AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #441 Del Skrevet 28. februar 2023 Ganske irriterende at kg starter så mange tråder selv og later som om ts er en vanlig bruker. Anonymkode: c8b0a...fbc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #442 Del Skrevet 28. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske irriterende at kg starter så mange tråder selv og later som om ts er en vanlig bruker. Anonymkode: c8b0a...fbc Hvilke tråder tenker du på? Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #443 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke tråder tenker du på? Anonymkode: d3f3a...d9f Ha,ha, enkleste måten å bli kastet ut herfra er å starte å nøste i dette. Lett å se hvilke men du får finne det ut sjæl. Anonymkode: c8b0a...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #444 Del Skrevet 28. februar 2023 Det som irriterer - og sjokkerer - meg er hvor mange damer her inne som er så totalt uvitende om det aller mest grunnleggende innen jus og økonomi. Det skulle ikke vært «lov»!! Anonymkode: 9613f...2e7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 28. februar 2023 #445 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det som irriterer meg er å ikke vite hvilke damer på KG som er veldig fysisk attraktive. Anonymkode: d4978...4e1 Du får spørre etter bilde på DM, det ordner saken. ^Forresten, det her irriterer meg; sleazy DMs som trygler etter bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #446 Del Skrevet 28. februar 2023 takinova skrev (2 timer siden): Trolling og at det er så mange anonyme(forstår det ikke, man er jo anonym under et nick også). Det er man ikke nødvendigvis Anonymkode: 6b33e...de4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 28. februar 2023 #447 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er man ikke nødvendigvis Anonymkode: 6b33e...de4 Det er man. Om man ikke outer seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #448 Del Skrevet 28. februar 2023 takinova skrev (1 time siden): Det er man. Om man ikke outer seg selv. Alt blir knyttet til brukeren Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. februar 2023 #449 Del Skrevet 28. februar 2023 At man må kommentere, selv når trollkortet er lagt med bildesiden opp. Mer ignorering og mindre avsporinger, please... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #450 Del Skrevet 28. februar 2023 Tradegy skrev (33 minutter siden): At man må kommentere, selv når trollkortet er lagt med bildesiden opp. Mer ignorering og mindre avsporinger, please... hva mener du? Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #451 Del Skrevet 28. februar 2023 At tråder plutselig blir borte. Og at innlegg plutselig kan bli slettet uten forklaring. Anonymkode: a9ae2...eea 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 28. februar 2023 #452 Del Skrevet 28. februar 2023 ABer som later som at de som skriver under nick er like anonyme som dem selv. ABer som drar opp innleggshistorikken til de som skriver under nick. Latterlig at moderatorene ikke slår hardere ned på de som gjør dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #453 Del Skrevet 28. februar 2023 Reign skrev (3 minutter siden): ABer som later som at de som skriver under nick er like anonyme som dem selv. ABer som drar opp innleggshistorikken til de som skriver under nick. Latterlig at moderatorene ikke slår hardere ned på de som gjør dette. Hva mener du med det? Anonymkode: 6b33e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 28. februar 2023 #454 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du med det? Anonymkode: 6b33e...de4 Opplever at AB tegner opp karakteristikker om meg som tilsier at vedkommende har lest innleggene mine før, og følgelig er uenig med dem. Når jeg blir møtt av slik brukerdebatt og personangrep, hender jeg spør hvorfor vedkommende ikke kan skrive det samme under nick, i stedet for å "gjemme seg" bak AB-funksjonen. Da har jeg flere ganger fått som svar à la "har du logget inn med BankID eller?" og "er Reign ditt juridiske navn?", med påskudd om at jeg er akkurat like anonym som de som poster under AB. En påstand som er objektivt usann. Endret 28. februar 2023 av Reign 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #455 Del Skrevet 28. februar 2023 12 minutter siden, Reign said: ABer som later som at de som skriver under nick er like anonyme som dem selv. ABer som drar opp innleggshistorikken til de som skriver under nick. Latterlig at moderatorene ikke slår hardere ned på de som gjør dette. Mener du folk som bruker det du har skrevet i gamle innlegg mot deg? Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #456 Del Skrevet 28. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Ha,ha, enkleste måten å bli kastet ut herfra er å starte å nøste i dette. Lett å se hvilke men du får finne det ut sjæl. Anonymkode: c8b0a...fbc Om du ikke vil si spesifikt hvilke tråder som kvinneguiden lager. Kan du si hva slags type tråder det er, og hva som er hintene om at Kvinneguiden og ikke en vanlig bruker står bak? Anonymkode: d3f3a...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #457 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke vil si spesifikt hvilke tråder som kvinneguiden lager. Kan du si hva slags type tråder det er, og hva som er hintene om at Kvinneguiden og ikke en vanlig bruker står bak? Anonymkode: d3f3a...d9f Det er ofte trygdetråder. Anonymkode: d4978...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2023 #458 Del Skrevet 28. februar 2023 Fargene irriterer meg egentlig litt. Det kunne godt vært mulig å velge mellom mer nøytrale farger på utseendet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 28. februar 2023 #459 Del Skrevet 28. februar 2023 Digresjoner i tråden. Folk som overtar din tråd ved å diskutere noe som er litt på siden av det du tok opp. Men jeg er notorisk på det selv 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 28. februar 2023 #460 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener du folk som bruker det du har skrevet i gamle innlegg mot deg? Anonymkode: d3f3a...d9f Jeg har på generell basis ikke noe i mot at meninger og argumenter jeg tidligere har skrevet blir "brukt mot meg", all den tid jeg står inne for alt jeg har skrevet. Det jeg mener, er ABer som kommer med kommentarer som "sånn holder denne brukeren alltid på". Da refererer brukeren til innleggshistorikken min, uten at jeg har mulighet til å se hvem som kommer med slike utsagn om meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå