Pimbila Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Kommer på i farta: Maria Carey Maria Arredondo Christina Aguilera (Tror jeg) Vet du om noen flere? Mener ikke på Vikingarna, Sissel K, osv, men mer pop/rock-artister. Både solo og band.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Chieftains m/ymse kremartister: The Bells of Dublin. Kate & Anna McCarrigle (eller noe deromkring)
pusla Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Lynyrd Skynyrd har faktisk gitt ut en veldig morsom en. Ellers er det sikkert kjempemange, men jeg kommer ikke på noen andre i farten. Regner med at Carola ikke er i den kategorien du tenkte på, men hennes jule-cd er fin, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Chris Isaak Johnny Cash Dolly Parton og Kenny Rogers Crazy Frog (he he) Neil Diamond Elvis Presley Christina Aguilera Destiny's Child Etc.
Anglofil Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Frank Sinatra Bing Crosby The Rat Pack Diana Krall Brian Wilson Kate & Anna McGarrigle Il Divo The Beach Boys Johnny Cash Elvis Ella Fitzgerald Celine Dion Mariah Carey The Real Group Enya Doris Day Michael Ball James Brown Cliff Richard Nat King Cole Jackson 5 Louis Armstrong Barbra Streisand Toni Braxton Julie Andrews Tony Bennett Chuck Brown & Eva Cassidy Barry Manilow Dolly Parton & Kenny Rogers The Platters Mahalia Jackson Vonda Shepard Gloria Estefan N*Sync Chris Issak Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå