Gå til innhold

Kjæresten kaller meg for "dråget" til kompiser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dråg = tjukkabolle. Div. noen som holder en 'tilbake' (er jo bare å bruke tyngden sin det). Sjarmerende ord. Sjarmerende kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 13.02):

Jeg har sittet på fest og hørt menn klage over at de må hjem tidlig pga at dama blir så sur. Det er klaging og syting på alt de ikke får lov til. Og vi andre får jo dårlig inntrykk av disse damene. Andre er sjokkert over alt de finner seg i. Godt mulig de bare spøker, men folk tror faktisk på det som blir sagt.

Jeg oppdaget at eksen min snakket slik om meg også. Jeg er glad i alenetid, samtidig som jeg er sosial. Både med og uten kjæreste. Derfor klagde jeg aldri på at han dro på gutteturer eller på trening eller hva han nå måtte ha lyst til, for jeg hadde mitt å styre med også, så jeg synes det var flott at vi også gjorde ting hver for oss. Etterpå fikk jeg altså vite at han hadde takket nei til masse invitasjoner og sagt at han ikke fikk lov av meg! Da innså jeg at man skal ikke alltid tro på det når folk klager på dama/typen. Men ikke spøke med sånt heller. For folk tror på det og får dårlig inntrykk av noen som faktisk er grei og normal.

Anonymkode: 3f25b...b90

Så rart..? Han ville egentlig være med deg eller ihvertfall få det til å virke som om du var sjefen i livet hans da? 

Er liksom sånn det skal være at dama bestemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å høre menn omtale partneren sin som kjerringa o.l. Hater det såpass mye at jeg har snakket om det til min kjæreste og sagt at jeg håper vi aldri kommer dit at han ser på meg eller omtaler meg slik, med referanse til folk vi kjenner som omtaler sine utvalgte slik... Heldigvis bor vi ikke sammen og jeg er ikke alltid tilgjengelig for han. Tar han meg for gitt eller begynner med slike ordelag, så tenker jeg det er på tide å skille lag. Trenger ikke ha ham eller hans oppmerksomhet konstant heller, men med uprovosert negativ virkning er det virkelig bare å glemme fortsatt forhold. 

Anonymkode: 3f57e...8fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 12.33):

Dråg betyr hore

Anonymkode: 2a35a...e6b

Nei

Anonymkode: a5155...c38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...