Gå til innhold

Ok med vid bukse når jeg er 163 cm høy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der er ikke vid. 

Hilsen ei på 162 😊

Anonymkode: 569a9...b63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest CatPerson123
Skrevet

Hvorfor ikke! Bare ikke ha en lang topp over, bare en som rekker noen cm under der buksa starter. Synes high waist passer lavere folk best, uansett form. Det er jo denne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den der er ikke vid. 

Hilsen ei på 162 😊

Anonymkode: 569a9...b63

På meg er den mye videre enn på bildet😅 Når jeg står med samlede ben, går buksen i ett. 

Anonymkode: 96b4c...021

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har kjøpt en vid bukse: https://www.zalando.no/jdy-jdygry-wide-pants-bukse-black-jy121a09i-q11.html

Synes den var fin på modellen. Men hun er jo 177. Jeg er 163. 

Hva synes dere om slike bukser på lave damer? Er usikker på om jeg ser enda lavere ut i buksen, og om jeg da tør å gå med den. 

Hvorfor skulle det være et mål å ikke se lavere ut? Jeg er lavere enn deg, men har aldri ønsket å være så mye som en cm høyere. Elsker å være liten og nett!

Jeg går med vide bukser også, men med tilsittende topp til. Vid bukse pluss vid topp så ser man fort ut bare som en kleshaug.

(Ut over det synes jeg ikke buksa så noe fin ut, alt for høy i livet, merkelig passform og av ufyselig plaststoff, men det er jo en annen sak.)

Anonymkode: 04cd9...10a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle det være et mål å ikke se lavere ut? Jeg er lavere enn deg, men har aldri ønsket å være så mye som en cm høyere. Elsker å være liten og nett!

Jeg går med vide bukser også, men med tilsittende topp til. Vid bukse pluss vid topp så ser man fort ut bare som en kleshaug.

(Ut over det synes jeg ikke buksa så noe fin ut, alt for høy i livet, merkelig passform og av ufyselig plaststoff, men det er jo en annen sak.)

Anonymkode: 04cd9...10a

Har du tips til en lignende bukse med bedre passform og kvalitet? :) 

Gjest lavendulae
Skrevet

Jeg er 162 og bruker vide bukser og boyfriend jeans. Har noen fra bl.a Monki jeg er fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...