Entern Skrevet 2. februar 2023 #421 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Lykke til. 🥳 Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #422 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ble stappmette.😊😊☺️☺️ Havregrøt til frokost, så jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #423 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Variasjon er nok fint ja. Ja Cassidy Tvillingene liker å variere litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #424 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene liker å variere litt. Mhm. Jeg kan fort bli litt lei av kaker men jeg eeeelsker boller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #425 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Havregrøt til frokost, så jeg? Ja Cassidy Tvillingene har havregrøt til frokost på tirsdager og torsdager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #426 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har havregrøt til frokost på tirsdager og torsdager. På faste dager? Hva spiser dere ellers da i hverdagene? Jeg veit at det er egg og bacon i helgene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #427 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. Jeg kan fort bli litt lei av kaker men jeg eeeelsker boller. Vi er enige, cassidy Tvillingene blir aldri lei av boller, spesielt ikke kanelboller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #428 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): På faste dager? Hva spiser dere ellers da i hverdagene? Jeg veit at det er egg og bacon i helgene. På mandager og onsdager spiser vi brødskiver med makrell i tomat til frokost. og på fredager spiser vi brødskiver med hardkokte egg og sild på til frokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #429 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi er enige, cassidy Tvillingene blir aldri lei av boller, spesielt ikke kanelboller. Samme her. Da jeg var på en annen psykiatrisk avdeling pleide favoritteamet mitt å ha arbeidshelg hver tredje helg. Så jeg pleide alltid å lage kanelboller til dem på fredagene når de kom på jobb. Duften av kanelboller var det første som møtte dem i døra og de satte så stor pris på det. Det var mitt kjærlighetsspråk til dem fordi de var så flinke og snille med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #430 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): På mandager og onsdager spiser vi brødskiver med makrell i tomat til frokost. og på fredager spiser vi brødskiver med hardkokte egg og sild på til frokost. Dere er rutinemennesker, med andre ord? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #431 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Ja men snart er det pause fra både jobb og KG for jeg har legetime 8:45 Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til hos legen i dag @Entern♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #432 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Dere er rutinemennesker, med andre ord? Cassidy Tvillingene er skikkelig rutinemennesker, vi sliter ordentlig med å bryte rutinene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #433 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er skikkelig rutinemennesker, vi sliter ordentlig med å bryte rutinene våre. Jeg er ikke rutinemenneske i det hele tatt. Jeg tar ofte ting på sparket men det må nesten bli sånn når jeg er så psykisk dårlig. Ta time for time, dag for dag. 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #434 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke rutinemenneske i det hele tatt. Jeg tar ofte ting på sparket men det må nesten bli sånn når jeg er så psykisk dårlig. Ta time for time, dag for dag. 💖 Cassidy Tvillingene tenker at det må være godt for deg å ha oss vennene dine her på KG, og CC-Gutten og CC-Jenten har du fått som venner for livet.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #435 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at det må være godt for deg å ha oss vennene dine her på KG, og CC-Gutten og CC-Jenten har du fått som venner for livet.♥️♥️ Ja - det er veldig godt å ha både dere og @Entern her på KG. Jeg ser alltid fram til å snakke med dere. 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #436 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ja - det er veldig godt å ha både dere og @Entern her på KG. Jeg ser alltid fram til å snakke med dere. 🧡 Med Cassidy Tvillingene kan du snakke og ha det gøy med. Men vi to synes at du er en veldig klok jente som har mye kunnskap. Cassidy Tvillingene er ikke bare tullete og tøysete. Vi kan også være seriøse.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #437 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Med Cassidy Tvillingene kan du snakke og ha det gøy med. Men vi to synes at du er en veldig klok jente som har mye kunnskap. Cassidy Tvillingene er ikke bare tullete og tøysete. Vi kan også være seriøse.♥️♥️ Ja - jeg kan være seriøs når jeg mener alvor men jeg elsker å tulle også. Litt griseprat også. 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #438 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Bagel er nydelig Men fantes ikke i Norge før jeg var student Gamlefar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #439 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Ja - jeg kan være seriøs når jeg mener alvor men jeg elsker å tulle også. Litt griseprat også. 🤪 Cassidy Tvillingene digger grisepraten din, det vet du ikke sant??😍😍🤩🤩🐷🐷🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #440 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Gamlefar! Ja👴🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå