Gå til innhold

Kjære klarsynte: Kommer jeg til å være singel resten av livet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om tittelen sier, så lurer jeg på om jeg kommer til å være singel resten av livet? De fleste finner seg en partner, men dette er noe jeg har slitt med hele livet. Bortsett fra et veldig kort, overfladisk  forhold når jeg var veldig ung, og 20 år senere et forhold på noen få år, så har jeg vært singel. Det er så mye som hadde bedret seg i livet mitt med en kjær partner, men av erfaring er det ikke så ofte menn har noen interesse for meg😔 I det lille sosiale nettverket jeg har, har alle fullt opp med partner og barn, det er familien de drar på turer med og familien de opplever mye kjekt sammen med. I mellomtiden sitter jeg hjemme alene. Dette har pågått i mange år, og nå begynner jeg for alvor å bli redd for at denne situasjonen skal vedvare resten av mitt liv. 

Kan noen se på kjærlighetslivet for meg? Vær så snill? ❤️

Ber om at de som vil gjøre narr av spørsmålet mitt og som vil diskutere hvorvidt det er mulig å være klarsynt eller ei, lar være å kommentere. Takk.

Anonymkode: b46e6...9ea

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en mann med brunt hår vil komme inn i livet ditt. Men du leter på feil sted nå. Mannen vil dukke opp av seg selv, helt uventet, og er kanskje ikke en mann som fanger interessen din med en gang. 

Lykke til! ❤️

Anonymkode: b0b99...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.08):

Ja, en mann med brunt hår vil komme inn i livet ditt. Men du leter på feil sted nå. Mannen vil dukke opp av seg selv, helt uventet, og er kanskje ikke en mann som fanger interessen din med en gang. 

Lykke til! ❤️

Ekspander  

Åj, så spennende! Betyr det at jeg ikke finner denne mannen på nettdating eller at jeg foreløpig ikke har møtt han? Siden han dukker opp av seg selv, helt uventet? Ser du noe ca tidsaspekt på dette? Tusen takk for at du svarte❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.12):

Åj, så spennende! Betyr det at jeg ikke finner denne mannen på nettdating eller at jeg foreløpig ikke har møtt han? Siden han dukker opp av seg selv, helt uventet? Ser du noe ca tidsaspekt på dette? Tusen takk for at du svarte❤️

Ekspander  

Er nesten så jeg vi se at han jobber med mat, type resturant muligens. Klarer ikke se om det er du eller han som er innenfor dette yrket. 
Du finner han ikke på noe dating nei, det blir mer tilfeldig. Han legger merke til deg, du er ikke oppmerksom nok til å begynne med. Det tar flere møter før det blir tegn til interesse. 

jeg ser for meg i ganske nær fremtid. Husk at du må se deg rundt fremover og føl roen samtidig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! ❤️

Ekspander  

Passer til 99.999% av alle mennesker den der. Er jeg også klarsynt da? Nei selvfølgelig ikke. Ingen er det... Hei vent litt. Jeg glemte sjarlataner. De er det.

Anonymkode: 470f8...319

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.16):

Er nesten så jeg vi se at han jobber med mat, type resturant muligens. Klarer ikke se om det er du eller han som er innenfor dette yrket. 
Du finner han ikke på noe dating nei, det blir mer tilfeldig. Han legger merke til deg, du er ikke oppmerksom nok til å begynne med. Det tar flere møter før det blir tegn til interesse. 

jeg ser for meg i ganske nær fremtid. Husk at du må se deg rundt fremover og føl roen samtidig ❤️

Ekspander  

Nå ble jeg optimistisk og spent! Tusen takk! Jeg jobber ikke med mat, så da må det være han. Jeg som er så sjelden ute å spiser i disse dager🙈 Jeg må kanskje gå mer på restauranter fremover da? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! ❤️

Ekspander  

Du sier ja til at ts vil være singel for resten av livet? 

Ts, nei. Vær åpen for en mann med brunt hår om du vil, men vær forsiktig. Ikke utelukk livet, unngå å prat med en skalla fyr om du blir forelsket, eller tro at du ikke skal aktivt gå på et utested om du er ensom, foreksempel, fordi denne synske personen sier det med garanti bare vil dukke opp noen. Man møter sinnsykt! Mange brunhåra menn også, å du kommer nok til å få et godt øye til mange av dem

Du kan godt være åpen for dette, men ikke baser hele ditt liv, kanskje din eneste mulighet til å leve, ut ifra en liten tekst noen som kanskje ønsker deg vondt har skrevet. Du kjenner ingen av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! ❤️

Ekspander  

Ekspander  

Vær så snill.. slutt å sitt og kødde med hodet til folk! Skjønner du ikke at TS faktisk tror at du har magiske evner? Du påvirker henne til å ta livsvalg basert på ditt oppspinn. Det er ikke en gøy lek det du driver med.

Fysj. Utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: 2f97a...9c4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ts, jeg ser en mann med mørkt hår (kan han være fra Ghana?)

Jeg ser en reise til Afrika, kjærligheten blomstrer, resort hotell, billig drinker, et sterkt ønske om oppholdstillatelse ligger i kortene 💞

Anonymkode: 3b62a...0ec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.31):

Vær så snill.. slutt å sitt og kødde med hodet til folk! Skjønner du ikke at TS faktisk tror at du har magiske evner? Du påvirker henne til å ta livsvalg basert på ditt oppspinn. Det er ikke en gøy lek det du driver med.

Fysj. Utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: 2f97a...9c4

Ekspander  

Det er rett å slett fu**ed. De har ingen samvittighet av den innflytelsen de påfører andre. Ts kan liksågodt sitte alene ventende på denne skjebnen som kanskje aldri kommer, å fulstendig utelukker andre muligheter som kommer hennes vei 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Ts her igjen😊 Bare overse de som reagerer negativt her. Jeg er takknemlig for at du ville se om du fikk opp noe ang kjærlighetslivet mitt❤️ Jeg har absolutt tro på at dere klarsynte kan få opp ulike bilder og beskjeder, og jeg er også klar over at ingenting av det dere klarsynte ser, er skrevet i stein. Men jeg syns det er kjempespennende det du ser, det gir meg håp. Så tusen takk igjen❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.32):

Ja ts, jeg ser en mann med mørkt hår (kan han være fra Ghana?)

Jeg ser en reise til Afrika, kjærligheten blomstrer, resort hotell, billig drinker, et sterkt ønske om oppholdstillatelse ligger i kortene 💞

Anonymkode: 3b62a...0ec

Ekspander  

Dette føltes fjernere for meg. Jeg er veldig hjemmekjær, og er 99,9% sikker (man kan aldri vite noen ting med 100% sikkerhet) på at jeg aldri kommer til å be om oppholdstillatelse i Afrika😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 23.00):

Om tittelen sier, så lurer jeg på om jeg kommer til å være singel resten av livet? De fleste finner seg en partner, men dette er noe jeg har slitt med hele livet. Bortsett fra et veldig kort, overfladisk  forhold når jeg var veldig ung, og 20 år senere et forhold på noen få år, så har jeg vært singel. Det er så mye som hadde bedret seg i livet mitt med en kjær partner, men av erfaring er det ikke så ofte menn har noen interesse for meg😔 I det lille sosiale nettverket jeg har, har alle fullt opp med partner og barn, det er familien de drar på turer med og familien de opplever mye kjekt sammen med. I mellomtiden sitter jeg hjemme alene. Dette har pågått i mange år, og nå begynner jeg for alvor å bli redd for at denne situasjonen skal vedvare resten av mitt liv. 

Kan noen se på kjærlighetslivet for meg? Vær så snill? ❤️

Ber om at de som vil gjøre narr av spørsmålet mitt og som vil diskutere hvorvidt det er mulig å være klarsynt eller ei, lar være å kommentere. Takk.

Ekspander  

Jwg forstår godt at du ikke har funnet deg noen hvis det er akkurat som du forteller oss det er; at du sitter hjemme mens andre har det kjekt og er sosiale. Akter du å sitte hjemme de neste 20 årene også - eller kan du innse at hvis du har lite sosialt nettverk gjør et lite forsøk på å utvide nettverket og komme deg ut blant folk slik at du kan bli kjent med noen som kan introdusere deg for noen. Disse single mennene lusker ikke rundt hushjørnene og kikker inn vinduer fpr å lete opp single damer, evt slike er jo bare creepy. De må jo få møte deg, se deg, snakke med deg. Å delta i sosiale tilstelninger/lag er jo også viktig mtp å ha noe å snakke med deg om, felles intetesser. Har du en hobby eller interesse som kan hjelpe deg i det å få kontakt med menn eller 'forteller' du menn du sitter hjemme og glaner og føler deg ensom. Ta et tak og gjør noe. Det hjelper ingen å få noen klarsynte til å se på om du finner noen hvis du forventer de skal sendes til deg uten at du må løfte en finger for at det skal skje selv. Det vi da ser er enten ingen eller en som du sannsynligvis går glipp av fordi du forventet å få ting oppi hendene og han finner en annen fordi han ikke fant deg fordi du satt hjemme...  Det er dette klarsynte kan hjelpe deg med å innse, og ikke å fortelle deg når noen dukker opp som du jo indirekte takker nei til muligheten å treffe hvis du fortsetter som du har gjort hittil. Har du vært singel i 20 år er det vel på tide å forandre på en taktikk som ikke har hjulpet deg, vel?!!! Vi ser bare mulighetene du har, men du må jo gripe de; INGEN blir fjernstyrte; hverken du eller menn du kunne møtt/møte. 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å oppmuntre deg litt TS. Ei jeg kjenner spådde på meg for ei tid tilbake. Kom på det i forbindelse med dette innlegget, så måtte lese det. Og det var utrolig mye som stemte, uten at jeg vil komme inn på innholdet. Både ting som lå i kortene allerede den gangen, men ting hu fortalte meg da, som vi absolutt ikke hadde noen anelse om har kommet for dagen.

Det var faktisk litt artig å lese, og litt sårt. Og ikke minst rart. Men jeg legger ikke opp livet mitt etter dette nei🤪

Anonymkode: cc71d...7af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon, tok en siste date på Tinder før jeg skulle gi opp, og der var han😍Er gift og har et barn nå🥰

Anonymkode: 9501e...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for evig og alltid singel. Og det pga at du tror så innmari på klarsynte.

Anonymkode: 77cab...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil heller opp oppmuntre ts til å melde seg inn i foreninger. Ikke bare for å treffe menn, men for å få et større nettverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å fortelle deg hva jeg får opp, TS. Dette fordi alt kan forandre seg ut i fra hvilke valg du tar og hvor lenge du ønsker å være i en offerrolle.

Anonymkode: 816e4...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 17.1.2023 den 5.18):

Jwg forstår godt at du ikke har funnet deg noen hvis det er akkurat som du forteller oss det er; at du sitter hjemme mens andre har det kjekt og er sosiale. Akter du å sitte hjemme de neste 20 årene også - eller kan du innse at hvis du har lite sosialt nettverk gjør et lite forsøk på å utvide nettverket og komme deg ut blant folk slik at du kan bli kjent med noen som kan introdusere deg for noen. Disse single mennene lusker ikke rundt hushjørnene og kikker inn vinduer fpr å lete opp single damer, evt slike er jo bare creepy. De må jo få møte deg, se deg, snakke med deg. Å delta i sosiale tilstelninger/lag er jo også viktig mtp å ha noe å snakke med deg om, felles intetesser. Har du en hobby eller interesse som kan hjelpe deg i det å få kontakt med menn eller 'forteller' du menn du sitter hjemme og glaner og føler deg ensom. Ta et tak og gjør noe. Det hjelper ingen å få noen klarsynte til å se på om du finner noen hvis du forventer de skal sendes til deg uten at du må løfte en finger for at det skal skje selv. Det vi da ser er enten ingen eller en som du sannsynligvis går glipp av fordi du forventet å få ting oppi hendene og han finner en annen fordi han ikke fant deg fordi du satt hjemme...  Det er dette klarsynte kan hjelpe deg med å innse, og ikke å fortelle deg når noen dukker opp som du jo indirekte takker nei til muligheten å treffe hvis du fortsetter som du har gjort hittil. Har du vært singel i 20 år er det vel på tide å forandre på en taktikk som ikke har hjulpet deg, vel?!!! Vi ser bare mulighetene du har, men du må jo gripe de; INGEN blir fjernstyrte; hverken du eller menn du kunne møtt/møte. 

Ekspander  

OMG for en nedlatende tone du har når du skriver🙄 Jeg har ikke sittet hjemme i 20 år, jeg har alltid vært veldig sosial og hatt et stort nettverk. Det er de siste årene det har blitt mye hjemmesitting og hvor nettverket har skrumpet inn, og du aner ingenting om årsaken til at det har blitt sånn. Dette er helt ute av mine hender, ikke noe jeg kan styre, men noen jeg har måttet lære å takle. Du aner ikke hvilke utfordringer jeg står i, så vær forsiktig med å dømme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 6.19):

For å oppmuntre deg litt TS. Ei jeg kjenner spådde på meg for ei tid tilbake. Kom på det i forbindelse med dette innlegget, så måtte lese det. Og det var utrolig mye som stemte, uten at jeg vil komme inn på innholdet. Både ting som lå i kortene allerede den gangen, men ting hu fortalte meg da, som vi absolutt ikke hadde noen anelse om har kommet for dagen.

Det var faktisk litt artig å lese, og litt sårt. Og ikke minst rart. Men jeg legger ikke opp livet mitt etter dette nei🤪

Anonymkode: cc71d...7af

Ekspander  

Så artig😃 Jeg har også blitt sett på av et par klarsynte tidligere, hvor det meste stemte der og da, og også i senere tid. Jeg legger ikke opp livet mitt etter det jeg får til svar jeg heller, men syns likevel det hjelper meg og kan gi håp på veien☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...