Gjest Lurven Skrevet 9. oktober 2023 #981 Del Skrevet 9. oktober 2023 Motelvibes skrev (5 timer siden): Sletting av tråder om det som foregår i Israel nå, irriterer meg. Virkelig! Det er et viktig og aktuelt tema nå, og tråder om det blir slettet etter fem minutter! Hvem er dere moderatorer, egentlig??? Ja det er dumt. Hvorfor kan man ikke diskutere denne saken, den er jo høyaktuell kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. oktober 2023 #982 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) . Feil trå Endret 9. oktober 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. oktober 2023 #983 Del Skrevet 9. oktober 2023 Folk som er bedrevitere, og svarer uten å ha erfart det som trådstarter skriver om. Folk som svarer stygt og skal alltid gjøre narr av eller håne ts . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #984 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 20.03): Jeg reagerer også på den tråden. Ikke sett en annen langvarig tråd med så mye latterliggjøring og dritt som den. Anonymkode: a95d5...0cc Enig, helt utrolig mye hets og spydigheter som lires av seg i den og andre tråder på Rampelys. Ren sjikane og mobbing. Anonymkode: 206c4...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. oktober 2023 #985 Del Skrevet 11. oktober 2023 Det irriterer meg hvor mange som forsvarer overgrep og legger skylden på offeret. Det er en gjenganger i de hundrevis av tråder om overgrep. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 11. oktober 2023 #986 Del Skrevet 11. oktober 2023 Alle trygdetrådene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 11. oktober 2023 #987 Del Skrevet 11. oktober 2023 Mangel på ytringsfrihet. Ofte forstår jeg ikke hvorfor tråder blir slettet. Et eksempel som jeg ikke kan forstå. Ingen har blitt hetset av andre, norsk ytringsfrihet har ikke blitt krenket, osv. Allikevel blir tråden slettet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 11. oktober 2023 #988 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) Motelvibes skrev (På 9.10.2023 den 10.29): Sletting av tråder om det som foregår i Israel nå, irriterer meg. Virkelig! Det er et viktig og aktuelt tema nå, og tråder om det blir slettet etter fem minutter! Hvem er dere moderatorer, egentlig??? Ja!! Har lurt på det samme. Endret 11. oktober 2023 av Callista Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #989 Del Skrevet 14. oktober 2023 Brukere som aldri bruker punktum eller komma Anonymkode: 6b33e...de4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #990 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg synes ikke norske toppledere er overbetalte. For all del de tjener selvsagt enormt mye mer enn gjennomsnittet. Men det er over 100 advokater som tjener bedre enn sjefen for Equinor og 150 advokater som tjener bedre enn toppsjefene for Telenor. og DNB. Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. oktober 2023 #991 Del Skrevet 15. oktober 2023 moderatorer som aldri sletter uførehetse tråder 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #992 Del Skrevet 15. oktober 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ikke norske toppledere er overbetalte. For all del de tjener selvsagt enormt mye mer enn gjennomsnittet. Men det er over 100 advokater som tjener bedre enn sjefen for Equinor og 150 advokater som tjener bedre enn toppsjefene for Telenor. og DNB. Anonymkode: d3f3a...d9f Edit: postet i feil tråd. Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 15. oktober 2023 #993 Del Skrevet 15. oktober 2023 Trodde aldri jeg skulle si det men dynes faktisk kvinneguiden er på rett vei mtp modereringen. Trådene stenges men de ryddes ganske raskt og åpnes igjen og en får ikke advarsel fra moderatorne tvert en tråkker en av vennene deres litt på foten som før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #994 Del Skrevet 17. oktober 2023 Akkurat nå står Ingebrigtsen-tråden øverst på lista. Dersom det noen gang kommer ut offentlig hva som har skjedd, så er det en del som kommer til å skjønne hvor mye de driter seg ut. Anonymkode: 40684...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. oktober 2023 #995 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 14.10.2023 den 2.03): Brukere som aldri bruker punktum eller komma Anonymkode: 6b33e...de4 Har ikke hørt om dysleksi du? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #996 Del Skrevet 19. oktober 2023 Mardina skrev (6 minutter siden): Har ikke hørt om dysleksi du? 🤔 Mange bruker det som unnskyldning uten å ha dysleksi, når man skriver på et tastatur så har det ikke noe å si forøvrig. Det er jo bare å trykke på en tast, da går det mer på hukommelse i så fall… Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #997 Del Skrevet 19. oktober 2023 Modereringen Anonymkode: 07b7b...1b0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #998 Del Skrevet 20. oktober 2023 Motelvibes skrev (På 9.10.2023 den 10.29): Sletting av tråder om det som foregår i Israel nå, irriterer meg. Virkelig! Det er et viktig og aktuelt tema nå, og tråder om det blir slettet etter fem minutter! Hvem er dere moderatorer, egentlig??? Det er kanskje ikke nødvendig med masse tråder om det samme temaet? Ellers slår de ofte sammen tråder som handler om samme tema, og det kan være at tråden er usynlig på grunn av pågående moderering, og at den deretter legges ut igjen. Er det tråder som helt åpenbart kun opprettes for å drive med hets kan jeg godt forstå at de blir slettet. Anonymkode: 57749...8a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 20. oktober 2023 #999 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er kanskje ikke nødvendig med masse tråder om det samme temaet? Ellers slår de ofte sammen tråder som handler om samme tema, og det kan være at tråden er usynlig på grunn av pågående moderering, og at den deretter legges ut igjen. Er det tråder som helt åpenbart kun opprettes for å drive med hets kan jeg godt forstå at de blir slettet. Anonymkode: 57749...8a0 Da jeg opprettet tråden var det _ingen_ andre tråder om temaet. Også fordi de slettet umiddelbart etter opprettelse. Kun fordi Israel ble nevnt. Kan jo undre seg over hvorfor… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. oktober 2023 #1000 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange bruker det som unnskyldning uten å ha dysleksi, når man skriver på et tastatur så har det ikke noe å si forøvrig. Det er jo bare å trykke på en tast, da går det mer på hukommelse i så fall… Anonymkode: 6b33e...de4 Tror ikke de som virkelig har dysleksi bruker det som unnskyldning. Ser det i flere tråder at de som har dysleksi blir mobbet og gjort narr av..... Og det er en skikkelig uting 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå