Gå til innhold

Dere barnefamilier som har ca 70k netto samlet pr mnd, og har boliglån..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere pr mnd i lån? 

Anonymkode: ccd28...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler ca 16000 i måneden på boliglån og ca 3000 kr i billån (kunne betalt ned dette, men har pengene i fond i stedet). Jeg betaler ca 1700 kr i måneden i studielån, mannen har betalt ned sitt.

Anonymkode: 6b12b...6b5

• Nyttig 1
Skrevet

22000

Anonymkode: c2b4b...b59

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vi har ca 65k utbetalt i mnd, pdd. betaler vi 10 010kr på lånet i mnd.

Endret av Gipetto
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi betaler 22 k i mnd på lån og renter. 3 barn i tenårene/snart tenårene.

Anonymkode: 02377...9e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Petra200 skrev (18 minutter siden):

30 000 kr/måned ☺️

Wow! Så flinke dere er. Blir litt motivert til å prøve å betale mere for å bli raskere ferdig. Vi betaler i dag 17 k men ser vi burde klart mere vi også. 

Skrevet

Skulle egentlig betale ca 18 000 med en nedbetaling på 30 år, men nå har vi redusert nedbetalingstiden til 19 år og betaler da 30 000/ måned + litt ekstra her og der med ambisjon om å klare det på 15 år ☺️

• Hjerte 2
Skrevet

Vi har rundt 77 000 kr utbetalt i mnd og vi betaler ca 28 000 kr i mnd i boliglån. Fellesutgifter på 2500 kr I tillegg (sameie, rekkehus). Ingen studielån, billån eller andre lån.

Anonymkode: df29d...a03

Skrevet
Petra200 skrev (2 timer siden):

Skulle egentlig betale ca 18 000 med en nedbetaling på 30 år, men nå har vi redusert nedbetalingstiden til 19 år og betaler da 30 000/ måned + litt ekstra her og der med ambisjon om å klare det på 15 år ☺️

Så motiverende å lese hvordan dere gjør det. Satte opp med 3000 ekstra pr mnd jeg nå😂 hvordan fungerer det når man gjør en ekstra innbetaling her og der? Om man feks setter inn 50 k ekstra som en engangssum.. Betaler man renter av det, elr blir det ett rent avdrag? 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Ja det er veldig motiverende! Vi setter ofte inn et ekstra beløp, DnB har hvertfall en funksjon som heter «ekstra innbetaling» i nettbanken. Men kortere nedbetalingstid er alltid mer gunstig enn lavere terminbeløp, da betaler du mer renter

Skrevet
Petra200 skrev (Akkurat nå):

Ja det er veldig motiverende! Vi setter ofte inn et ekstra beløp, DnB har hvertfall en funksjon som heter «ekstra innbetaling» i nettbanken. Men kortere nedbetalingstid er alltid mer gunstig enn lavere terminbeløp, da betaler du mer renter

Ja, jeg så jeg korta ned  betalingstiden med ca 1 år på å gjøre det nå. 😃Men betaler man renter av en engangs innbetaling? 

Er litt grønn på dette jeg😅

Skrevet

Nei, da er hele summen et ekstra avdrag ☺️

• Nyttig 1
Skrevet

25 000.

Anonymkode: 0136b...6e6

Skrevet

Betaler 35, for å korte ned mest mulig. 

Anonymkode: 9745b...852

Skrevet

Vi betaler 20 000 i måneden på huslånet. 

Anonymkode: e854a...827

Skrevet

5000

Anonymkode: 642d4...537

Skrevet

13 000,-

Anonymkode: 44ffb...2ef

Skrevet

Ca 70-75.000 totalt inn. Hus/biler /gjeld/ osv ca 45.000 totalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...