Gå til innhold

Har det blitt litt harry med langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste begynt å klippe håret litt kortere, typ skulderlengde. Har fått litt inntrykket at lengre hår blir sett på som "harry" nå om dagen?. Syntes det er veldig trist fordi jeg liker litt lengde på håret mitt 😔

Anonymkode: 5d914...215

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har i det siste begynt å klippe håret litt kortere, typ skulderlengde. Har fått litt inntrykket at lengre hår blir sett på som "harry" nå om dagen?. Syntes det er veldig trist fordi jeg liker litt lengde på håret mitt 😔

Hvorfor i ALLE dager mener folk at langt hår er harry? Hvordan har du fått dette inntrykket?

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Atte hæ?

Nå får det holde.

• Liker 19
Skrevet

Velstelt hår, uansett lengde vil aldri være "harry" og stygt. 

Anonymkode: 6d52b...bdf

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg så Harry hos frisøren i går jeg og han klipte det helt kort. Så Harry har ikke langt hår lenger. 

Anonymkode: 6e50d...528

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest CatPerson123
Skrevet

Hæ? Nei, kommer mer an på hvordandu styler det. Og fy fader er lei av ordet harry pådette forumet

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er TS, men jeg er i 20-årene og for min aldersgruppe (og helt ned til 13/14-åringer) er det populært med skulderlengde på håret nå. Det betyr ikke at langt hår derimot er ut eller harry, bare at noe annet er mer populært. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Nellikpiken skrev (Akkurat nå):

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er TS, men jeg er i 20-årene og for min aldersgruppe (og helt ned til 13/14-åringer) er det populært med skulderlengde på håret nå. Det betyr ikke at langt hår derimot er ut eller harry, bare at noe annet er mer populært. 

Litt det jeg også har merket, mitt inntrykkk er at langt hår har lissom blitt litt gammeldags og harry på en måte 🤔 syntes det er veldig trist 😔

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gammel er du? Jeg synes kanskje det er litt harry å ha langt hår når man nærmer seg 40. 

Anonymkode: 2705c...8b4

Skrevet

Jeg er litt usikker på om det er jeg som har blitt "gammel" eller om jeg er påvirket av den type trender du beskriver, men jeg elsket litt lengde på håret da jeg var i 20-årene og ikke nå lengre nå når jeg pusher 40. 

Men synes ikke det er harry, det er bare ikke helt min smak (lengre).

Liker fremdeles når de lar det gro litt da. Synes kjæresten min er finest på håret når han selv mener det er på tide å gå til frisøren 😅 

Anonymkode: c10a5...f61

• Liker 1
Skrevet

Nå begynner dette å bli personlig, først Pepsi max, nå håret 😂

Noe er sikkert harry, det samme kan være kjempe fint for noen andre. Finn hva du liker 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Egentlig er nok langt hår kanskje mer gammeldags, ofte også fordi kortere hår ser nyklipt ut i lenger. Da ser det ofte mer trendy ut

Anonymkode: e35d7...a8a

• Liker 1
Skrevet

Harry er det vel ikke, men jeg synes folk oftere kler skulderlangt hår. Langt hår blir ofte akkurat det, langt og tjafsete og uten noen særlig form eller fasong. Synes også altfor mange med langt hår slurver med klipp og stuss og da blir det ikke pent.

Anonymkode: 6f9bb...31a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammel er du? Jeg synes kanskje det er litt harry å ha langt hår når man nærmer seg 40. 

På tide med konesveis da? 😁

• Hjerte 3
Skrevet

Måte på hva som kan være harry her.

Pga tro klipper jeg ikke håret. Det er til hoftekammen det lengste. Har venninner med nydelig langt hår til knærne og de er høye også 🥰 Har andre venninner som heller ikke klipper det, men som genetisk har annet type hår som ikke blir så langt, noen «bare» til skuldrene, og det er like vakkert. 

Henger meg på den at velstelt hår er pent uavhengig av lengde. 

Anonymkode: 4b038...d6e

Skrevet

Ansiktet mitt kler langt hår fremfor skulderlangt - driter i hva som er trendy så lenge jeg føler meg vel. 

Anonymkode: 3973f...790

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det største tullet jeg har lest her i dag😂 Det er harry å ha en mening om andres frisyre. Det er mange flotte kvinner som har langt hår i den alderen på samme måte som de som har kortere hår. 

Anonymkode: 40693...a9c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest CatPerson123
Skrevet

Langt hår er ikke spesielt harry, men hår med layers er sjenerelt mye mer trendy synes jeg. Og finere

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvorfor i all verden? Er du SÅ opptatt av hva du TROR andre tenker? Mitt inntrykk er forøvrig at spesielt menn nesten alltid foretrekker langt hår på kvinner. 

Anonymkode: 86981...c53

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...