Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #381 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig. Mye polarisering, krig og elendigheter. Cassidy Tvillingene synes at det er fælt, vi leser en del om det på nyhetene på nettet.
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #382 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fælt, vi leser en del om det på nyhetene på nettet. Jeg leser ikke så mye nyheter, prøver å skjerme meg ifra det. Blir for mye inntrykk. 🙂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #383 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg leser ikke så mye nyheter, prøver å skjerme meg ifra det. Blir for mye inntrykk. 🙂 Cassidy Tvillingene kan forstå det, vi blir ofte deprimerte når vi leser om så mye elendighet. Men det er nå sikkert for at vi er veldig overfølsomme begge to.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #384 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan forstå det, vi blir ofte deprimerte når vi leser om så mye elendighet. Men det er nå sikkert for at vi er veldig overfølsomme begge to.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Skjønner. Jeg tror det er litt lurt med egenomsorg av og til og skjerme seg for sterke inntrykk og nyheter. 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #385 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skjønner. Jeg tror det er litt lurt med egenomsorg av og til og skjerme seg for sterke inntrykk og nyheter. 🥰 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️🥰🥰 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #386 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️🥰🥰 Nå skal Embla hoppe i sengs. Vi må dessverre levere IPadene/mobilene til vektrommet kl. 23.00. Ellers skulle jeg gjerne ha snakket lenger med dere. Håper dere får en fin natt, kos dere masse med ostehorn også snakkes vi i morgen. 😴🥰 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #387 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Nå skal Embla hoppe i sengs. Vi må dessverre levere IPadene/mobilene til vektrommet kl. 23.00. Ellers skulle jeg gjerne ha snakket lenger med dere. Håper dere får en fin natt, kos dere masse med ostehorn også snakkes vi i morgen. 😴🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår kjære forumstoresøster Embla Othea.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #388 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår kjære forumstoresøster Embla Othea.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #389 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): ♥️♥️
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #390 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ En liten visuell bank før jeg legger meg; 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #391 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): En liten visuell bank før jeg legger meg; Ja det er tøff kjærlighet, og det liker Cassidy Tvillingene vet du.😉😉♥️♥️
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #392 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (39 minutter siden): Hoppe har blitt aldeles forelsket i mose og leser om hvordan man lager vakre mosehager som dette: Veldig vakkert. Et slikt sted jeg ville hatt min aske strødd, uten å si det til noen. Embla Othea skrev (36 minutter siden): Det tror jeg også. Det kan aldri bli for mye kjærlighet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #393 Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Veldig vakkert. Et slikt sted jeg ville hatt min aske strødd, uten å si det til noen. Cassidy Tvillingene er helt enige vi liker både sånn kjærlighet.🍭🍭 Og sånn kjærlighet.♥️♥️
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #394 Skrevet 1. februar 2023 Søtt og godt er det begge deler. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #395 Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Søtt og godt er det begge deler. Det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #396 Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Veldig vakkert. Et slikt sted jeg ville hatt min aske strødd, uten å si det til noen.
Entern Skrevet 2. februar 2023 #397 Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): Hoppe har blitt aldeles forelsket i mose og leser om hvordan man lager vakre mosehager som dette: Så vakkert og koselig 🧡🧡🧡 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #398 Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så vakkert og koselig 🧡🧡🧡 Ja God morgen Entern. Sovet godt? 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #399 Skrevet 2. februar 2023 Cassidy Tvillingene har kost oss med ostehorn i hele natt, vi spiste alle sammen opp.🥰🥰 1
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #400 Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med ostehorn i hele natt, vi spiste alle sammen opp.🥰🥰 Vel unt. 💖 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå