Gunn Mariann Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei Lurte på om forloverne skal ha likt antrekk som brudgommen. Hvis Brudgommen skal ha sjakett skal forloveren ha det også? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 Det finns inget skall nu för tiden. Inte i Sverige ialla fall. Forlovern kan ha vanlig kostyme om ni tycker att det är ok. Men vanligast är nog att brudgum och forlover har lika klädsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Min kjære skal ha lysegrå diplomat dress (mørke grå stripete bukse). Siden han skal ha så lys dress synes vi det er mest naturlig at forloveren kommer i "vanlig" dress. Det er liksom litt ekstra fint om han (min kjære altså) også skiller seg litt ut synes vi. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn Mariann Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei dere Ja jeg må si meg helt enig med deg 08juni. Det er jo litt kjedelig hvis forloveren og brudgommen skal ha helt like klær. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå