AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Hei hop! jeg og familien bor i Oslo nå og betaler 19k( ink strøm) for husleie og 1,4K for garasjen. Kommer tillegg bom penger… det sliter oss så mye. Da begynte vi å vurdere å flytte av Oslo. Men Oslo og viken omegn er dyre. Funnet et fint leiglighet på Eidsvoll for 13k. Men det er langt unna og vi vil etablere nytt livet. Er det verdi å flytte for 6k???? Hva sier dere ??? Særlig som bor på Eidsvoll . Anonymkode: a433f...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei hop! jeg og familien bor i Oslo nå og betaler 19k( ink strøm) for husleie og 1,4K for garasjen. Kommer tillegg bom penger… det sliter oss så mye. Da begynte vi å vurdere å flytte av Oslo. Men Oslo og viken omegn er dyre. Funnet et fint leiglighet på Eidsvoll for 13k. Men det er langt unna og vi vil etablere nytt livet. Er det verdi å flytte for 6k???? Hva sier dere ??? Særlig som bor på Eidsvoll . Anonymkode: a433f...bc7 Jeg har vurdert det, men for meg blir Eidsvoll for langt unna jobb. Hvis man har mulighet til å finne seg en jobb nærmere, eventuelt jobber nær for eksempel Oslo S, så ville jeg uten tvil flyttet. Med mindre man trives veldig godt med å ha et stort tilbud rett utenfor døra, selvfølgelig, da er ikke Eidsvoll stedet å bo. Anonymkode: 761de...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Kommer an på hvor nærme dere bor fra toget og hvor nærme Oslo S er til jobb? Var kollega med noen som bodde i Eidsvoll, de var avhengige av hjemmekontor for å få dagene til å gå opp. De måtte kjøre et lite stykke til toget, og brukte vel i realiteten 1 time fra dør til dør. Men, jeg bodde på Majorstua og jobbet i Groruddalen - tok T-bane. Da brukte jeg 50 min fra dør til dør. Så det kommer så an på Kjøpsmessig vil dere jo ha langt større mulighet i Eidsvoll. Anonymkode: e135e...60a 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kommer an på hvor nærme dere bor fra toget og hvor nærme Oslo S er til jobb? Var kollega med noen som bodde i Eidsvoll, de var avhengige av hjemmekontor for å få dagene til å gå opp. De måtte kjøre et lite stykke til toget, og brukte vel i realiteten 1 time fra dør til dør. Men, jeg bodde på Majorstua og jobbet i Groruddalen - tok T-bane. Da brukte jeg 50 min fra dør til dør. Så det kommer så an på Kjøpsmessig vil dere jo ha langt større mulighet i Eidsvoll. Anonymkode: e135e...60a Takk. Anonymkode: a433f...bc7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Kommer an på hvor i Eidsvoll? Eidvoll Verk, Råholt, Dal, hvor tenker dere? Anonymkode: 18eae...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå