Gå til innhold

Er det større sjanse for at media skriver om "saken" din hvis du er pen/sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som legger merke til at media skriver i langt større grad om ting hvis du er pen eller sexy?

Som mann liker jeg jo det. Får meg til å klikke på saken, men det blir jo litt komisk.

Dette kan være alt fra folk som har mistet flyet grunnet streik, sliter med å skaffe seg jobb, frastjålet julegavene, er på samme sted som en hendelse i utlandet osv. Alltid med noen fine bilder av vedkommende som ikke har noe med saken å gjøre på forsiden.

Eller er det bare meg som er blind for mindre pene folk og ikke legger merke til de andre sakene hvor "normale" har en story.

Dagsaktuellt eksempel. (nei, jeg vil ikke ha en diskusjon om hun er pen eller ikke,  det er hun)

https://www.nettavisen.no/okonomi/martine-far-avslag-pa-jobber-det-er-frustrerende/s/5-95-854226

Anonymkode: 5dd0d...23f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Som mann liker jeg jo det. Får meg til å klikke på saken, men det blir jo litt komisk.

Og det her er nok hvorfor mediene velger å bruke bilde av pene mennesker. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man blir intervjuet av aviser over telefon så ber de om at man sender inn et bilde av seg selv og da blir det en selfie.

Dde fleste unge damer gjør seg til foran kamera, og passer på at bildet blir tatt fra riktig side med riktig lys, riktig sminke og hår.

Vi som ser mer dagligdags ut gidder ikke å bli avbildet

Anonymkode: 20622...7ba

Skrevet

Hvis du er strandet på ferie og løper til pressen hjelper å være en pen dame på 25 ja.

Anonymkode: 68565...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...