Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Disse «jeg er ensom» trådene hvis TS nekter å ta til seg råd, men egentlig bare vil ha sympati. Helt greit med slike tråder om man faktisk er interessert i råd, men det er irriterende å bidra hvis man får sure svar på alle gjennomtenkte råd. 

Ellers er det altfor mye uførehets og kjendissladder. 

Anonymkode: cb5e2...b9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Disse «jeg er ensom» trådene hvis TS nekter å ta til seg råd, men egentlig bare vil ha sympati. Helt greit med slike tråder om man faktisk er interessert i råd, men det er irriterende å bidra hvis man får sure svar på alle gjennomtenkte råd. 

Ellers er det altfor mye uførehets og kjendissladder. 

Anonymkode: cb5e2...b9d

Kan ta feil, men føler til en grad de kanskje håper noen skal melde seg som en potensiell venn. Det er noe så trist med å se noen skrive jeg er ensom, å ingen sier hei, kanskje vi kan bli kjennt? Noe jeg heller ikke har gjort, vet ikke hvorfor

Er ikke sikkert da, men vanskelig å ta skrittene som trengs, kanskje man tenkte at det å si det ville endre noe, men i realiteten er man jo fortsatt like ensom desverre 

Endret av Rosakatt
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt absurd. Samme brukerene hele tiden også, og med en evig nesten sykelig trang til å forsvare at de har lov til å avspore. 

Anonymkode: 8df91...a18

Spot on

Anonymkode: 58579...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Har avsporet litt tidligere selv så er kanskje ikke den rette til å si noe men nå er det jo avsporing i annenhver tråd. Slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 timer siden):

yikes! Jeg lurer litt på de som er i tråder de ikke liker å være i. Hvorfor og hvor lenge må vi høre på sutringen deres?

Enig!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så kommer ikke til å gå inn der igjen.

Anonymkode: a86bd...c70

Like greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var faktisk flere som flyktet fra sosialprat for et år siden eller der omkring da stedet var totalt dominert av griseprat og «humor» tatt rett ut av Vi Menns vitsespalte anno 1991.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener sosialt prat er regelrett et sykehus med forskjellige diagnoser på folk?

Det kan såklart forklare at flere virker som de er 12 år der inne.

Hvis det brukes som et forum  hvor man trenger støtte og koseprat for å bli oppmuntret, så skjønner jeg det.

Men da virker "sosialt prat" som noe annet enn det det tilsier. Da burde den delen av forumet blitt lagt under Kropp og Helse eller noe.

Sosial prat er for å snakke om alt mellom himmel og jord. Gleder, sorger, frustrasjoner, oppturer og nedturer. Trådene på sosial prat har heller ingen agenda, i den forstand at man oppretter en tråd der inne for å diskutere et spesifikt tema. Det er snakk om vær og vind, og det som faller oss inn der og da, og tillater dermed mer "avsporing" uten at det forstyrrer tråden nevneverdig.

Noen kan synes det er meningsløst, andre liker det. Folk er forskjellige. Jeg liker å være overalt på KG. Litt sosial prat, litt vanlig diskusjon og litt rampelys. Jeg hadde fort sett meg mett på å bare holde meg ett av stedene. Jeg trenger variasjon, og derfor er også sosial prat helt topp innimellom når man får lyst til å dele noe som ikke passer inn i de andre kategoriene. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 minutter siden):

Like greit.

Fortsett å svare slik så skal du se jeg ombestemmer meg :filer:

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

:filer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som kun er her for å kverulere og avspore og anser Kvinneguiden for et sted de kan utleve all verdens løgner og bedrag. 

Derfor er jeg begynt å forvrenge egne historier med å forkle spørsmål jeg egentlig ønsker svar på. Først nå får jeg svar på hva jeg faktisk spør om siden brukere klarer å vri det til egen oppfatning eller slik de pleide å forvri fakta oppført i HI før.

Ganske morsomt å se på.

Anonymkode: 6ddd4...1c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Uninteressante dagbøker.

Men allikevel deltar du i dem.

Anonymkode: 5dc22...d19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (6 minutter siden):

Sosial prat er for å snakke om alt mellom himmel og jord. Gleder, sorger, frustrasjoner, oppturer og nedturer. Trådene på sosial prat har heller ingen agenda, i den forstand at man oppretter en tråd der inne for å diskutere et spesifikt tema. Det er snakk om vær og vind, og det som faller oss inn der og da, og tillater dermed mer "avsporing" uten at det forstyrrer tråden nevneverdig.

Noen kan synes det er meningsløst, andre liker det. Folk er forskjellige. Jeg liker å være overalt på KG. Litt sosial prat, litt vanlig diskusjon og litt rampelys. Jeg hadde fort sett meg mett på å bare holde meg ett av stedene. Jeg trenger variasjon, og derfor er også sosial prat helt topp innimellom når man får lyst til å dele noe som ikke passer inn i de andre kategoriene. 

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

🥱

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

🥱

Ok, see you there :popcorn:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, see you there :popcorn:

Hvorfor elsker du å henge med oss?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett mennene her inne, trodde Kvinneguiden var for kvinner, men der tok jeg visst feil. Skulle ønske det fantes en ren kvinne-guid. 

Anonymkode: 18559...922

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stort sett mennene her inne, trodde Kvinneguiden var for kvinner, men der tok jeg visst feil. Skulle ønske det fantes en ren kvinne-guid. 

Anonymkode: 18559...922

Er mann sjøl, men ser poenget. Uten menn hadde forumet vært kvitt alle penistråder, alle inceltråder og mye annen dritt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Brukere som kun er her for å kverulere og avspore og anser Kvinneguiden for et sted de kan utleve all verdens løgner og bedrag. 

Derfor er jeg begynt å forvrenge egne historier med å forkle spørsmål jeg egentlig ønsker svar på. Først nå får jeg svar på hva jeg faktisk spør om siden brukere klarer å vri det til egen oppfatning eller slik de pleide å forvri fakta oppført i HI før.

Ganske morsomt å se på.

Anonymkode: 6ddd4...1c2

Løgner og bedrag? Mener du de som blir antatt å trolle? Forstår ikke hvorfor folk er så opphengt i å anta at det som sies er løgn, når det kommer til personlige tråder. Man kan ikke bevise at noe sånnt er løgn, om ikke vedkommende forteller det selv, vi vet ikke hvem hverandre er. Å om vi så visste, vet man alt om de man kjenner? Nei 

Kunne nesten ønske jeg hadde vært en sånn som bare løy i vildensky og latet som jeg var en helt annen enn jeg er for underholdningen av det. Hadde vært interesangt å se hvordan det jeg sier hadde blitt oppfattet om jeg var en mann å sa det, sikkert ikke forskjell. Men lyver ikke, er alt for ærlig og det bekymrer meg om noen putter detaljene sammen å finner ut at vi kjenner hverandre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...