AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Hei! Jeg har en datter som er 4 år og har en nevø på 7 og nevø på 2 år og en niese på 1 år søte barn. Nå er jeg da ikke så glad i å holde andre barn og susse og dusse på dem.. spesielt ikke da min nevø på 2 og niese på 1 år, sikkler mye enda så synes det er litt ekkelt å holde dem og de lukter.. og hater mest når jeg snakker med noen eller er i mitt og plutselig kommer gudfaren/gudmoren og legger nevøen min eller niesen i fanget mitt.. synes det er litt ukomfortabelt. Jeg tenker vis gudfar/gudmor eller onkel leker med dem så trenger ikke de å sette barna opp i andres fang. jeg taklet dette av min 4 åring uansett om jeg sier noen ganger at hun må «roe seg» litt ned da hun kan fort bli litt overstimulert og hoppe og springe på folk og skal opp i fangene til folk. andre som ikke liker å holde barn? Eller synes det er litt ukomfortabelt? Anonymkode: 5ea79...6e7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Når barna begynner å bli så store er det da ikke naturlig å holde dem? Selv ett-åringen ville det normale her vært at de satt ved siden av. Har ikke ubehagelige følelser omkring andre barn enn mitt eget, men ville følt det veldig unaturlig å ha andres barn utover babyalder i fanget. Anonymkode: e759a...193
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Jeg tror det er veldig vanlig. Tror de fleste har mer toleranse for egne barn enn andre, så har man igjen ulike grenser. Broren min vil ikke ha mitt barn på fanget, og det respekteres selvfølgelig. Anonymkode: abfe2...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 Ja uff liker det ikke Anonymkode: 0637d...7b1
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Er lite interessert i barn. Min egen unge er noe annet, men utover det er ikke andres barn særlig interessante. Barn liker meg da 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå