AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #41 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Utfordringen min da, blir jo at jeg ikke vet hvilken maling/farge de har brukt... Om jeg plutselig spør om dette så vil de jo lure på hvorfor 😅🙈 Men det gulvet her altså.... Tror nesten at jo dyrere parketten er, jo mindre tåler den 🤷♀️ Har eid hus selv i mange år før jeg nå leier, og har også alltid lagt laminat; ser jo like fint ut og tåler det aller meste! Men.... i dag så jeg noe genialt på YouTube som jeg skal teste! Det er så enkelt som å gni valnøtter på ripene i parketten, og vipps så er de vekk 😲😲 Fikk hakeslepp av alle videoene som viste at dette faktisk funker 😂 TS Anonymkode: fcc2f...185 Valnøtter funker ikke dessverre.. ihvertfall ikke for meg. Du kan leie en sånn fargemåler hos feks maxbo. Jeg betalte 500 når jeg leide den som jeg fikk tilbake når den ble levert. Da finner du riktig farge på veggen. Anonymkode: 0c9d8...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå