Ninjafrøken Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 Begynner på Livea i dag, og er veldig spent. Føler at alt annet er forsøkt uten at jeg har klart å gå ned i vekt. Noen som har erfaringer? Jeg er spesielt nysgjerrig på hva måltidene koster, bare for å være forberedt på det. Regner uansett med at jeg vil spare penger på dette her i forhold til hvordan kostholdet mitt har vært siste året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Har du forsøkt alt annet så vil jo hvertfall ikke dette være din mirakelkur. Seriøst, ikke lag det mer komplisert enn nødvendig. Du bare lurer deg selv. Gå til fastlegen og be om ernæringsveiledning og oppfølging. Anonymkode: 3fdce...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninjafrøken Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har du forsøkt alt annet så vil jo hvertfall ikke dette være din mirakelkur. Seriøst, ikke lag det mer komplisert enn nødvendig. Du bare lurer deg selv. Gå til fastlegen og be om ernæringsveiledning og oppfølging. Anonymkode: 3fdce...369 Det er fastlegen som har anbefalt dette til meg, på grunn av suksessraten hos andre pasienter. Hun forsøkte å henvise meg til overvektspoliklinikken, men jeg ble avvist siden jeg ikke hadde høy nok BMI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 19. januar 2023 #4 Del Skrevet 19. januar 2023 Ninjafrøken skrev (På 17.1.2023 den 12.05): Begynner på Livea i dag, og er veldig spent. Føler at alt annet er forsøkt uten at jeg har klart å gå ned i vekt. Noen som har erfaringer? Jeg er spesielt nysgjerrig på hva måltidene koster, bare for å være forberedt på det. Regner uansett med at jeg vil spare penger på dette her i forhold til hvordan kostholdet mitt har vært siste året.. Livea fungerer om du holder deg til opplegget og anbefalinger etterpå😊 mener måltidene kostet 25 kr per. lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå