Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #281 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Dere sørlendinger har mye kul mat ass 😊 Dere og østfoldingene 😁 Hva er typisk Lillehammer-mat da? 🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #282 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hahaha det er småfrekt azz 😅 Ja Cassidy Tvillingene var skikkelig frekke i den alderen.🤣🤣
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #283 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det tror jeg og😊spesielt fisk😊 Need those proteins 😎
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #284 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene var skikkelig frekke i den alderen.🤣🤣 Rampegutt og rampejente! Da skulle tante @Hoppetaujenta vært der og holdt dere i ørene! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #285 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Med ananas? 🧡 Ja Cassidy Tvillingene har alltid ananas på pepperonipizza.
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #286 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har alltid ananas på pepperonipizza. Pepperoni, skinke og ananas er namz. 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #287 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Rampegutt og rampejente! Da skulle tante @Hoppetaujenta vært der og holdt dere i ørene! Ja men den gangen hadde ikke Cassidy Tvillingene en sånn snill og omsorgsfull forumstoresøster som deg heller da.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #288 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Pepperoni, skinke og ananas er namz. 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2
Entern Skrevet 1. februar 2023 #289 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Pepperoni, skinke og ananas er namz. 🥰 Helt enig😊 La meg markere min enighet med en rebus 🚎🍂🙂🥀🎨🪴🛺🏬☺️🏢😌🍼🍄🏣🌸⚗️☕️🧑🏽🎓🏥🏔🍁 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #290 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja men den gangen hadde ikke Cassidy Tvillingene en sånn snill og omsorgsfull forumstoresøster som deg heller da.♥️♥️ Da skulle jeg ha holdt dere litt i ørene (korrigert dere) på en snill og omsorgsfull måte. 💖 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #291 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Vegansk kosthold er helseskadelig, spør du meg. Embla Othea skrev (5 minutter siden): Puspus Nå er Cassidy Tvillingene bare snille og greie. 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #292 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig😊 La meg markere min enighet med en rebus 🚎🍂🙂🥀🎨🪴🛺🏬☺️🏢😌🍼🍄🏣🌸⚗️☕️🧑🏽🎓🏥🏔🍁 Du og de rebusene dine azz. Du er ute og kjøre. Jeg skjønner ingenting av dem. 😂 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #293 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Da skulle jeg ha holdt dere litt i ørene (korrigert dere) på en snill og omsorgsfull måte. 💖 Ja det hadde Cassidy Tvillingene trengt.♥️♥️
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #294 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nå er Cassidy Tvillingene bare snille og greie. Englebarna til @Hoppetaujenta sammen med meg. Hun har tre søte englebarn. 😇 @Entern er den fæle onkelen. 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #295 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Du og de rebusene dine azz. Du er ute og kjøre. Jeg skjønner ingenting av dem. 😂 Det gjør ikke Cassidy Tvillingene heller.🤣🤣 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #296 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det hadde Cassidy Tvillingene trengt.♥️♥️ Det tror jeg også. Jeg trengte en slik da jeg var barn. Gode, trygge voksne som satte grenser. 💖 1 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #297 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det gjør ikke Cassidy Tvillingene heller.🤣🤣 Godt vi er flere. Lurer på om det har klikket for @Entern? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #298 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Englebarna til @Hoppetaujenta sammen med meg. Hun har tre søte englebarn. 😇 @Entern er den fæle onkelen. Cassidy Tvillingene synes nå at Entern er snill.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #299 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Godt vi er flere. Lurer på om det har klikket for @Entern? Cassidy Tvillingene sliter skikkelig med rebuser.
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #300 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes nå at Entern er snill.🥰🥰 Han skyter med luftgevær etter meg på gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå