AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Jeg lurer på, hva synes dere er bra med å bo i det landet dere bor i med barn? Og føler dere at barna går glipp av noe ved å vokse opp i utlandet? Kontra det å vokse opp i Norge. Håper noen vil svare😊 Anonymkode: f668d...544 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Slipper alle nyrike nordmenn som oppfører seg så enormt dårlig. Nordmenn er ekstremt sosialt utilpassede. Anonymkode: ba80e...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Jeg kan skjønne hva du mener ja. Noen flere? Anonymkode: f668d...544
Tanuki Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Bor i Asia: + pluss + Barn begynner på skolen det året dem fyller 7, syntes de begynner for tidlig i Norge enormt med tilbud og varisasjon når det gjelder fritidsaktiviteter, stort sett rimelig priset og. + varm og sunn skolelunsj + lite forskjell på rike og fattige her vi bor, de fledte bor likt og går med de samme klærne + fine parker, en million lekeplasser, bra natur, + trygt, lite kriminalitet + god mat, bra uteliv etc + vennlige folk og mange muligheter for å ta kurs for å lære språket + barn er barn her og folk er veldig forståelsesfulle og tålmodige, - minus - alle barn går på etterskole-undervisning, mye press for at barn skal gjøre det bra på skolen når de begynner på vgs - lang arbeidsdag, nesten umulig for begge foreldre å jobbe fulltid om en har barn Fornøyd med tilværelsen her, savner ingenting med Norge, bortsett fra familie.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Så gøy å lese 😊 vi skal flytte (annet land i Europa) og de tingene du setter opp som pluss er mye det samme der. Men og det som er negativt, med lange dager på jobb for den som er hovedforsørger. Jeg ser ikke på det som så negativt nødvendigvis. Vi kommer nok til å savne min familie, men ikke så mye annet tror jeg. Har familie og venner der og. Anonymkode: f668d...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå