AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Det dukker stadig opp tråder hvor folk skriver at de har snoket på telefonen til partneren. Det som da forundrer meg litt er, er det ingen som har lås/sperre på telefonen sin? Jeg hadde ikke hatt sjans til å snoke på telefonen til min samboer, da hen har alt mulig av "låser" på den. Med låser mener jeg ting som ansiktsgjenkjenning, fingeravtrykk, kode osv. Anonymkode: 19950...728 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Min mann bruker kun passord som jeg har oversett mens han sitter vedsiden av meg 😅 Pleier å gå igjennom telefonen hans når han dusjer 😂 Anonymkode: 002cd...1b9 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Altså, jeg synes ikke det er noe man gjøre i tide og utide. MEN, har stor forståelse for at enkelte som har en jævlig dårlig magefølelse gjør det for å avløre utroskap og annet bedrag. Anonymkode: 09eb9...054 16 1
Gjest Warrior Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 (endret) Jeg har alltid hatt lås og passer alltid på at ingen ser når jeg skriver inn koden. Det er aldri greit å snoke på andres mobil uansett, med mindre det er politiet selvfølgelig for å sjekke om det er noe kriminelt. Men andre har ingenting på andres telefon å gjøre. Uansett om de mistenker utroskap eller ikke. Hadde aldri godtatt at noen snoket på min mobil. Aldri. Hvis partnere ikke kan stole på meg eller andre så må de ikke være i forholdet. Hadde uansett gjort det slutt med noen som snoket på mine private ting. Som mobil og iPad. Derfor er det alltid viktig med lås/sperre. Endret 17. januar 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Samboeren min hadde ikke kommet seg inn på min tlf. Jeg aner heller ikke koden hennes. Hadde min samboer «snoket» på min tlf, så hadde nok forholdet vært over. Anonymkode: 4cf2d...477 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 Forstår meg ikke på folk som er så usikre og svake, at de må snoke på andres telefoner. Det sier så ufattelig mye om dem. Du er en pingle og patetisk om du er sammen med noen du ikke stoler på, og som du ikke evner å kommunisere med som et normalt voksent menneske. Det riktige er å gjøre det slutt, ikke gå bak ryggen og snoke på noe som er så privat som en mobil. Hadde en mann snoket på min PC eller mobil, så hadde han blitt kastet ut på dagen. Det er et svik. Ikke bare fordi han hadde snoket på noe privat, men også på grunn av totalt mangel på tillitt og respekt. Jeg er en åpen bok og har ingenting å skjule, spør og du får se hva pokker du vil. Anonymkode: 3fbe0...195 8 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min mann bruker kun passord som jeg har oversett mens han sitter vedsiden av meg 😅 Pleier å gå igjennom telefonen hans når han dusjer 😂 Anonymkode: 002cd...1b9 Usikkerheten og sjalusien lenge leve. Anonymkode: c8274...dd1 10 1
Arild37 Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min mann bruker kun passord som jeg har oversett mens han sitter vedsiden av meg 😅 Pleier å gå igjennom telefonen hans når han dusjer 😂 Anonymkode: 002cd...1b9 Hvorfor er dere sammen når du ikke stoler på han? 10 2
Jdz Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 Jeg og samboer har kode til hverandres telefon av andre årsaker, men har ingen grunn til å tro at hun ville snoket og jeg ville aldri gjort det ovenfor henne jeg heller. Utover det vet ingen mine passord til noe som helst. 3
Arild37 Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 Med mindre hun kapper av meg fingeren, så kommer hun ikke inn på tlf. Bare om hun hadde spurt å gå gjennom tlf hadde vært et stort rødt flagg for meg 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 Jeg kjenner alle passordene og kodene hans, og motsatt. Hender jeg bruker min telefon til å ringe meg selv (surrehue som kan finne på å legge telefonen i kjøleskapet). Og på ferie tar vi ofte bare med en PC og deler på den. Hender også vi fikser betalinger og bestillinger for hverandre, og slikt. Eller bruker innimellom vare den telefonen eller PCen som ligger nærmest😅 Men har aldri snoket. Anonymkode: 6c0a3...617 4
Honey Dew Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 Null respekt for andres privatliv med andre ord. 4
Honey Dew Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Min mann bruker kun passord som jeg har oversett mens han sitter vedsiden av meg 😅 Pleier å gå igjennom telefonen hans når han dusjer 😂 Anonymkode: 002cd...1b9 Hvis du har oversett det, vet du ikke passordet. 6 3
Rotehodet Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 Kunne aldri falt meg inn å nekte samboer å låne mobilen min hvis hennes er tom for batteri. Ber henne også flere ganger svare tlf, sjekke hvem jeg har fått melding i fra osv. Hun vet å ikke gå inn på epost hvor det kan være sensitiv jobbrelatert informasjon. 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 Jeg og mannen kan hverandres passord, men har ikke hatt grunn til å gå på tlf hans uten at han har bedt meg om det. Jeg tror ikke han sjekker min heller😊 Anonymkode: 40fbd...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Skrevet 17. januar 2023 Rotehodet skrev (Akkurat nå): Kunne aldri falt meg inn å nekte samboer å låne mobilen min hvis hennes er tom for batteri. Ber henne også flere ganger svare tlf, sjekke hvem jeg har fått melding i fra osv. Hun vet å ikke gå inn på epost hvor det kan være sensitiv jobbrelatert informasjon. Jeg er egentlig enig med deg her. Jeg blir litt overrasket når jeg leser enkelte av svarene, gitt hvordan jeg har det. Om han hadde nektet meg å låne min telefon om min var tom for batteri, var rota bort, eller glemt igjen hjemme, så ville det vært et rødt flagg. Enten i betydningen at han hadde noe å skjule, eller at han ikke stolte på meg. Og begge deler tenker jeg ville vært for krevende å forholde seg til i et forhold. Anonymkode: 6c0a3...617 9 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Skrevet 17. januar 2023 Dere som deler alt av passord med partner er vel naive når en ser alle som har blitt svindlet i forhold til å innlede lån i partners navn osv. En får ingen ting igjen og du er ansvarlig for det partneren gjør 'som deg' Anonymkode: e9625...951 2 1
Andro Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 Ville aldri tolerert at noen så på min telefon. Jeg har taushetsbelagt informasjon der, og vennene betror seg til meg - ikke til den som snoker. Om jeg får vite om at venners partner leser meldinger fra meg er de ikke venner lenger. De blir blokkert.
Rotehodet Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som deler alt av passord med partner er vel naive når en ser alle som har blitt svindlet i forhold til å innlede lån i partners navn osv. En får ingen ting igjen og du er ansvarlig for det partneren gjør 'som deg' Anonymkode: e9625...951 Kan alle passord til samboer og hun kan alle mine.. Men passord til bank og bankbrikke rører vi ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #20 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som deler alt av passord med partner er vel naive når en ser alle som har blitt svindlet i forhold til å innlede lån i partners navn osv. En får ingen ting igjen og du er ansvarlig for det partneren gjør 'som deg' Anonymkode: e9625...951 La meg se... Vi deler boliger, biler, hus. Lommeboka mi ligger i gangen om natta, med førerkort og mange kort. Passet et sted. Fødselsnummeret mitt kjenner han selvfølgelig. Han vet også hvor jeg har de fineste smykkene mine, og kodebrikka til nettbanken. BankID kommer opp på telefonen selv om den ikke er låst opp, og en kort titt over skulderen ville avslørt koden min. Det samme er tilfellet med koden til Macen min, da jeg ikke klarer å følge med på hvor han har blikket sitt hvert minutt av hver dag. Man bor sammen. Mulighetene er der, uansett. Så eneste grunnen til å ikke kjenne hverandres kode på telefonen er at man mistenker den andre for snoking. Anonymkode: 6c0a3...617 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå