: 9613f...2e7 Dere begge har plukket med dere ytterpunktene,som jo virker som snakker høyest her inne. Hundrevis av folk "midt imellom" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #725 Del Skrevet 23. mai 2023 At ikke en sjel svarer på mine innlegg. Jeg mistenker at jeg blir ghosta Anonymkode: 1d848...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #726 Del Skrevet 23. mai 2023 Brukere som konstant bryter reglene uten konsekvenser. Anonymkode: 6b33e...de4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #727 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukere som konstant bryter reglene uten konsekvenser. Anonymkode: 6b33e...de4 å være uenige med noen, er ikke noe "regelbrudd" altså. selv om enkelte medlemmer her inne sikkert liker å tro det. Anonymkode: 055d3...942 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #728 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): å være uenige med noen, er ikke noe "regelbrudd" altså. selv om enkelte medlemmer her inne sikkert liker å tro det. Anonymkode: 055d3...942 Ikke sagt heller Anonymkode: 6b33e...de4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #729 Del Skrevet 23. mai 2023 Det mest irriterende med selve forumet er at man ikke får varsler om egne innlegg som er skrevet anonymt og heller ikke får disse opp som mine innlegg, noe som til tider umulig å finne igjen egne, anonyme innlegg. Ser ofte at trådstarter angripes og filleristes uansett hva som tas opp. Trådstarter er en dritt uansett, virker det som mange mener. Lei kommentarer om at et tema er tatt opp mange ganger før. Det er ikke alle av oss som bor her inne, jeg lager derfor innlegg om akkurat det som måtte passe meg. Scroll forbi innlegg som ikke interesserer deg! Også lei kommentarer om hvorfor man tar opp et tema. Det er er et diskusjonsforum, for svarte! Anonymkode: 23c8c...2b5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #730 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke sagt heller Anonymkode: 6b33e...de4 Jeg har i alle fall opplevd at folk blir sure, bare fordi noen ikke er 100 prosent enige med dem, og så skriver dem noe piss som rapportert! eller lignende. Anonymkode: 055d3...942 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #731 Del Skrevet 24. mai 2023 - den aldeles rabiate sensureringen fra moderatorene - alle incel’ene som henger her og spyr ut pjattet sitt Anonymkode: e1d83...725 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #732 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): - den aldeles rabiate sensureringen fra moderatorene - alle incel’ene som henger her og spyr ut pjattet sitt Anonymkode: e1d83...725 Sensureringen er en uting og gjør at man ikke lenger kan uttale seg fritt på Kvinneguiden. Det er feil. Anonymkode: 77fea...2fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 24. mai 2023 #733 Del Skrevet 24. mai 2023 Generaliseringen som foregår her inne er veldig irriterende. «Kvinner er slik», «menn er slik», «jeg føler dette, så det er det eneste riktige». Alle som ikke aksepterer at folk er forskjellige og lever ulike liv og dermed må snakke nedlatende til alle som ikke er som en selv. Trolling og alle som skriver kun for å provosere. Hovedproblemet her er at jeg lar meg provosere. Hadde jeg hatt evne til å la slike passere uten videre seremoni hadde det jo ikke vært noe problem 🙃 At jeg ikke har selvkontroll nok til å la være å gå inn her, bruke tiden min på å skrive, kommentere og la meg provosere - dette er vel dét som irriterer meg mest med Kvinneguiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #734 Del Skrevet 24. mai 2023 Den evige moralismen. Virker som om det er konkurranse i å forhåndsdømme alle som ikke tenker eller lever helt A4. Anonymkode: 31db9...1d6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #735 Del Skrevet 27. mai 2023 Folk som kommer med nedlatende svar og som tror at deres erfaringer er allmenngyldige. Anonymkode: 2ffe2...cde 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #736 Del Skrevet 31. mai 2023 Nå trådstarter lager tråder som er så vage at det blir helt umulig å gi henne et godt svar. Skjønner at man ønsker å være anonym, men blir for dumt å spørre på Kvinneguiden om sjansen din for å bli frisk om du ikke ønsker å si hvilke diagnoser du har. Anonymkode: 2ffe2...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #737 Del Skrevet 31. mai 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Nå trådstarter lager tråder som er så vage at det blir helt umulig å gi henne et godt svar. Skjønner at man ønsker å være anonym, men blir for dumt å spørre på Kvinneguiden om sjansen din for å bli frisk om du ikke ønsker å si hvilke diagnoser du har. Anonymkode: 2ffe2...cde Edit: Og selvsagt ønsker heller ikke trådstarter å skrive hva legen har sagt om muligheten til å bli bedre. Anonymkode: 2ffe2...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #738 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå trådstarter lager tråder som er så vage at det blir helt umulig å gi henne et godt svar. Skjønner at man ønsker å være anonym, men blir for dumt å spørre på Kvinneguiden om sjansen din for å bli frisk om du ikke ønsker å si hvilke diagnoser du har. Anonymkode: 2ffe2...cde Det er ikke bare dumt, for det er totalt misforstått. Har jobbet med ungdom og unge voksne i en årrekke med komplekse mentale diagnoser og lidelser. Dette er en gjenganger av problemet vi får å hanskes med, til tross for at journalen er tykk som en gammel telefonkatalog fra 12 års alder, vært innom uttalige instanser og behandlinger og til syvende og sist endt opp med diagnser (de ikke ønsker) så henvender de seg til internett for å få bekreftelse på noe de har lest om, og om dette kan stemme for de. Bevisst utelater all informasjon 10 år og mer tilbake i tid, som om det ikke har noen betydning. Gang på gang leser man om det her på Kvinneguiden, "Pernille" på 23 lurer på, hun får bekreftelse, ingen stiller spørsmål og de kjøper historien rått og gir henne støtte i at hele helsevesenet er ødelagt og dårlig, og at hun må søke hjelp av advokat.. Det Pernille også ikke forteller at saken som oftest har vært innom Pasientombudet, og gjerne vært til drøftelse sammen med vergen osv.. Dette er så ødeleggende for Pernille, ikke bare skaper man falske forhåpninger for henne, men hun mister hele prograsjonen i planen som er lagt, og i verste tilfeller så mister psykiatrien troen på hennes motivasjon, som igjen fører at tiltakene hennes bremser opp. I verste fall stopper tilbudene opp.. Man burde i grunn rapportert til moderatorene denne problemstillingen. Anonymkode: 63811...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #739 Del Skrevet 31. mai 2023 On 5/24/2023 at 9:57 AM, AnonymBruker said: Jeg har i alle fall opplevd at folk blir sure, bare fordi noen ikke er 100 prosent enige med dem, og så skriver dem noe piss som rapportert! eller lignende. Anonymkode: 055d3...942 Enig 🙂 det et så teit. Anonymkode: d93e3...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2023 #740 Del Skrevet 2. juni 2023 Hvis alle hadde lest og forstått Anti-Janteloven, så har KG vært en fin plass for både vennskap, nyttig info og masse gøy.. så jeg legger ved et eksemplar🥰💙 Så ja.. det som irriterer meg mest, er at ikke flere bruker Anti-janteloven mere fremfor Janteloven✔️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå