AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #601 Del Skrevet 7. april 2023 Når folk kommer og vanner ut tråder med tull. Respektløst mot ts og også temaet dersom det er noe seriøst. Anonymkode: 840af...dca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 7. april 2023 #602 Del Skrevet 7. april 2023 Mammapoliti Bilstolpoliti Forholdsløsere Barnevernsfanatikere Barnevernshatere Dyreverns hatere Barnløse De med barn Lista kan bli uendelig lang. Men det mest irriterende er de som fysisk går inn for å være ufyselig mot noen som har det vondt og skriver nedsettende ting til mennesker som allerede er langt nede uansett årsak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #603 Del Skrevet 7. april 2023 Frekke brukere som ikke oppfører seg Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #604 Del Skrevet 7. april 2023 Kg er bare en side med negativ drit der anonyme brukere rakker ned på andre nordmenn fordi de spør etter råd eller erfaringer. Det er en side hvor det ikke er rom for å skryte av deg selv eller andre. Det er en side hvor vi skal snakke nedlatende og komme med stygge kommentarer, selv til de som har det veldig tungt - for herregud, finnes jo folk som har det verre! kvinneguiden er en side for at folk med mindreverdighetskomplekser kan komme seg litt «ovenpå» ved å fortelle andre hvor dritt de er. Det er kvinneguiden. Og hvis noen i det hele tatt prøver å endre på det? Nei gud forby, da er det kun galle og tarmsaft som svar. Anonymkode: 13a22...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #605 Del Skrevet 7. april 2023 Hårsåre brukere som tar seg nært av alt Anonymkode: 6b33e...de4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 8. april 2023 #606 Del Skrevet 8. april 2023 Røykende bitter,men også utrolig "morsom" industriarbeider i 40-50 åra (LES: en slags usjarmerende Lothepus) "Jeg betaler skatt,men mine skattepenger skal ikke gå til syke eller trygdede." (De skal øremerkes de godene JEG ønsker)😂😂😂😂 "Jeg føler også at jeg tjener så bra,men at staten tar ALT at jeg har faktisk vurdert å flytte til Sveits selv" 😂😂😂😂 "Damer skal stå hjemme på kjøkkenet,de skal spre beina når mannen ønsker det,og de skal føde barn" 😂😂😂😂 "Hater utlendinger. De er bare terrorister. Jeg klarer ikke forstå de,og de er ikke villige til å lære Norsk" (Samtidig reiser han til Thailand på "guttetur" 1 gang hvert år) Feier over 12 thai jenter (eller gutter) som ser ut som de er 14. Snakker også Norsk til de og forventer de skal forstå de. 😂😂😂😂 Listen her kan bli helt uendelig lang.... Å ikke lat som dere ikke kjenner de,eller er en av de selv. Alle kjenner en eller flere slike her i landet. Føler faktisk at tjæra fra tobakken har lagt seg som et tjukt lag og blokkert alle rasjonelle tanker fra slike menn.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #607 Del Skrevet 8. april 2023 Alle de negative folka inne på alternativdelen. Skulle ønske det var et eget forum for oss som vil diskutere de tingene i fred og ro, men det skal alltid noen negative suringer inn å ødelegge. Anonymkode: edeb7...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #608 Del Skrevet 8. april 2023 Folk som spør om råd vedrørende ting som burde vært allmennkunnskap når det kommer til barn. Minimumskrav for å få barn burde være grunnleggende kunnskaper om barns utvikling og behov gjennom ulike aldre. Da hadde man sluppet fortvilte innlegg over babyer som nekter å sove alene på rommet sitt, ettåringer som er kresne og toåringer som trasser. Det har sin naturlige forklaring i biologien. Folk burde også lese seg opp på eller kurses i foreldrerollen. Håper dette vil kunne reguleres på ett vis i fremtiden, som er etisk forsvarlig. Anonymkode: 095cf...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #609 Del Skrevet 8. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Folk som spør om råd vedrørende ting som burde vært allmennkunnskap når det kommer til barn. Minimumskrav for å få barn burde være grunnleggende kunnskaper om barns utvikling og behov gjennom ulike aldre. Da hadde man sluppet fortvilte innlegg over babyer som nekter å sove alene på rommet sitt, ettåringer som er kresne og toåringer som trasser. Det har sin naturlige forklaring i biologien. Folk burde også lese seg opp på eller kurses i foreldrerollen. Håper dette vil kunne reguleres på ett vis i fremtiden, som er etisk forsvarlig. Anonymkode: 095cf...b82 Enig. Det er jo også mye mer forsvarlig enn å ta i mot råd fra internett. For det første krever internett at man vet hva man skal spørre om og for det andre finnes det nok av folk som svarer på ting de ikke har peiling på. Burde vært et kurs med avsluttende eksamen hvor man ble spurt om ting rundt foreldrerollen. Anonymkode: d3f3a...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 8. april 2023 #610 Del Skrevet 8. april 2023 Menn som er her utelukkende for å dra ned selvtilliten til kvinner/jenter som allerede er usikre på seg selv, fordi de har dårlig selvbilde selv. Gjerne under dekkhistorier om at de drar damer i massevis og har så mye kunnskap om hvordan relasjoner funker at de bare må belære oss, dag ut og dag inn (lurer på når de får tid til å dra damer i fleng 🤭) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #611 Del Skrevet 8. april 2023 Embla82 skrev (1 minutt siden): Menn som er her utelukkende for å dra ned selvtilliten til kvinner/jenter som allerede er usikre på seg selv, fordi de har dårlig selvbilde selv. Gjerne under dekkhistorier om at de drar damer i massevis og har så mye kunnskap om hvordan relasjoner funker at de bare må belære oss, dag ut og dag inn (lurer på når de får tid til å dra damer i fleng 🤭) Enig i men motsatt. Anonymkode: 6b33e...de4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #612 Del Skrevet 9. april 2023 Fant80 skrev (7 timer siden): Røykende bitter,men også utrolig "morsom" industriarbeider i 40-50 åra (LES: en slags usjarmerende Lothepus) "Jeg betaler skatt,men mine skattepenger skal ikke gå til syke eller trygdede." (De skal øremerkes de godene JEG ønsker)😂😂😂😂 "Jeg føler også at jeg tjener så bra,men at staten tar ALT at jeg har faktisk vurdert å flytte til Sveits selv" 😂😂😂😂 "Damer skal stå hjemme på kjøkkenet,de skal spre beina når mannen ønsker det,og de skal føde barn" 😂😂😂😂 "Hater utlendinger. De er bare terrorister. Jeg klarer ikke forstå de,og de er ikke villige til å lære Norsk" (Samtidig reiser han til Thailand på "guttetur" 1 gang hvert år) Feier over 12 thai jenter (eller gutter) som ser ut som de er 14. Snakker også Norsk til de og forventer de skal forstå de. 😂😂😂😂 Listen her kan bli helt uendelig lang.... Å ikke lat som dere ikke kjenner de,eller er en av de selv. Alle kjenner en eller flere slike her i landet. Føler faktisk at tjæra fra tobakken har lagt seg som et tjukt lag og blokkert alle rasjonelle tanker fra slike menn.. Her var det mye man svært sjeldent ser på KG. Anonymkode: fe533...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. april 2023 #613 Del Skrevet 9. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her var det mye man svært sjeldent ser på KG. Anonymkode: fe533...45a Sa "anonym" mann 45 Neida. Men ok 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #614 Del Skrevet 9. april 2023 Fant80 skrev (11 minutter siden): Sa "anonym" mann 45 Neida. Men ok 🙂 Du skjønner det nok egentlig selv. Anonymkode: fe533...45a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #615 Del Skrevet 9. april 2023 Akkurat nå er det den tåpelige tråden om han som gav sjokolade til noen unger. Glad jeg ikke bor der, med så hysterisk nabo. Anonymkode: 8a8f0...bfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #616 Del Skrevet 10. april 2023 Folk som er på kg bare for å hakke ned på menn Anonymkode: 6b33e...de4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #617 Del Skrevet 10. april 2023 1. Folk som ikke tåler noen form for generalisering uten å komme trekkende med ekstreme unntakstilfeller. Eksempel: «det er viktig å ha god kontroll på privatøkonomien». Da kan du være helt sikker på at noen kommer med: Men hva med dyslektikere/folk som bor på gata/ som har blitt svindlet/som ligger for døden osv. Eller «det er bra for voksne å ha førerkort», da kommer : hva med blinde/epileptikere/ lutfattige osv. Alltid. Uten unntak. For ikke å snakke om alle diagnosene som florerer når man diskuterer folk med uakseptabel oppførsel. De har nok tourettes/ Adhd/depresjon eller autisme. 2. Folk som bruke sjargong fra lukkede bobler som om det var vitenskapelige begreper: mannosfæren, mansplaining, chad, osv. Kom dere ut i verden! 3. At det er opplest og vedtatt at man nærmest ikke kan ha forventninger til kvinner om at de skal ta fornuftige valg for livet sitt; nei da er det snakk om traumebånd og victim blaming, det er visst ikke måte på hvor vanskelig det er for kvinner å stå på egne ben. Nesten umulig visstnok. 4. Det ekstremt lave kunnskapsnivået mange har når det gjelder elementær jus, økonomi osv. Google litt før du kaster deg inn i en diskusjon om noe du ikke kan noe om da vel! Anonymkode: 9613f...2e7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #618 Del Skrevet 10. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: 2. Folk som bruke sjargong fra lukkede bobler som om det var vitenskapelige begreper: mannosfæren, mansplaining, chad, osv. Kom dere ut i verden! Anonymkode: 9613f...2e7 Dette har irritert meg også. Spesielt bruk av forkortelser som ikke finnes i ordboka. Anonymkode: d3f3a...d9f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 11. april 2023 #619 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 10.40): 4. Det ekstremt lave kunnskapsnivået mange har når det gjelder elementær jus, økonomi osv. Google litt før du kaster deg inn i en diskusjon om noe du ikke kan noe om da vel! Anonymkode: 9613f...2e7 Det er en gåte hvordan dette er mulig. Jeg håper virkelig ikke KG er representativ for det norske folk på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 11. april 2023 Forfatter #620 Del Skrevet 11. april 2023 On 4/10/2023 at 10:40 AM, AnonymBruker said: 4. Det ekstremt lave kunnskapsnivået mange har når det gjelder elementær jus, økonomi osv. Google litt før du kaster deg inn i en diskusjon om noe du ikke kan noe om da vel! Jeg vil strekke dette litt lenger og si at også er et irritasjonsmoment at folk kaster seg inn i debatter om ting de overhodet ikke har kunnskap om. Jeg skal innrømme at min kunnskap om jus, for eksempel, er ganske begrenset. Da tenker jeg i mitt stille sinn at det er naturlig at jeg ikke stikker nesa mi inn i tråder om jus - og hvis jeg mot formodning gjør det, så er det for å lære. Jeg kan alltids lese side opp og side ned, men jeg hadde ikke prøvd å skulle argumentere for eller imot noe jeg åpenbart ikke har peiling på. Folk bør kjenne sine begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå