AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 Hei, Kvinne 35 år. Har hele livet hatt ekstrem regelmessig mens. Har kunnet stille klokka etter mensen, alltid kommet på dag 28 eller 29. I dag fikk jeg mensen og det har kun gått 26 dager siden forrige blødning. Blir redd noe er skikkelig galt med meg, etter alt fokuset som er på livmorhalskreft ogsånn om dagen:/ Jeg har testet etter eggløsning denne mnd, men fikk aldri helt positive tester. Har tenkt at eggløsning muligens kom tidlig (begynte å teste på dag 11), men nå begynner jeg å lure på om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning? Får man blødning om jeg ikke har hatt eggløsning? Noen andre som har vært stabile og plutselig fått kortere syklus? Har det vart eller bare vært en enkelt syklus? Jeg er garantert ikke gravid, så det er ikke en blødning tilknyttet det. Takk for alle svar😊 Anonymkode: 08691...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg er omtrent samme alder som deg og opplever akkurat det samme. Jeg vet ikke hvorfor, men tenker jeg bør bestille meg en gyn-time og ta en sjekk. Jeg har alltid hatt uregelmessig syklus, men lengre enn den er nå så vidt jeg kan huske. Anonymkode: 3c66a...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Kvinne 35 år. Har hele livet hatt ekstrem regelmessig mens. Har kunnet stille klokka etter mensen, alltid kommet på dag 28 eller 29. I dag fikk jeg mensen og det har kun gått 26 dager siden forrige blødning. Blir redd noe er skikkelig galt med meg, etter alt fokuset som er på livmorhalskreft ogsånn om dagen:/ Jeg har testet etter eggløsning denne mnd, men fikk aldri helt positive tester. Har tenkt at eggløsning muligens kom tidlig (begynte å teste på dag 11), men nå begynner jeg å lure på om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning? Får man blødning om jeg ikke har hatt eggløsning? Noen andre som har vært stabile og plutselig fått kortere syklus? Har det vart eller bare vært en enkelt syklus? Jeg er garantert ikke gravid, så det er ikke en blødning tilknyttet det. Takk for alle svar😊 Anonymkode: 08691...bd2 Hei! Jeg opplevde også at at noen sykluser var kortere enn andre når jeg og mannen prøvde på Nr 2. Jeg testet etter eggløsning, og oppdaget at jeg kunne ha eggløsning på alt i fra dag 11 til dag 15. Som regel på dag 13-14. Kroppen er ikke en maskin, og noen dager fra eller til er ikke det samme som ustabil syklus Det kan være mange grunner til at eggløsning kommer litt før eller litt sent, og som regel er det ikke noe galt om du er veldig bekymret, så ta kontakt med lege, men jeg personlig hadde ventet noen sykluser før jeg hadde tenkt at noe var galt. Om det er lenge siden du tok celleprøve, så gjør du selvsagt det Anonymkode: 1012c...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå