Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #241 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene snakker med psykolog nå i stedet for å holde alt inni oss som vi gjorde da vi var yngre. Veldig bra. Er dere fornøyd med psykologen? 💖 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #242 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Der er det jo fastfood i hvert gatehjørne. 🍔🍟 Ja og Cassidy Tvillingene rekte rundt i Oslo om kveldene sammen da vi var 11-12 år gamle, det kunne gått jævlig galt med oss begge to. Det ser vi i dag. 2
Entern Skrevet 1. februar 2023 #243 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja og Cassidy Tvillingene rekte rundt i Oslo om kveldene sammen da vi var 11-12 år gamle, det kunne gått jævlig galt med oss begge to. Det ser vi i dag. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #244 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Veldig bra. Er dere fornøyd med psykologen? 💖 Ja Cassidy Tvillingene er veldig fornøyd med psykologen, hun er flink til å lytte.🥰🥰 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #245 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja og Cassidy Tvillingene rekte rundt i Oslo om kveldene sammen da vi var 11-12 år gamle, det kunne gått jævlig galt med oss begge to. Det ser vi i dag. Foreldrene deres hadde kanskje ikke så omsorgsfulle rammer for dere da dere var små? 🙂 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #246 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er veldig fornøyd med psykologen, hun er flink til å lytte.🥰🥰 Så bra! Godt å høre at dere får god hjelp. 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #247 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Jeg begynte å røyke da jeg var 18 år gammel og ble overført til voksensystemet for da hadde jeg vært på institusjon i barnesystemet der jeg ikke fikk lov. Det var litt på trass og litt på grunn av det sosiale samt stressrøyking. Men jeg sluttet heldigvis fort. Vi fikk lov til å handle for kun 600 kr i uka, da ble det dyrt med røyk azz. 😅 Forstår at du startet, bra du sluttet 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #248 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #249 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Forstår at du startet, bra du sluttet 😊 Mhm. 😇 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #250 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Foreldrene deres hadde kanskje ikke så omsorgsfulle rammer for dere da dere var små? 🙂 Foreldrene til Cassidy Tvillingene ga faen i oss det er sannheten. 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #251 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Foreldrene til Cassidy Tvillingene ga faen i oss det er sannheten. Jeg vet. Det er utrolig leit. Dere skulle hatt omsorgsfulle og trygge voksne, en god barndom er essensielt. 🙂 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #252 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Det er utrolig leit. Dere skulle hatt omsorgsfulle og trygge voksne, en god barndom er essensielt. 🙂 Cassidy Tvillingene lærte ganske tidlig å ta vare på oss selv og på hverandre. 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #253 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lærte ganske tidlig å ta vare på oss selv og på hverandre. Jeg vet. 🙂 Gode på kjøkkenet har dere også jammen blitt. Dere er noen jævler på matlaging og baking. 😎 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #254 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Og smugrøyket? Det gjorde Cassidy Tvillingene ofte da vi var 11-12 år gamle. 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #255 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det gjorde Cassidy Tvillingene ofte da vi var 11-12 år gamle. Jeg husker mange på ungdomsskolen gjorde det. Da var man skikkelig kul altså 😂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #256 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vet. 🙂 Gode på kjøkkenet har dere også jammen blitt. Dere er noen jævler på matlaging og baking. 😎 Cassidy Tvillingene begynte å lage mat sammen da vi var 11 år gamle. 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #257 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene begynte å lage mat sammen da vi var 11 år gamle. Hva likte dere best på den alderen? ❣️ Jeg var veldig glad i kebab. 💖 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #258 Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene begynte å lage mat sammen da vi var 11 år gamle. Brb. Skal bare skifte til nattkjole og pusse tenner, er snart tilbake. 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #259 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hva likte dere best på den alderen? ❣️ Jeg var veldig glad i kebab. 💖 Jeg likte taco ☺️ Som fjortis elsket jeg kyllingvinger, kjøpte på butikken og spiste mens jeg syklet hjem😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #260 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg husker mange på ungdomsskolen gjorde det. Da var man skikkelig kul altså 😂 Cassidy Tvillingene pleide å stjele sigaretter fra folk da vi var 11-12 år gamle. når noen satt på en benk og de hadde en røykpakke vedsiden av seg, så rappet vi den da de ikke så. Vi likte nok den spenningen bedre enn selve røykingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå