Gå til innhold

Jeg er så forvirra, hvorfor er jeg aldri bra nok for han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!  

Dette her skjedde for snart 2 år siden og jeg klarer ikke å komme over det, jeg ble spurt om snap og jeg behandla han utrolig bra, jeg gikk på igen hans og der fulgte han brukere som hadde qoutes på en måte, ting som "ingen er glad i meg eller kommer til å være" "tenk å bli elska" bla bla. Han visste respekt i starten og ble sykt frekk mot meg mot slutten, hva har jeg gjort ? Hvorfor er jeg bare aldri bra nok for noen. Fordi nå er han sammen med en annen jente og det virker som han elsker henne mer enn noe annet, trodde ikke han var en sånn fyr. Vær ærlig pls! Trenger å vite hva jeg gjorde galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er litt mye, hedilove. Prøv å roe ned litt.

Anonymkode: 5e474...5f5

• Liker 5
Skrevet
Hedilove skrev (7 minutter siden):

trodde ikke han var en sånn fyr.

Han VAR en sånn fyr. Finn en fyr som IKKE er sånn, så slipper du sånne fyrer.

Han er sammen med hun andre fordi han er interessert i henne. Det er sånn det fungerer. Han kan ikke være sammen med deg fordi du mener at du har mer rett på han enn henne.

Anonymkode: a3917...0eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han VAR en sånn fyr. Finn en fyr som IKKE er sånn, så slipper du sånne fyrer.

Han er sammen med hun andre fordi han er interessert i henne. Det er sånn det fungerer. Han kan ikke være sammen med deg fordi du mener at du har mer rett på han enn henne.

Han ble sammen med henne etter vi slutta å snakke sammen, og skjønner at han var interessert i henne men er dette pga utseende hennes eller personlighet? Og hvorfor var han det ikke i meg? Altså han spurte jo for min snap i starten.

Skrevet
Hedilove skrev (1 minutt siden):

Han ble sammen med henne etter vi slutta å snakke sammen, og skjønner at han var interessert i henne men er dette pga utseende hennes eller personlighet? Og hvorfor var han det ikke i meg? Altså han spurte jo for min snap i starten.

Det er det da ingen her inne som kan vite. Det skjønner du vel?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det da ingen her inne som kan vite. Det skjønner du vel?

Jo hvis de har opplevd noe av det samme, og funnet ut hva grunnen er 

Skrevet

Ikke bruk energien på å forsøke å forstå noe som uansett ikke er liv laga.

Se fremover så finner du en snill og god kjæreste etterhvert. 

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre, du vekket bare ikke de følelsene i han og det gjorde hun andre jenta. 

Noen ganger er det ingen som gjør noe galt, det oppstår bare ikke følelser. Og noen ganger trenger man ikke gjøre stort av seg selv og allikevel vekker det gode følelser i den andre. 

Så det at han ikke ble forelsket i deg, men ble forelsket i hun andre, trenger ikke bety at du er en dårligere person. Det betyr bare at hun andre vekket kjærestefølelser i han og det gjorde ikke du. 

Noen ganger er det ingen grunn, det er det jeg prøver å si her. 

Det kan være mye han følte at var feil i forhold til dere og deg, men det går det ikke an å finne ut av uten å spørre han. Han virket jo ikke som en veldig snill og grei person uansett siden han ble frekk og ufin mot deg, så kan hende du ikke vil få noe svar fra han uansett om du velger å spørre. 

Anonymkode: 4b218...bb5

• Hjerte 1
Skrevet
Hedilove skrev (20 minutter siden):

Heisann!  

Dette her skjedde for snart 2 år siden og jeg klarer ikke å komme over det, jeg ble spurt om snap og jeg behandla han utrolig bra, jeg gikk på igen hans og der fulgte han brukere som hadde qoutes på en måte, ting som "ingen er glad i meg eller kommer til å være" "tenk å bli elska" bla bla. Han visste respekt i starten og ble sykt frekk mot meg mot slutten, hva har jeg gjort ? Hvorfor er jeg bare aldri bra nok for noen. Fordi nå er han sammen med en annen jente og det virker som han elsker henne mer enn noe annet, trodde ikke han var en sånn fyr. Vær ærlig pls! Trenger å vite hva jeg gjorde galt.

Vil anta du går etter feil menn og ender opp med å prøve å lage gull av gråstein. Betyr ikke at det er en dårlig mann, nødvendigvis, eller at det er noe galt med deg. Bare feil mann for deg. 

Han elsker henne, han hadde antagelig ikke samme tiltrekning til deg, men syntes sikkert du var grei nok så han ble med på å gi det ett forsøk. Men man kan ikke tvinge frem følelser og det handler mer om kjemi enn det handler om personlighet. Alle er ikke like kompatible. Forskjellige folk får fram litt forskjellig i oss. Man må bare finne rett fyr. 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre, du vekket bare ikke de følelsene i han og det gjorde hun andre jenta. 

Noen ganger er det ingen som gjør noe galt, det oppstår bare ikke følelser. Og noen ganger trenger man ikke gjøre stort av seg selv og allikevel vekker det gode følelser i den andre. 

Så det at han ikke ble forelsket i deg, men ble forelsket i hun andre, trenger ikke bety at du er en dårligere person. Det betyr bare at hun andre vekket kjærestefølelser i han og det gjorde ikke du. 

Noen ganger er det ingen grunn, det er det jeg prøver å si her. 

Det kan være mye han følte at var feil i forhold til dere og deg, men det går det ikke an å finne ut av uten å spørre han. Han virket jo ikke som en veldig snill og grei person uansett siden han ble frekk og ufin mot deg, så kan hende du ikke vil få noe svar fra han uansett om du velger å spørre. 

Men hvorofr vekker jeg ikke, men hun gjør ? 

Skrevet
Hedilove skrev (2 minutter siden):

Fordi livet består av mange tilfeldigheter.

Anonymkode: 4acfc...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi livet består av mange tilfeldigheter.

Var det fordi hun var finere?

Skrevet

Det er ingen spesiell grunn til at noen blir forelsket i hverandre. Det er bare sånn. Det er ikke sånn at vi blir forelsket i den som er penest. La de nå være i fred. Han er ikke din bare fordi han spurte om snap

• Nyttig 1
Skrevet
Hedilove skrev (3 minutter siden):

Var det fordi hun var finere?

Nei.

Skrevet
Hedilove skrev (56 minutter siden):

Heisann!  

Var du som dette da dere snakket sammen?

• Liker 1
Skrevet
jabx skrev (4 minutter siden):

Var du som dette da dere snakket sammen?

Som hva da ?

Skrevet

Du går etter feil menn. Spør deg selv hva slags kjærlighet du har vært vant til å få i livet. Ofte ser vi etter folk som behandler oss sånn som foreldrene våre gjorde, eller den første kjæresten. Mange har opplevd å bli behandlet dårlig av foreldre, søsken, kjærester eller venner, så finner vi nye partnere som oppfører seg likedan. De behandler oss dårlig.

Grunnen til at vi faller for dem er at vi registrerer tegn som vi gjenkjenner fra de vi er glad i.

Det trenger ikke være forklaringen, men det er tilfelle for veldig mange.

Anonymkode: 9907f...529

Gjest Raptuss
Skrevet

Du vet at det ikke fungerer slik? At du ikke nødvendigvis gjør noe galt fordi om det ikke fungerte. Selv om du ikke var den rette for han så betyr ikke det at du har gjort noe galt eller at det er noe galt med deg.

Det blir som å prøve å tvinge sammen to puslebiter som ikke passer sammen. Du må prøve å finne den puslebiten som passer. 

Det er vel like greit å legge dette bak seg nå når han likevel har funnet en kjæreste? Jeg forstår at du likte han og ville det skulle fungere, men det er ikke alltid det gjør det likevel, uten at det er noen sin feil. 

Skrevet
Hedilove skrev (2 timer siden):

Hvorfor blir ikke du forelsket i alle menn du møter? Noen får man følelser for, mens andre får man ikke det. Det er ikke sånn at man kan skru av og på følelser for den man vil. 

Hvorfor du ikke vekket i han når hun andre gjorde det er jo fullstendig umulig å svare på. Det er ikke sikkert han vet det engang. Kanskje det "bare skjedde". 

Noen får man kjemi med og andre ikke. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...