Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #401 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Vel unt. 💖 Cassidy Tvillingene tenkte på deg mens vi bakte, sånn at du på en måte var med oss under bakingen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #402 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenkte på deg mens vi bakte, sånn at du på en måte var med oss under bakingen.♥️♥️ Tnååå hyggelig å høre. Jeg var også i smaksløkene deres da dere spiste bollene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #403 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tnååå hyggelig å høre. Jeg var også i smaksløkene deres da dere spiste bollene. Ja Cassidy Tvillingene ville være snille og ha deg med oss i tankene våre under bakingen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #404 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene ville være snille og ha deg med oss i tankene våre under bakingen.♥️♥️ Hvor mange horn spiste dere hver? 🤪 Og skal dere bake i natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #405 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hvor mange horn spiste dere hver? 🤪 Og skal dere bake i natt? Cassidy Tvillingene bakte ti horn, så vi spiste fem hver. Og i natt skal vi bake pizzahorn.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #406 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bakte ti horn, så vi spiste fem hver. Og i natt skal vi bake pizzahorn.🥰🥰 Fem hver? Det er solid. 🥰 Dere har skikkelig dilla på horn. Trodde dere bakte mest kaker og boller jeg. 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #407 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Fem hver? Det er solid. 🥰 Dere har skikkelig dilla på horn. Trodde dere bakte mest kaker og boller jeg. 😜 Horn er nydelig da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #408 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene bakte ti horn, så vi spiste fem hver. Og i natt skal vi bake pizzahorn.🥰🥰 Da ble dere gode og mette tenker jeg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #409 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Horn er nydelig da Det er bamzez Endret 2. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #410 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Fem hver? Det er solid. 🥰 Dere har skikkelig dilla på horn. Trodde dere bakte mest kaker og boller jeg. 😜 Cassidy Tvillingene liker nok best boller og kaker, men vi må også variere litt i bakingen av og til.😉😉🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #411 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er bamzez Ja bamzez 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #412 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker nok best boller og kaker, men vi må også variere litt i bakingen av og til.😉😉🥰🥰 Variasjon er nok fint ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #413 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det er bamzez Frøhorn var det beste jeg visste da jeg var liten ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #414 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja bamzez 😊 🥳 Er du på jobb nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #415 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Frøhorn var det beste jeg visste da jeg var liten ☺️ Det er namz 💕 Jeg likte best bagel med kremost og spekeskinke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #416 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 🥳 Er du på jobb nå? Ja men snart er det pause fra både jobb og KG for jeg har legetime 8:45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #417 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Horn er nydelig da Entern skrev (1 minutt siden): Da ble dere gode og mette tenker jeg 😊 Cassidy Tvillingene ble stappmette.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #418 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja men snart er det pause fra både jobb og KG for jeg har legetime 8:45 Lykke til. 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #419 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er bamzez ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #420 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er namz 💕 Jeg likte best bagel med kremost og spekeskinke. Bagel er nydelig Men fantes ikke i Norge før jeg var student 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå