AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #41 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Enig. Ikke bare er hun et drog, men i tillegg den kjipe som stopper han fra å spille. Anonymkode: 54844...c45 ..og i tillegg snoker i mobilen hans. Dråg er peanuts. Anonymkode: be372...094 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #42 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fant nettopp ut at kjæresten min kaller meg "dråget" til kompiser. Dette så jeg da jeg snoket på telefonen hans. F.eks: Kan ikke spille med dere, dråget vil vi skal på kino". Hva betyr dråget egentlig?? Høres negativt ut Anonymkode: 22a58...549 Hadde snakket med han og spurt hva han mente. Sånn snakker ikke folk i ett forhold om den andre. Og kompisene kan være så teite de vil men det unnskylder ikke typen din! dette her er IKKE greit! Anonymkode: fa4dd...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 17. januar 2023 #43 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg hadde ikke likt å bli omtalt på den måten. Heldigvis har ikke mannen og kompisene denne formen for nedsettende humor når de prater om partnerne sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #44 Del Skrevet 17. januar 2023 Å bli kalt for et dråg er så negativt at jeg hadde innfridd hans ønske om å bli kvitt meg. Jeg hadde gått frivillig. Han hadde ikke fortjent meg. Jeg hadde fortjent bedre. Anonymkode: e51a9...4ea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #45 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Og så lurer menn på hvorfor stadig flere kvinner velger å være singel... Så ufattelig respektløst. Anonymkode: c3a9c...fe5 Haha. Ikke lat som dere ikke har hørt kvinner omtale menn i akkurat samme ordelag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #46 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (2 minutter siden): Haha. Ikke lat som dere ikke har hørt kvinner omtale menn i akkurat samme ordelag. Jeg har faktisk aldri hørt noen av mine venner, verken kvinner eller menn, snakke nedsettende om partnerne sine nei. Anonymkode: c3a9c...fe5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #47 Del Skrevet 17. januar 2023 For meg så betyr dråget en blanding av feit og noe du sleper etter deg. Absolutt ingen ting positivt med det og jeg hadde gikk mannen min en preken dersom han ikke forsatte med det. Han har en umoden oppførsel der han delvis legger skyld på "dråget", deg i dette tilfelle, at han har andre planer. Som at det er negativt ladet. Og dette kallenavnet! Jeg er ikke nærtagen og jeg tåler en del, men herregud da! Dette er bare barnslig. Anonymkode: b7b3c...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #48 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har faktisk aldri hørt noen av mine venner, verken kvinner eller menn, snakke nedsettende om partnerne sine nei. Anonymkode: c3a9c...fe5 Mine venner gjør det heller ikke, men jeg har vært til stede der folk har gjort det. Det har intet med kjønnet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #49 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (1 minutt siden): Mine venner gjør det heller ikke, men jeg har vært til stede der folk har gjort det. Det har intet med kjønnet å gjøre. Men i det innlegget jeg siterte ble det omtalt som "mannehumor". Anonymkode: c3a9c...fe5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #50 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg ville aldri vært sammen med en som omtaler meg negativt til kompiser og «klager» på at jeg vil tilbringe tid med ham. Min tid er mye verdt, så hvis den ikke settes pris på så skal han virkelig få slippe å noe med meg å gjøre. Anonymkode: bc2e4...8bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #51 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men i det innlegget jeg siterte ble det omtalt som "mannehumor". Anonymkode: c3a9c...fe5 Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #52 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (Akkurat nå): Og? Hva tror du selv? Anonymkode: c3a9c...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #53 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror du selv? Anonymkode: c3a9c...fe5 At du er låst til at dette er en manneting fordi noen kalte det mannehumor. Kvinner bruker nok andre begreper enn menn, men de er like ille. Ergo er det ikke kjønnsbetinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #54 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (16 minutter siden): Haha. Ikke lat som dere ikke har hørt kvinner omtale menn i akkurat samme ordelag. Jeg har hørt både kvinner og menn snakke nedsettende om partnerne sine. Det får meg til å like vedkommende (som snakker nedsettende) mindre. Anonymkode: 3f25b...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #55 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (1 minutt siden): At du er låst til at dette er en manneting fordi noen kalte det mannehumor. Kvinner bruker nok andre begreper enn menn, men de er like ille. Ergo er det ikke kjønnsbetinget. Premisset for mine svar er at dette ble omtalt som "mannehumor". Ergo kjønnsbasert. At det også finnes kvinner som snakker nedsettende om sine partnere er fullstendig irrelevant i denne konteksten, det er ikke det jeg diskuterer. Anonymkode: c3a9c...fe5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #56 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Premisset for mine svar er at dette ble omtalt som "mannehumor". Ergo kjønnsbasert. At det også finnes kvinner som snakker nedsettende om sine partnere er fullstendig irrelevant i denne konteksten, det er ikke det jeg diskuterer. Anonymkode: c3a9c...fe5 Og mitt premiss var følgende utsagn fra deg: Sitat Og så lurer menn på hvorfor stadig flere kvinner velger å være singel... Så ufattelig respektløst. Da ønsket jeg bare påpeke at dette er ikke unikt for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #57 Del Skrevet 17. januar 2023 Reign skrev (Akkurat nå): Og mitt premiss var følgende utsagn fra deg: Da ønsket jeg bare påpeke at dette er ikke unikt for menn. Det er det vel ingen som har påstått heller. Anonymkode: c3a9c...fe5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 17. januar 2023 #58 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg hadde ikke likt om mannen kalte meg dråget, men hadde likt den ennå mindre om han hadde snoket på mobilen min. Det er tillitsbrudd. At han kaller deg dråget kan være fjas, hvem vet, men du har nå satt deg i en situasjon hvor du vet, men ikke kan spørre ham hva han mener fordi du fant det ut ved å gjøre noe verre. Så let it go. Og lær å aldri snoke igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. januar 2023 #59 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er det vel ingen som har påstått heller. Anonymkode: c3a9c...fe5 Det kunne fremstå sånn slik du ordla deg, men da har vi oppklart at vi er enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 17. januar 2023 #60 Del Skrevet 17. januar 2023 Det mest alvorlige her er at du har snoket på tlf til mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå