Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
MyMichelle skrev (5 minutter siden):

Mobbing. Folk som går inn i tråder, eller starter tråder, bare for å være stygge mot andre. De er nesten alltid AB, for de tør ikke engang stå for sine meninger.

Er like mye møkk fra folk under nick med

Anonymkode: 6b33e...de4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når en bruker svarer deg med en hel A4-side med tekst og alt vedkommende skriver er idioti. Da ender man å enten måtte skrive et evig langt innlegg for å tilbakevise alt sludderet vedkommende har skrevet og bruke enormt mye tid på å diskutere med en idiot eller så må man la innlegget stå ubesvart og idioten ender med å "vinne" debatten ved at ingen tilbakeviser idiotien han har skrevet. 

Anonymkode: d3f3a...d9f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når en bruker svarer deg med en hel A4-side med tekst og alt vedkommende skriver er idioti. Da ender man å enten måtte skrive et evig langt innlegg for å tilbakevise alt sludderet vedkommende har skrevet og bruke enormt mye tid på å diskutere med en idiot eller så må man la innlegget stå ubesvart og idioten ender med å "vinne" debatten ved at ingen tilbakeviser idiotien han har skrevet. 

Huff ja. Jeg lar de gjerne vinne. Jeg orker heller ikke lese mer enn litt hvis Ts skriver så mye i hovedinnlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moderatorer som virker å være av snowflake-generasjonen. Tråder som stenges når det tas opp kontroversielle tema. Fjern direkte mobbing og personangrep men ikke stopp en diskusjon bare fordi temaet er ubehagelig og meningene er sterke. Diskusjonsforumet mister jo sin verdi som diskusjonsforum når det eneste vi har lov til å diskutere er bleiemerker, hva vi har i lønn og hvem som liker å bli slikket i rumpa. Satt på spissen men likevel. Jævlig kjedelig. 

Anonymkode: b1038...149

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange høyreekstreme holdninger og for lite fokus på overførbare sykdommer i sex- og singelforumet. Man snakker om å ha trekanter uten at det nevnes ting som hpv vaksine og slikkelapper. Det snakkes om kondombruk, men ikke at herpes kan smitte allikevel eller at man kan eksponeres for resistente tarmbakterier som i verstefall igjen kan smitte over og ta livet av noen de er glade i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tellemafiaen. 

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (Akkurat nå):

At det ikke er anonymt 

Som ab er du anonym 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som ab er du anonym 

Ikke for moderatorene, og det kan være hvem som helst. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukere som kommer med svært lite troverdige historier. Type: Jeg har millionlønn, 5 barn og likevel så skriver jeg 20 000 innlegg i året på Kvinneguiden. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som svarer i en tråd etter kun å ha lest overskriften. Skjønner at man kan miste detaljer om hovedinnlegget er evig langt, men man bør kunne lese et hovedinnlegg på 2-3 setninger før man svarer i tråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Brukere som svarerer i tråder kun for å hevde seg selv. Enten ved å komme med selvskryt eller for å rakke ned på trådstarter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 18.14):

Hvilke skrivefeil da 

Anonymkode: 9a69b...21b

Jeg irriterer fletta av meg når jeg kommer til folk som liker å sloss. Så en tråd her der noen spurte om du har vært i slosskamp. Jeeeez! DET HETER Å SLÅSS! Med Å! Jeg kommer til å havne i slåsskamp for det der en dag...

Sloss var noe vi gjorde i går. I dag skal vi slåss. NÅ slåss vi. Når vi er ferdige, har vi slåss. 

Hva er galt med Å?

Anonymkode: 7e711...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 12.35):

Hive mentaliteten

Anonymkode: 1f15a...ad3

Skal du hive mentaliteten i søpla? Lurt. 

Anonymkode: 36b33...2a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 9.56):

Hva er det?

Det er ikke lov å nevne det, blir ryddet med en gang

Anonymkode: 3d695...4a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker STORE BOKSTAVER for å få fram et poeng 🙄 

Det virker bare veldig masete 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...