AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 Har veldig lyst til å starte med denne utdanningen, er 33 år. Har tatt kontor og administrasjon fra før. Vurderer om jeg skal bare lese på egenhånd og melde meg til eksamen som privatist. Og så bare ta labkurs. Jeg har 2 barn og må jobbe ved siden av. Noen som har erfaring med å studere på egenhånd? Anonymkode: 8d751...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Men får du jobb med denne utdanningen? Her jeg jobber er det kun sykepleiere eller lab ingeniør med ettårig administrasjonsutdanning som jobber som helsesekretærer. Anonymkode: d500a...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men får du jobb med denne utdanningen? Her jeg jobber er det kun sykepleiere eller lab ingeniør med ettårig administrasjonsutdanning som jobber som helsesekretærer. Anonymkode: d500a...43c Er det så vanskelig å få jobb som mange mener? Synes det ganske ofte er utlyste stilinger, og det står helsesekretær/medisinsk sekretær. Men er ikke ofte fulle stillinger da. Anonymkode: a4912...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Del Skrevet 18. januar 2023 Har sett flere stillinger som helsesekretær/ medisinsk sekretær som ikke krever at man er utdannet labingeniør eller sykepleier. Anonymkode: 8d751...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Del Skrevet 18. januar 2023 Det som de fleste faktisk krever, er at du er autorisert helsesekretær. Uten det kan du feks ikke gå inn i kjernejournal. På sykehus og legekontor vil nok 80%+ kun ha autorisert personell Anonymkode: 991e9...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Del Skrevet 18. januar 2023 Tøyseutdanning som ikke kan brukes. Anonymkode: cef25...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Del Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tøyseutdanning som ikke kan brukes. Anonymkode: cef25...3fc Hvorfor ikke? Anonymkode: 8d751...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå