AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Noen som vet hvordan Kodiak og Long Bear er i størrelsen i forhold til hverandre? Har Kodiak i str Large, men har lyst på en Long Bear også. Jakken jeg har er akkurat passe, men jeg syns Long Bear ser litt smalere ut i fasongen. Bør jeg opp en størrelse i den? Anonymkode: cb279...abd
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Jeg kjøpte medium og den sitter som støpt. Man bør gå opp en størrelse. De er altfor små hvis du har stor overkropp. Anonymkode: 86c26...82b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kjøpte medium og den sitter som støpt. Man bør gå opp en størrelse. De er altfor små hvis du har stor overkropp. Anonymkode: 86c26...82b Da er du mindre enn meg, for her sitter Kodiak str Large som støpt. Har litt kraftig overkropp ja. Anonymkode: cb279...abd
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Lond Bear er ganske smal i modellen og litt liten i størrelsen, har en datter som bruker XS og S, da er S blitt litt liten og hun bruker den ikke.Mens andre PJS jakker hun har passer i S Anonymkode: 0448f...e6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå