Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket møbel kommer ALDRI inn i ditt hjem🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofa i fløyel. Spiller ingen rolle hvilken farge det er snakk om egentlig, jeg kan bare ikke fordra stoffet.

• Liker 1
Skrevet
Vixella skrev (8 minutter siden):

Sofa i fløyel. Spiller ingen rolle hvilken farge det er snakk om egentlig, jeg kan bare ikke fordra stoffet.

Synes det er lekkert jeg! Der ser du hvor forskjellig smak man har…

• Liker 1
Skrevet
Just now, Rødstrupa said:

Synes det er lekkert jeg! Der ser du hvor forskjellig smak man har…

Ja, absolutt. :) 

Skrevet

Svart skinnsofa, spesielt om det er med «hull» til drikke og man kan slå ut beina osv. 

Anonymkode: 8d914...21b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svart skinnsofa, spesielt om det er med «hull» til drikke og man kan slå ut beina osv. 

Anonymkode: 8d914...21b

Er SÅ enig. I tillegg til glassbord  og furumøbler. 

• Liker 2
Skrevet

Dere har allerede nevnt verstingene på lista mi: skinnsofa, furumøbler og glassbord. Samboer ville sååå ha sofa i velour, fikk pratet han fra det. Han lærte hvorfor da vi var på besøk hos noen med velour sofa for litt siden 😂 Vi har halv-velour (kompromiss) etter anbefaling fra personalet i møbelbutikken, veldig fornøyd.

Ellers er alt med krom/stål/sølv no go for meg. Stålbein på stoler og bord, og sånn stål "knapper" på spisestuestoler er uaktuelt i mitt hus. Da snakker vi sølv altså. 

• Liker 2
Skrevet

Høyglans, fargen lilla, fargen lime, skinnsofa, visdomsord, stressless, julegardiner…

Anonymkode: 8d67a...045

• Liker 3
Skrevet

Hei @Rødstrupa.

Da tittelen på tråden er mangelfull, blir jeg uheldigvis nødt til å stenge tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...