AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg og kona mi skal bli prøvere i 2023 og vi gleder oss så utrolig mye! Jeg (som skal gå gravid) har tatt blodprøver og snart har jeg time hos gynekolog for sjekk og evt skylle gjennom egglederne. Utifra disse funnene får vi en anbefaling om enten IUI eller IVF. Vi skal gjøre det privat siden vi syns det blir for lenge å vente på offentlig hjelp, så vi er nødt til å betale alt selv. Dersom alt ser bra ut kan vi vel i utgangspunkt velge selv hvilken behandling vi skal gå for. Men vi er så usikker på hva som blir best? For kroppen hadde IUI vel vært mest skånsomt, men suksessraten er vel en god del lavere for IUI enn IVF.. og dersom man trenger 3 forsøk så begynner man å nærme seg samme beløp som for 1 behandling med IVF. Vi vil jo bruke minst mulig penger men samtidig bli fortest mulig gravid (ja, jeg forstår det kan bli et for stort ønske 😂).. hva ville dere gjort i vårt tilfelle? Og hva har dere i lignende situasjon gjort selv? Vi er 33 år😄 Anonymkode: bfb3a...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. januar 2023 #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg tok iui alder 28..ble gravid første gangen..jeg hadde da pcos og 20 cyster...brukte 1 år med eggløsning medesiner først som jeg ikkje ble gravid på. Dere kunne jo prøvd iui 1 gang først ..det er jo velig kontrollert og mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå