Gå til innhold

Vil skryte av glidekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forbi overgangsalderen. På et tidspunkt sa mannen min at jeg hadde sluppet unna å få tørre slimhinner, for jeg var fortsatt våt og glatt under sex. Men det gikk over etter en stund og nå er det lite naturlig fukt i skjeden.

Vi har hatt sex underveis, men det har vært tørt under inntrengning og selv om det er blitt bedre etter hvert har det ikke vært som før. Dette har påvirket han også. Ereksjonen hans har vært svakere og den har ofte forsvunnet mens vi har ligget sammen. Vi har trodd at det har handlet om ereksjonsproblemer som enn kan få i vår alder, men han har hatt en mistanke om at det har andre årsaker: Manglende glatthet gjør det mindre deilig, opplevelse av at jeg nyter mindre, friksjon som ødelegger stemningen... Han holdt dette for seg selv for å ikke legge "skyld" på meg, som fra før syntes det er trist å merke aldring nedentil.

Så testet vi glidekrem. Det var fantastisk. Umiddelbart fantastisk. Han ble hard og tent av den lille følelsen av å "finne på noe". Men inntrengningen var akkurat som den var før, følelsen av å ha sex var nydelig, ereksjonen hans var som den skulle. Alt ble bra, og sexlivet vårt fikk et boost. Min sexlyst hadde dabbet av, men i helgen tok jeg initiativet til å ri ham på TV-sofaen. Og så endte vi i en doggy over en yoga-bolster. Helt vilt til oss å være, for sånn har vi ikke vært på et par år.

Så dette er et tips. Herved overlevert. Vi var bare dumme som ikke testet dette før. Og det er IKKE et nederlag for kvinnen.

Anonymkode: 48e09...e6d

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert!

Jeg har en stund til overgangsalderen, men likevel synes jeg det er supert med glidemiddel iblant. Det er jo ikke alltid kroppen jobber på lag med meg. Og kos blir mer kos når det er glatt. Så her er glidemiddelet lett tilgjengelig. Vi har til og med en flaske i stua… 🤫

• Liker 1
Skrevet

Veldig flott! Det må har vært en gledelig opplevelse å få gjenoppleve at sexlivet kan ta seg opp igjen. 🥰

Jeg er 40, men sliter med lysten. Kjøpte glidekrem nylig for å teste ut og se om det hjalp på lysten, men opplevde bare at det ble kleint for min del. Vi tok det på hverandres kjønnsorgan og koste med hverandre (leste et tips om dette her inne da jeg prøvde å google hvordan glidekrem skal brukes 😄). Jeg syntes det var kaldt, rart og klissete. Tror mannen min egentlig syntes det hele var pirrende, han ble i hvert fall hard med det samme, men min reaksjon og ønske om å begynne om igjen fra start, uten glidekremen, ødelagte den opplevelsen, og han ønsket ikke å fortsette. 

Tror vi dropper glidekremen for nå, og neste gang vil jeg nok heller teste ut en annen type. Regner med det finnes bedre, enn den jeg kjøpte på Kiwi på impuls...

For øvrig, tror jeg glidekrem egentlig er unødvendig for meg, på dette tidspunktet, men at det er selve forspillet/opptakten/rutinen som gjør sexlivet kjedelig og lite givende for meg. 

Anonymkode: 65f78...cd4

Skrevet

Vi bruker glidemiddel, og synes det er topp.
mer behagelig for begge.

Skrevet

Glidemiddel er supert nesten uansett. Det gjør det bare ekstra deilig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Glidemiddel er helt topp dersom det av ulike årsaker ikke er nok naturlig glidemiddel hos kvinnen. Det er pirrende å kose og massere hverandre med glidemiddel også før evt samleie.

Anonymkode: 47394...a83

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veldig flott! Det må har vært en gledelig opplevelse å få gjenoppleve at sexlivet kan ta seg opp igjen. 🥰

Jeg er 40, men sliter med lysten. Kjøpte glidekrem nylig for å teste ut og se om det hjalp på lysten, men opplevde bare at det ble kleint for min del. Vi tok det på hverandres kjønnsorgan og koste med hverandre (leste et tips om dette her inne da jeg prøvde å google hvordan glidekrem skal brukes 😄). Jeg syntes det var kaldt, rart og klissete. Tror mannen min egentlig syntes det hele var pirrende, han ble i hvert fall hard med det samme, men min reaksjon og ønske om å begynne om igjen fra start, uten glidekremen, ødelagte den opplevelsen, og han ønsket ikke å fortsette. 

Tror vi dropper glidekremen for nå, og neste gang vil jeg nok heller teste ut en annen type. Regner med det finnes bedre, enn den jeg kjøpte på Kiwi på impuls...

For øvrig, tror jeg glidekrem egentlig er unødvendig for meg, på dette tidspunktet, men at det er selve forspillet/opptakten/rutinen som gjør sexlivet kjedelig og lite givende for meg. 

Anonymkode: 65f78...cd4

Prøv flere typer, de er veldig forskjellige. Prøv feks en vannbasert, denne er tynnere men har sine begrensninger i bruksområder kanskje. Men en fin start 

Anonymkode: 046db...222

• Liker 1
Skrevet

Går på p-piller og de gjør meg tørr som det tørreste av det tørre. Glidemiddel er en sexlystredder! 

Anonymkode: d0d5e...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...