Gå til innhold

Hva gjør du når du får dickpics?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr på Tinder i går, og chattet en del med han der. Bare helt vanlige ting for å bli kjent. Så gikk vi over på snap, og fortsatte med samme type snakk der. 
Etter hvert gikk det over i generelt snakk om sex, og han fortalte også at han hadde lagt seg. Han sendte så et bilde av seg selv med dyna ned til midjen og jeg komplimentere kroppen hans, men sa også at dickpics var uønsket. 

Gikk selv og la meg, og sendte bilde av meg selv med dyna dratt opp til ørene, og ønsket han en god natt. Fikk da et nytt bilde der han viser hele "stasen" og skriver at han var blitt så inspirert av samtalen at han måtte kose litt før han sovnet. 

Svarte han ikke på dette, og vurderte sterkt å slette/blokke han. 
I dag har han sendt melding og ønsket meg god morgen, samt snap fra kaffepause på jobb. 

Så hva gjør jeg? 

Kan legge til at vi begge er godt voksne, og inntil han sendte bildet tenkte jeg kun positivt om han.

Anonymkode: 7a816...ca2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokkerer, han respekterer inne dine grenser allerede nå…

Anonymkode: 080ea...a78

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Fingrer til det så klart!

Anonymkode: ffdfe...8ca

• Hjerte 1
Skrevet

Spør ham : " hvilken del av JEG ØNSKER IKKE DICKPICKS var det du ikke skjønte? 

Anonymkode: d3890...673

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

På mange måter skulle jeg ønske at damer/jenter som mottar dickpicks videresendte det rett til mora til han det gjelder! Det er riktignok kanskje ofte noe prematurt, men en blokkering burde være minimum. Jeg kan ikke fatte hvordan noen menn tror at damer ønsker dette. 

Anonymkode: 7f575...a96

• Liker 8
Skrevet

Redigerer bildet og tegner på hår og tenner og så sender det tilbake. 

Anonymkode: 0497b...59d

• Liker 6
Skrevet

Sender et dickpic tilbake. Finner en eller annen erigert penis på google. Sånne menn får smake sin egen medisin, før jeg evt blokkerer. 

Anonymkode: 76ecb...fbf

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På mange måter skulle jeg ønske at damer/jenter som mottar dickpicks videresendte det rett til mora til han det gjelder! Det er riktignok kanskje ofte noe prematurt, men en blokkering burde være minimum. Jeg kan ikke fatte hvordan noen menn tror at damer ønsker dette. 

Hvis sønnen min hadde vært så idiot at han hadde sendt dickpic og jeg hadde fått det i min innboks hadde jeg anmeldt dama for å videresende et sånt bilde. 

Håper INGEN videresender dickpic de får, uansett om de syns det er nasty eller ikke. 

Kan ikke skjønne at noen syns det skal være greit å sende det videre til moren? Hvorfor skal man i det hele tatt gidde å lete opp moren til en sånn idiot for å sende henne bildet av kjønnsorganet til sønnen hennes?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg screenshotter om det er på en app han får varsel om det. Så blokkerer jeg, så sletter jeg bildet.

Så kan han forhåpentligvis sitte å være engstelig for om bildet havner hos hans mor eller hos politiet. 

Anonymkode: 90a23...4b6

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg anmelder konsekvent. Når politiet får mange nok anmeldelser på samme fyr tar de affære før eller siden.

Anonymkode: df6e1...e63

• Liker 7
Skrevet

Det er opp til deg, men for meg ville det nok vært kroken på døren. Altså, han måtte nok jobbet ganske hardt for å overbevise meg om at han likevel var en mann for meg, og at han innså og var enig i at dette dickpicket var teit, idiotisk og en gedigen tabbe, tatt i halvsøvne eller noe. Det skal nok litt til å ro seg unna den der...

Anonymkode: 4e690...90f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ok, er litt flau over å være mann. Men skjønner hva han driver med. Han sender sikkert slikt i bøtter og span. Får han positiv respons eller fortsetter kontakten... så er det suksess. Hvis ikke, så er det for lang vei til målet og mange fisker i sjøen... så da bryr han seg ikke.

Så gjør oss menn en tjeneste. Si ifra og slett han. Vet ikke om det hjelper... Men hvis du ikke gjør det, så bekrefter det for han at dette er effektivt.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis sønnen min hadde vært så idiot at han hadde sendt dickpic og jeg hadde fått det i min innboks hadde jeg anmeldt dama for å videresende et sånt bilde. 

Håper INGEN videresender dickpic de får, uansett om de syns det er nasty eller ikke. 

Kan ikke skjønne at noen syns det skal være greit å sende det videre til moren? Hvorfor skal man i det hele tatt gidde å lete opp moren til en sånn idiot for å sende henne bildet av kjønnsorganet til sønnen hennes?

Som jeg skrev så hadde det vært en noe prematur oppførsel. Samtidig kan det spare en haug andre damer for lignende siden sønnen da sannsynligvis burde ha blitt så flau at han aldri ville engang vurdert å gjøre noe lignende igjen. Dersom det ikke skjer noe så vil han sannsynligvis fortsette å dele bilder av pikken sin. Jeg anbefaler likevel ikke å involvere moren hans selv om det er aldri så fristende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som jeg skrev så hadde det vært en noe prematur oppførsel. Samtidig kan det spare en haug andre damer for lignende siden sønnen da sannsynligvis burde ha blitt så flau at han aldri ville engang vurdert å gjøre noe lignende igjen. Dersom det ikke skjer noe så vil han sannsynligvis fortsette å dele bilder av pikken sin. Jeg anbefaler likevel ikke å involvere moren hans selv om det er aldri så fristende.

Lurer på hva du mener med prematur i denne sammenhengen, når prematur betyr "for tidlig". 

Sønnen min - hvis han somsagt hadde vært så idiot at han hadde sendt et slikt bilde - hadde ikke blitt flau. Og hadde han blitt det så hadde han sikkert tatt det på strak arm og bare flira eller trukket på skuldra. Straks man "blir" en "sånn fyr" som sender dickpic uoppfordret så bryr man seg ikke om hva moren sier om det. 

Hvis noen får dickpic så er det bedre å anmelde enn å sende til moren.

(Det er så mange som sier sånn her på KG. "Send det til moren", "Si det til moren hans", "Om du kontakter moren så blir han sikkert flau" osv osv osv. Jeg skjønner ikke hvorfor moren til voksne menn skal belemres med sånne ting. Og ikke hjelper det heller.)

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg gir beskjed om at det der IKKE er greit, og blokkerer. Har vurdert å true med å sende det til politiet, da kanskje de tenker seg om neste gang. Det de gjør er ulovelig.

Anonymkode: f6dc8...529

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sier tusen takk og kondolerer.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lurer på hva du mener med prematur i denne sammenhengen, når prematur betyr "for tidlig". 

Sønnen min - hvis han somsagt hadde vært så idiot at han hadde sendt et slikt bilde - hadde ikke blitt flau. Og hadde han blitt det så hadde han sikkert tatt det på strak arm og bare flira eller trukket på skuldra. Straks man "blir" en "sånn fyr" som sender dickpic uoppfordret så bryr man seg ikke om hva moren sier om det. 

Hvis noen får dickpic så er det bedre å anmelde enn å sende til moren.

(Det er så mange som sier sånn her på KG. "Send det til moren", "Si det til moren hans", "Om du kontakter moren så blir han sikkert flau" osv osv osv. Jeg skjønner ikke hvorfor moren til voksne menn skal belemres med sånne ting. Og ikke hjelper det heller.)

'Prematur' brukes ofte som et alternativ til barnslig. Men det er ikke hovedsaken.

Det kommer an på alderen til vedkommende, men generelt ville jeg lurt veldig på en fyr som ikke ville blitt flau over at moren hans hadde mottatt et bilde av pikken hans. Hva i all verden slagsoppdragelse hadde han fått om ikke _det_ hadde vært forferdelig flaut?

Jeg støtter det ikke, men har hørt om det og selvfølgelig hjelper det om man er normalt utrustet mtp sosiale antenner og alminnelig anstendighet. Men så er det vel nettopp 'alminnelig anstendighet' disse gutta kanskje ikke er utrustet med.

Anmeld gjerne. Det hjelper ingen verdens ting etter en gang, men skjer det mange nok ganger så kan sikkert det funke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sender et dickpic tilbake. Finner en eller annen erigert penis på google. Sånne menn får smake sin egen medisin, før jeg evt blokkerer. 

Anonymkode: 76ecb...fbf

Om du er en kvinne, vil ikke smake egen medisin være at du sender et bilde av fitta di?

Anonymkode: 36957...416

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg anmelder. Anbefaler andre å gjøre det samme. Er eneste måten å få slutt på disse blotterene. For det er det de er. Det er slutt på tiden mannfolka stod i frakk på gata, nå er de på snapchat og har tilgang til deg 24/7. Blottere anmeldes, og blottere risikerer straff.

Anonymkode: 7db46...759

• Liker 3
Gjest Marte79
Skrevet

Ikke reagerer i det hele tatt og bare slette han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...