Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 jeg kjøpte dvd-opptaker for noen måneder siden og har ikke støtt på problemer ved opptak før nå. Jeg hadde før brukt DVD+RW plater (som man kan ta opp flere ganger på) men nylig brukte jeg ei DVD+R plate (som man bare kan ta opp en gang på) der jeg skulle ta opp noe på for en kammerat. Det merkelige var at det som ble tatt opp på DVD+R plata bare kunne spilles på den spilleren som gjorde opptaket og ikke på andre spillere eller data-maskiner Dette oppdaget jeg etter mye om - og da jeg kikka i manualen fant jeg denne forklaringen: "Diske, som det er opptatt materiale på som kun tilater kopiering en gang, kan ikke avspilles på andre avspillere" Er det noen som har noen rasjonell forklaring på denne forskjellen ?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Har akkurat det samme på pc'n min. Fram til at jeg velger "close disk" slik at det ikke lenger går an å ta opp på plata, kan den kun spilles i dvd brenneren.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Har akkurat det samme på pc'n min. Fram til at jeg velger "close disk" slik at det ikke lenger går an å ta opp på plata, kan den kun spilles i dvd brenneren. ← ja men i manualen står det at man ikke kan avspille DVD+R plater i andre spillere overhode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå