AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Vi venter barn snart, han har gjort så mye dumt med meg i store deler av svangerskapet så føler ikke det samme lenger, men vi prøver.. han sier han elsker meg, men jeg klarer faktisk ikke å si det tilbake. Hva burde jeg gjøre? Det er en veldig sårbar situasjon.. har slitt med angst også etter han kom inn i livet mitt igjen, jordmor mener jeg bør avslutte ting med han, men han mener jeg ødelegger en hel familie. Det er vanskelig, jeg vil selvfølgelig det som er best for babyen min. Jeg hadde det helt fint, uten angst og tanker når vi ikke var sammen, men nå kommer det tilbake å det er veldig ubehagelig. Anonymkode: e614d...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Hvorfor får du angst når dere er sammen? Hvorfor får du ikke angst når du er alene? Hadde dere problemer før dere ble gravide? Hvis ja, hvorfor valgte du å få barn med han? Vanskelig å gi noen konkrete råd med mindre du svaret på slike spørsmål først. Anonymkode: 48685...090 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Det beste for babyen din er ikke at mor er sammen med en mann som gir henne angst. Anonymkode: 50d4d...fa0 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor får du angst når dere er sammen? Hvorfor får du ikke angst når du er alene? Hadde dere problemer før dere ble gravide? Hvis ja, hvorfor valgte du å få barn med han? Vanskelig å gi noen konkrete råd med mindre du svaret på slike spørsmål først. Anonymkode: 48685...090 Vi hadde det bra før jeg ble gravid og helt i starten, så begynte han å stresse meg med alle disse tingene som ikke betyr noe. Starter å snakke om eksene mine, dra opp fortid osv.. snakker om alle feil jeg har gjort nesten hver gang vi er sammen. Anonymkode: e614d...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste for babyen din er ikke at mor er sammen med en mann som gir henne angst. Anonymkode: 50d4d...fa0 Jeg tenker også det.. Anonymkode: e614d...bbf 1 1 1
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Vi hadde det bra før jeg ble gravid og helt i starten, så begynte han å stresse meg med alle disse tingene som ikke betyr noe. Starter å snakke om eksene mine, dra opp fortid osv.. snakker om alle feil jeg har gjort nesten hver gang vi er sammen. Anonymkode: e614d...bbf Det der er ikke normal oppførsel i det hele tatt. Jeg hadde avsluttet forholdet om jeg var i dine sko. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (3 minutter siden): Det der er ikke normal oppførsel i det hele tatt. Jeg hadde avsluttet forholdet om jeg var i dine sko. Jeg gjor egentlig det, men så bestemte vi oss for å prøve igjen. Men han er ikke blitt bedre, drar opp ting som ikke har noe betydning hele tiden å stalker menn jeg bare har vært venn med. Sender eksene mine meldinger osv.. Anonymkode: e614d...bbf 2
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg gjor egentlig det, men så bestemte vi oss for å prøve igjen. Men han er ikke blitt bedre, drar opp ting som ikke har noe betydning hele tiden å stalker menn jeg bare har vært venn med. Sender eksene mine meldinger osv.. Anonymkode: e614d...bbf Da vil jeg gjerne gjøre om litt på det jeg sa tidligere. Jeg hadde ikke "avsluttet forholdet" hvis jeg var i dine sko, jeg hadde faktisk beinflydd unna fyren. Hvis han konstant trykker deg ned vil jeg nesten si at det er en form for psykisk vold. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (3 minutter siden): Da vil jeg gjerne gjøre om litt på det jeg sa tidligere. Jeg hadde ikke "avsluttet forholdet" hvis jeg var i dine sko, jeg hadde faktisk beinflydd unna fyren. Hvis han konstant trykker deg ned vil jeg nesten si at det er en form for psykisk vold. Hva med babyen? Jeg vet det er bedre uten han, men er så sinnsykt redd for å ikke klare det alene.. Anonymkode: e614d...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med babyen? Jeg vet det er bedre uten han, men er så sinnsykt redd for å ikke klare det alene.. Anonymkode: e614d...bbf Jeg ville bare si at dette er feil sitat i mine øyne. Man kan godt ha et dårlig forhold, mor og far, men man skal (nesten) aldri la det gå utover barnet. Han kan være en fantastisk far, selv om dere to har det dårlig sammen. Ikke straff barnet ditt Ja, det blir tøft i starten, for mye faller på deg, men de burde få være sammen. Men jeg ville prøvd en gang til, og banke vett i hodet hans: «Jeg ønsker ikke at du tar dette opp igjen. Hvis du gjør det, blir det slutt. Det blir ingen andre sjanser». Ellers tenker jeg at du må ikke si at du elsker han akkurat nå. Det er ikke et press du skal føle på. Det er lov. Anonymkode: abcce...a72 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 Det er ikke normalt å elske et annet menneske. Du kommer til å elske barnet ditt. Anonymkode: 0dc0b...2ff
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke normalt å elske et annet menneske. Du kommer til å elske barnet ditt. Anonymkode: 0dc0b...2ff Ikke normalt..? Nå ble jeg nysgjerrig på hva du mener. 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Hva med babyen? Jeg vet det er bedre uten han, men er så sinnsykt redd for å ikke klare det alene.. Anonymkode: e614d...bbf Det klarer du! Og du klarer det bedre alene enn sammen med en mann som gir deg angst og ødelegger sevtilliten din. Anonymkode: a4de5...66c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gjor egentlig det, men så bestemte vi oss for å prøve igjen. Men han er ikke blitt bedre, drar opp ting som ikke har noe betydning hele tiden å stalker menn jeg bare har vært venn med. Sender eksene mine meldinger osv.. Anonymkode: e614d...bbf Då er det vel bare å gjere kort prosess? Du gav han ein sjanse. Den misbrukte han. Anonymkode: c2105...507
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det klarer du! Og du klarer det bedre alene enn sammen med en mann som gir deg angst og ødelegger sevtilliten din. Anonymkode: a4de5...66c https://www.youtube.com/watch?v=_eij6Vs7FGo&ab_channel=AllCherMusic Anonymkode: a4de5...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå