Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #161 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Sjæl. Skal vi delegere det til @Hoppetaujenta? 😁 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #162 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Åneida… Denne får @Ciaran og Ciara begi seg ut på! 😱 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er elendige på å løse rebuser. Embla Othea skrev (10 minutter siden): Sjæl. Skal vi delegere det til @Hoppetaujenta? 😁 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #163 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.👍👍 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #164 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) 👍👍🤣🤣 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #165 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Denne her tror jeg ikke @Hoppetaujenta klarer heller: 🌄🪄🥗☺️🛐🐎👈👟😏👑🖼️🦄 (Det er selvsagt en mulighet at rebusene mine bare er random tullball 😉) Det er en viss fare for det ja 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #166 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. 2
Entern Skrevet 1. februar 2023 #167 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 🦔🎈🐭🥎👚😅🦵🏭😙🥦🏬🙏 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #168 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Enig 👍 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #169 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍 👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #170 Skrevet 1. februar 2023 Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere
Entern Skrevet 1. februar 2023 #171 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere Denne er litt mer familievennlig: 🏭✋↩️😉🎤😁♌🎆🎇🤤🍨🏓🦵👔⛺👎🏬👓😭 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #172 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Dere er min containertømming. @Agent smith vil nok påstå at jeg har mye undertrykt seksualitet. 1 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #173 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Jeg løste rebusen, men vil ikke skrive svaret her, blir for drøyt. Husk at vi har unge lesere Jeg og @Ciaran og Ciara er tross alt myndige - så vi tåler å høre det. 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #174 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får ut sinnet ditt og at du ikke stenger det inne i deg, Cassidy Tvillingene stengte sinnet inni oss lenge. Og da hadde vi det jævlig. Dere virker ikke særlig sinte egentlig
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #175 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Det synes ikke jeg heller. 🙂 2
Entern Skrevet 1. februar 2023 #176 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Embla Othea skrev (4 timer siden): Det synes ikke jeg heller. 🙂 Enig med dere to 😊👍 Jeg derimot er kjempesint men ikke så sint som uten medisiner 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #177 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Dere virker ikke særlig sinte egentlig Cassidy Tvillingene er ikke så sinte nå lengre, men vi var det da vi var yngre tenåringer. 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #178 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Dere er min containertømming. @Agent smith vil nok påstå at jeg har mye undertrykt seksualitet. Det har du men det har @Agent smith og 🤪🤣🤣🤣🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #179 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Det synes ikke jeg heller. 🙂 Cassidy Tvillingene er ikke sinte nå, men vi var veldig sinte da vi var sånn 14-15 år gamle. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #180 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Jeg og @Ciaran og Ciara er tross alt myndige - så vi tåler å høre det. Cassidy Tvillingene tåler å høre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå