Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Catbert skrev (1 minutt siden):

Digresjoner i tråden. Folk som overtar din tråd ved å diskutere noe som er litt på siden av det du tok opp. Men jeg er notorisk på det selv 😇

Jeg synes det er like irriterende med folk som tror at de har fullt eierskap til tråden, og bestemmer når den skal avsluttes. Jeg mener, om TS har fått svar på sitt og det har oppstått en ny og spennende diskusjon, så må den bare få lov til å fortsette. Livet i trådene er organisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reign skrev (Akkurat nå):

Jeg har på generell basis ikke noe i mot at meninger og argumenter jeg tidligere har skrevet blir "brukt mot meg", all den tid jeg står inne for alt jeg har skrevet.

Det jeg mener, er ABer som kommer med kommentarer som "sånn holder denne brukeren alltid på". Da refererer brukeren til innleggshistorikken min, uten at jeg har mulighet til å se hvem som kommer med slike utsagn om meg.

Hvor er profilbildet ditt fra? Mener jeg hadde en PC en gang med et emblem som ligner.

Anonymkode: d4978...4e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er profilbildet ditt fra? Mener jeg hadde en PC en gang med et emblem som ligner.

Det er energidrikkmerket Reign 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (28 minutter siden):

ABer som later som at de som skriver under nick er like anonyme som dem selv

?? 

Anonymkode: bf2e4...f91

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (2 minutter siden):

Det er energidrikkmerket Reign 🙂

Åja, har nok drukket det noen ganger faktisk. Ofte så ser man ikke det som er rett foran en!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

?? 

Anonymkode: bf2e4...f91

Reign skrev (24 minutter siden):

Opplever at AB tegner opp karakteristikker om meg som tilsier at vedkommende har lest innleggene mine før, og følgelig er uenig med dem. Når jeg blir møtt av slik brukerdebatt og personangrep, hender jeg spør hvorfor vedkommende ikke kan skrive det samme under nick, i stedet for å "gjemme seg" bak AB-funksjonen. Da har jeg flere ganger fått som svar à la "har du logget inn med BankID eller?" og "er Reign ditt juridiske navn?", med påskudd om at jeg er akkurat like anonym som de som poster under AB. En påstand som er objektivt usann.

Eksempel:

Endret av Reign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reign skrev (13 minutter siden):

Jeg har på generell basis ikke noe i mot at meninger og argumenter jeg tidligere har skrevet blir "brukt mot meg", all den tid jeg står inne for alt jeg har skrevet.

Det jeg mener, er ABer som kommer med kommentarer som "sånn holder denne brukeren alltid på". Da refererer brukeren til innleggshistorikken min, uten at jeg har mulighet til å se hvem som kommer med slike utsagn om meg.

Mente det første om at man er like anonyme som nick

TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden):

Fargene irriterer meg egentlig litt. Det kunne godt vært mulig å velge mellom mer nøytrale farger på utseendet. 

Ved natt modus så blir det svart i det minste  

Anonymkode: 6b33e...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at listen over pågående innlegg i forumet hopper et hakk ned i det jeg trykker, og jeg kommer inn på et annet innlegg. Veldig irriterende. 

Anonymkode: 660cf...698

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mente det første om at man er like anonyme som nick

Jeg svarte deg jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (1 minutt siden):

Jeg svarte deg jo?

Man er jo mer anonym som anonym da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

språk-politiet, akademikere som bruker svulstige ord for å virke smartere enn de som ikke har høgskoleutdanning. hersketeknikker, kverulanter, gale woke folk. mobbere, folk som er frekke, men blir fornærmet hvis du tar igjen med samme mynt. aldersdiskriminering. sexister, incel, folk som skjuler seg bak AB når de slenger med kjeften. kan ha respekt nok til å operere med nick slik at man kan ignorere dem fra videre innlegg, feminazier. lista er evig lang..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke forstår innstillingene for varsler. 😆😆 Vil ha varsler når noen siterer meg, eller svarer i en tråd jeg har startet uten å sitere meg. Begge deler uasnett om jeg poster som Anonym eler med mitt nick. Ser heller ikke at tråder jeg svarer i som Anonym legges under "mine innlegg" så jeg finner ikke igjen tråder jeg har svart i. 

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man er jo mer anonym som anonym da 

Ja, det er jo hele poenget mitt, og det er irriterende med de som hevder at jeg er like anonym som de som bruker AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ænema said:

språk-politiet, akademikere som bruker svulstige ord for å virke smartere enn de som ikke har høgskoleutdanning. hersketeknikker, kverulanter, gale woke folk. mobbere, folk som er frekke, men blir fornærmet hvis du tar igjen med samme mynt. aldersdiskriminering. sexister, incel, folk som skjuler seg bak AB når de slenger med kjeften. kan ha respekt nok til å operere med nick slik at man kan ignorere dem fra videre innlegg, feminazier. lista er evig lang..

Enig! Også det med at "lista er evig lang"!  :ler2:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (38 minutter siden):

Du glemte å legge til deg selv i den listen.

Anonymkode: fbec6...958

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du glemte å legge til deg selv i den listen.

Anonymkode: fbec6...958

åååh ja.. der var du jaa, KG trollet :hyper:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballongfrue
Ænema skrev (1 time siden):

akademikere som bruker svulstige ord for å virke smartere enn de som ikke har høgskoleutdanning. 

Så, folk som har tenkt langsiktig nok til å ta høgskoleutdanning må ta å dumme ned språket sitt, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det at listen over pågående innlegg i forumet hopper et hakk ned i det jeg trykker, og jeg kommer inn på et annet innlegg. Veldig irriterende. 

Anonymkode: 660cf...698

Enig! Det skjer hele tiden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballongfrue skrev (2 timer siden):

Så, folk som har tenkt langsiktig nok til å ta høgskoleutdanning må ta å dumme ned språket sitt, mener du?

de MÅ ingenting de. jeg bare irriterer meg over dem, btw jeg kjenner MANGE akademikere som ikke bruker svulstig språk. 

Endret av Ænema
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...