AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 For omtrent to måneder siden gjorde jeg og eksen min det slutt, ble mye frem og tilbake siden vi ville prøve men er tiden nå som ikke passer for oss. Dagen etter nyttårsaften sa han til vennene mine at han var helt ferdig, men til meg og kompiser sier han at han fortsatt har følelser og elsker meg. Her om dagen når vi var på en fest begynte han og råkline med meg, og vennene mine sa det så ut som om han skulle spise meg nærmest. Og nå, etter to uker uten noe som helst for kontakt har har begynt og snappe meg igjen. Hvordan hadde dere tolket dette? Anonymkode: 1d188...833
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For omtrent to måneder siden gjorde jeg og eksen min det slutt, ble mye frem og tilbake siden vi ville prøve men er tiden nå som ikke passer for oss. Dagen etter nyttårsaften sa han til vennene mine at han var helt ferdig, men til meg og kompiser sier han at han fortsatt har følelser og elsker meg. Her om dagen når vi var på en fest begynte han og råkline med meg, og vennene mine sa det så ut som om han skulle spise meg nærmest. Og nå, etter to uker uten noe som helst for kontakt har har begynt og snappe meg igjen. Hvordan hadde dere tolket dette? Anonymkode: 1d188...833 Han begynte ikke å råkline med deg, dere begynte å råkline. Hvis du er interessert i å gå tilbake, så ta kontakt. Hvis du vil droppe han, gi beskjed og ikke svar på snapene. Anonymkode: fc859...97c 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Høres ut som du også vil tilbake til han 🤷♀️hvorfor snakker dere bare ikke om det så er det gjort. Anonymkode: 6c0a1...d78 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han begynte ikke å råkline med deg, dere begynte å råkline. Hvis du er interessert i å gå tilbake, så ta kontakt. Hvis du vil droppe han, gi beskjed og ikke svar på snapene. Anonymkode: fc859...97c Jeg vet, men han tok sikkelig tak i ansiktet mitt og begynte og kline med meg. Det som er problemet er han mener det ikke funker fordi han vil prioritere seg og sitt. Men siden november/desember har han ombestemt seg annen hver uke, og plutselig så vil han tilbake. Men denne gangen virker det annerledes. Men på lørdag sa han at han fortsatt elska meg, og til en kompis sa han i forrige uke at han fortsatt hadde følelser. Men til venninna mi sa han at han var ferdig. Dagen etter begynte han og snappe meg igjen, så nå har vi litt kontakt. Hvordan skal jeg tolke det? Jeg vil jo, men vil ikke mase fordi det har jeg gjort mye i det siste Anonymkode: 1d188...833
svartkatt Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Orker du alt dette frem og tilbake tullet? Må vel være bedre å gå videre..?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Orker du alt dette frem og tilbake tullet? Må vel være bedre å gå videre..? Nei, jeg gjør ikke det men eneste jeg vil er og være med han. Føler meg helt tom og vi har det sikkelig bra i sammen og har bra kjemi. Tørr ikke og spørre hva han mener Anonymkode: 1d188...833 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 Det frem og tilbake-opplegget der hadde jeg aldri orka. Dessuten kan du jo aldri stole på en som holder på sånn. Du vil jo aldri kunne slå deg til to med at han ikke slår opp med deg igjen, dersom han finner det for godt? Jeg hadde droppa han helt, og gått videre i livet. Det er med god grunn at det stort sett aldri fungerer i lengda med å gå tilbake til xen. Anonymkode: 96b8f...4d6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det frem og tilbake-opplegget der hadde jeg aldri orka. Dessuten kan du jo aldri stole på en som holder på sånn. Du vil jo aldri kunne slå deg til to med at han ikke slår opp med deg igjen, dersom han finner det for godt? Jeg hadde droppa han helt, og gått videre i livet. Det er med god grunn at det stort sett aldri fungerer i lengda med å gå tilbake til xen. Anonymkode: 96b8f...4d6 Det jeg også tenker, og det jeg skal. Men tørr ikke og spørre han, men helt ærlig hvordan hadde dere oppfattet dette eller tolket han? Virker han helt done? Anonymkode: 1d188...833
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg også tenker, og det jeg skal. Men tørr ikke og spørre han, men helt ærlig hvordan hadde dere oppfattet dette eller tolket han? Virker han helt done? Anonymkode: 1d188...833 Nei Anonymkode: 1d188...833
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #10 Skrevet 18. januar 2023 Han savner deg nok, men virker som en ubestemmelig type som sikkert like fort gjør det slutt igjen. Det er vel noe med løsrivelsen, det er rart om dere har vært et par en stund. Gjør dine ting, og prøv å tenke på noe annet, så får han komme og ta en skikkelig samtale med deg og være seriøs på at han ønsker at dere prøver igjen. Synes det skal være opp til ham og ta den kontakten. Anonymkode: 8fa19...402
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #11 Skrevet 18. januar 2023 Han kan nok savne aspekter av forholdet selv om han mener seg ferdig. Eksen (eller «eks», vi var aldri kjærester, men hadde en fast relasjon i 2,5 år) min dumpet meg godt og grundig og ble sammen med en annen dame, men han vil fortsatt gjerne ha sex med meg (den delen var alltid bra). Betyr ikke at han har følelser, bare at han savner sexen vi hadde. Anonymkode: 9f591...343
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #12 Skrevet 18. januar 2023 Han liker oppmerksomheten og tilgjengeligheten fra deg. Det er det. Anonymkode: 92517...817 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå