Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rødt flagg meg her og der. Er det rødt flagg at han bruker first price dasspapir? Og folk som blander norsk og engelsk, det irriterer meg grenseløst! 🤬 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (På 22.10.2023 den 16.21):

Akkurat nå irriterer jeg meg over hvor mye tid jeg har brukt her denne uka 😳

IMG_3792.jpeg

Det mest sjokkerende (og irriterende) ved dette er at du bruker så mye tid inne på dagbladet.no. ;)
Jeg blir bekymret på dine vegne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (På 17.1.2023 den 17.41):

Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? 

Det irriterer meg litt at Wednesday Addams ikke er her lenger. For det var en fin bruker!

Sånn oppriktig og ærlig talt. 

Håper du har det bra! 🙏

Ellers irriterer jeg meg over at enkelte pasientgrupper får gjennomgå her inne, og det uten hemninger.
Men det antar jeg at flere i tråden har skrevet om allerede.

Og så irriterer jeg meg over meg selv innimellom når jeg engasjerer meg i tråder jeg vet jeg egentlig burde holdt meg unna. At jeg ikke lærer! 🙄

Endret av Bombasi
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over én spesifikk bruker. Orker ikke å svare på noe av det vedkommende skriver rettåslett fordi det er så dumt. Men jeg klarer ikke å la være å kikke på innlegg vedkommende skriver når det dukker opp på fremsiden. Lurer på om denne brukeren er like kjip, kverulerende og nedlatende med folk rundt seg i hverdagen og. 

Anonymkode: 8a8f0...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 4 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 2.30):

Det er kanskje ikke nødvendig med masse tråder om det samme temaet? Ellers slår de ofte sammen tråder som handler om samme tema, og det kan være at tråden er usynlig på grunn av pågående moderering, og at den deretter legges ut igjen. Er det tråder som helt åpenbart kun opprettes for å drive med hets kan jeg godt forstå at de blir slettet.

Anonymkode: 57749...8a0

Dette.

En endeløs rekke med tråder om nøyaktig samme tema kan ikke være nødvendig. Da er det mer ryddig å ha en eller noen få tråder om konflikten/krigen, slik at det kan diskuteres saklig der.

Anonymkode: 57749...8a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle brukerne som skal spekulere i motivet ditt og tillegge deg motiver du ikke har når du lager en tråd eller skriver et innlegg.  

Om du skriver at du ikke liker Martha Louise får du høre "Det sier du kun fordi hun er kvinne, hadde en mann gjort det samme så hadde du aldri kritisert henne" og skriver man at man ikke liker Durek får man høre "Det sier du kun fordi han er svart, hvorfor kritiserer du ingen hvite?". Uansett hvem man kritiserer så får man høre at man har fordommer mot alle med samme kjønn/hudfarge, osv. 

Anonymkode: d3f3a...d9f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når moderatorene blir overivrige og fjerner innlegg som ikke bryter mot reglene. Skjer altfor ofte og det er jævlig irriterende!

Endret av jukkapalme
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Aktuelt saker og politikk-forumet er tatt over av konspirasjonsteoretikere og andre nisser fra både koko-høyre og koko-venstre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 17.45):

Folk som spør om råd om forholdet og forventer noe annet svar enn at man skal gå fra mannen/dama 

Anonymkode: e223d...51c

Så klart, haha!  90% av alle svarene hver eneste ganger anbefaler folk på kg å forlate partneren istedenfor å oppmuntre de å søke hjelp! 

Anonymkode: 7ea43...65d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

99% av alle på kg er negative, hissige og og sure. Sjelden oppmuntrende, sprudlende, leende og greie. Det henger en svart sky inne på forumet! Phu!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

99% av alle på kg er negative, hissige og og sure. Sjelden oppmuntrende, sprudlende, leende og greie. Det henger en svart sky inne på forumet! Phu!

Se deg sjæl i speilet… ;) surpompen 

Anonymkode: 36b33...2a7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Se deg sjæl i speilet… ;) surpompen 

Anonymkode: 36b33...2a7

Å neida, denne dama er sjelden sur, men jeg måtte bare nevne det. 💃💃😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer med bastante (og ofte feilaktige) opplysninger, spesielt i økonomiforumet. Og som gjerne i tillegg er ufin mot de som faktisk har rett. 

Anonymkode: 3e8f3...477

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...